וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

57% מהצעירים היו מעדיפים לטייל בעולם מאשר לעשות סקס

31.10.2018 / 8:59

חברת נסיעות אמריקנית המתמחה בתכנון טיולים לגילי 18 עד 35, בדקה על מה מוכנים צעירים לוותר למשך חצי שנה כדי לטייל בעולם בחינם. מסתבר שעל צפייה בנטפליקס, שתיית אלכוהול ואפילו על סקס. אבל מהו הדבר שהכי קשה לוותר עליו?

ג'ק מוריס ולורן בולן מטיילים בעולם/Doyoutravel

בווידאו: הזוג הצעיר שמטייל בעולם ועושה מזה כסף

חברות תיירות עושות מאמצים כבירים לפנות לקהל צעיר, לאנשי לדור ה"מילניאלז" (Millennials) מתוך הבנה שהם מאוד אוהבים לטייל, וכיום כשילידי שנות ה-80 וה-90 שהתבגרו לתוך העידן הטכנולוגי הם גם חלק ניכר משוק העבודה העולמי - הם גם יכולים להרשות את זה לעצמם. אבל חברת הנסיעות האמריקנית "קונטיקי" המתמחה בתכנון טיולים לגילי 18 עד 35, לקחה את ההבנה הזו צעד אחד קדימה וניסתה לברר בדיוק עד כמה חשוב לצעירים לטייל בעולם ועל מה היו מוכנים לוותר בשביל לעשות את זה - והממצאים לא פחות ממדהימים.

ונדליזם ומסיבות חוף: היכן נופשים צעירים ישראלים בחו"ל

מתברר כי נסיעות וטיולים נמצאים הרבה, הרבה יותר גבוה ברשימת סדרי העדיפויות של צעירים מאשר אותן אהבות סטריאוטיפיות שמיוחסות להם, כמו צפייה בנטפליקס, שתיית אלכוהול או אפילו סקס. חברת הנסיעות יזמה סקר מקיף ושאלה כ-1,500 בני 18 עד 36 אמריקנים שאלה אחת פשוטה: על מה מהדברים הבאים היית מוכן או מוכנה לוותר למשך חצי שנה, אם בתמורה היה מתאפשר לך לטייל בעולם בחינם.

כ-80% מהנשאלים ענו כי הם מוכנים להשעות את חשבון הנטפליקס שלהם למשך שישה חודשים כדי לטייל בעולם בחינם. כ-77% אמרו כי הם יהיו מוכנים לוותר על כוס הקפה היומית שלהם, 73% אמרו שהיו מסוגלים להסתדר בלי אלכוהול ו-60% הסכימו לוותר כליל על פחמימות.

אישה מאופרת בליפסטיק אדום. ShutterStock
אלכוהול, נטפליקס וסקס? יותר שווה לטייל בעולם בחינם/ShutterStock

הסמארטפון נשאר הפריט המבוקש ביותר

אבל הנתון המפתיע ביותר שעלה מהסקר הוא שלמעלה ממחצית מהצעירים שהשיבו על הסקר, 57% ליתר דיוק, היו מוכנים לטובת חצי שנה של טיולים בחינם לוותר כליל על סקס. ועל מה הכי פחות מהם היו מוכנים לוותר? טוב, כאן אין הפתעות. כאשר נשאלו אם יהיו מוכנים לוותר על הסמארטפון, מספר המשיבים בחיוב צונח ל-41% בלבד. רק אחוז אחד בודד מהמשיבים ענו כי טיול בעולם בחינם לא היה גורם להם לוותר על אף אחד מהדברים הללו למשך שישה חודשים.

דבר נוסף שבדקה חברת קונטיקי בסקר היא כמה זמן מבלים צעירים בתכנון הנסיעות שלהם. ראשית עלה כי 83% מהמשתתפים בסקר מטיילים בין פעם אחת לחמש פעמים בשנה, ו-35% עושים זאת בין שלוש לחמש פעמים בשנה. משמעות הנתונים הללו היא שלמילניאלז תמיד יש טיול אחד מתוכנן, או שהם נמצאים בתהליך של תכנון טיול כזה כמעט לאורך השנה כולה.

רוב המשיבים מבלים לכל הפחות בין שעה לשלוש שעות רק בניסיון למצוא את המקומות הטובים ביותר לאכול בהם, ומחצית מהמשיבים ישקיעו את אותה כמות של זמן באיתור של מקום הולם ללון בו. שליש מהנשאלים, 33 אחוזים, יבלו בעת ההכנות ביוטיוב ובאינסטגרם במשך שעתיים עד ארבע שעות - ולו רק בשביל לקבל השראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully