וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם שייך למבלים: 5 יעדים שהכי שווה להיות בהם צעיר

2.8.2016 / 11:07

אספנו לכם חמישה יעדים המתאימים לצעירים כמו כפפה ליד. אז לפני החזרה ללימודים או הגיוס לצבא - כדאי לקפוץ להתרעננות

תיירת חופשה פארגה יוון. ShutterStock
לפני שחוזרים ללימודים - זה הזמן להיות צעיר/ShutterStock

עונת הנסיעות תגיע לשיאה בעוד כמה ימים אבל עבור הצעירים שיצאו לחופש כבר לפני חודש וחצי מדובר במסיבת קיץ בלתי נגמרת. המצרכים פשוטים יחסית: שמש, ים, בגד ים, מוסיקה וכל מה שעוזר להשכיח את ההכנות לצבא/קריירה/לימודים (מחקו את המיותר).

המחירים הזולים של הטיסות לחו"ל והיצע חבילות הנופש הגדול בסוכנויות הנסיעות מבטיח שאפשר להעביר את המסיבה גם מחוץ לגבולות ישראל. לאן אתם שואלים? הנה 5 המלצות.

ורשה

העיר העתיקה ורשה פולין. ShutterStock
ורשה/ShutterStock

בירת פולין היא הבוננזה התיירותית הבאה. קשה שלא להבחין בנהירה אליה מכל אירופה, בעיקר של צעירים שמחפשים קניות זולות, תשתיות מתפתחות, חיי לילה תוססים ואלכוהול במחיר מצחיק. העובדה שמדובר באחת הערים היפות באירופה ואולי המתפתחת שבהן, רק מוסיפה לחוויה.

מי שטרם ביקר בה, ישמח לגלות היסטוריה תרבותית וכמובן לא מעט שרידים ממלחמת העולם. מרכז ההתרחשות נמצא בכיכר דה-גול, במרכז העיר, אליה מגיעים כמעט בכל ערבי הקיץ אלפי בליינים, בעיקר צעירות וצעירים, שמציפים את הברים הסמוכים. בקיצור, מי שרוצה להסתחרר ולהרגיש בבית רק עם מזג אוויר נעים יותר, ורשה היא המקום.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

זקינטוס

יח"צ. GettyImages
זקינטוס/GettyImages

האי היווני הזה מספק חופשה חלומית שמשלבת איים מהפנטים, אוכל מצוין, מסיבות והמון ביקיני. הלו"ז היומי של המבלים באי מתחיל ביקיצה טבעית ב-12 בצהריים ופחמימה כלשהי ברחוב.

היעד הבא הוא מסיבת בריכה רוויה באלכוהול וזה עוד לפני שהגיע הלילה. איך נאמר, כמויות ההורמונים שעפות באוויר לא היו מביישות את מסיבות הווילה של יו הפנר, המייסד המיתולוגי של מגזין פלייבוי. חובבי האוכל ישמחו לגלות שבזקינטוס יש תפריט מצוין ולא יקר של אוכל מקומי אותנטי שמתחיל, איך לא, בסלט יווני.

איביזה

חוטיני חופשת צעירים תיירת סקסית. ShutterStock
מראה נפוץ שתראו בחוף של איביזה/ShutterStock

אולי יעד המסיבות הכי שווה באירופה שמציע חופים מרהיבים, מסיבות על וסצנה לילית ברמה אחרת מכל השאר. לאיביזה יש ותק רציני בתור מוקד משיכה לצעירים, ובגלל חיי הלילה הססגוניים והפרועים שמאפיינים את המקום בעונת הקיץ, הצעירים ממשיכים לזרום אליו מכל רחבי אירופה.

הבשורה הגדולה היא שיש מה לעשות באי גם בלי להשתכר ולרבוץ על החול הלבן: מסע מגניב לאורך החופים עם קטנוע (אין צורך ברישיון), טיול בגבעות הירוקות, בכפרים ובעיירות הנופש הציוריות. חבילות הנופש לאיביזה זמינות בעונת התיירות, שמתחילה ביוני ונמשכת עד אוקטובר. בדרך כלל חבילות אלה כוללות טיסה לספרד, טיסת המשך לאיביזה ושהייה בבית מלון.

קוסטה דל סול

קוסטה דל סול, ספרד. ShutterStock
קוסטה דל סול/ShutterStock

למי שלא יודע, משמעות השם "קוסטה דל סול" היא "חוף השמש", שכן רצועת החוף השוכנת בדרום ספרד בחבל אנדלוסיה שטופת שמש ונחשבת לאתר נופש מוביל בספרד. כשהלילה יורד, והמשתזפים עוזבים את החוף, קוסטה דל סול לא נחה לרגע.

עם שלל מועדוני לילה, בתי קזינו, הופעות פלמנקו, ברי קריוקי, פאבים אנגליים ופאבים בסגנון ספרדי - לא יהיה לכם משעמם. החדשות הטובות עבור הישראלים, שההגעה לעיריית הנופש הנפלאה הזאת היא לא יקרה והמלון בה רמת אירוח טובה וידידותית.

ברלין

שער ברנדנבורג בברלין מואר בצבעי דגל בלגיה בעקבות הפיגועים בבריסל, 22 במרץ 2016. רויטרס
ברלין/רויטרס

אולי היעד האירופי הכי אטרקטיבי על מפת התיירות הישראלית עם הכללים הכי ברורים: כאן נמצאים חיי הלילה הטובים ביותר בכל אירופה והמועדונים הכי תוססים שאפשר לדמיין. יותר מ-20 טיסות שבועיות פועלות בין תל אביב לברלין והיד עוד נטויה.

זה אומר שתנועת התיירות בין שתי הערים תמשיך לתת בראש גם בחורף. ולמה לא? מועדונים כמו ברגהיין, טרזור ועוד לא עוצרים לרגע, זאת עוד מבלי שאמרנו מילה על הקהילה הגאה ומסיבות אפטר פארטי שנמשכות עד הצהריים שלמחרת. הישראלים אוהבים את ברלין ונראה שגם הברלינאים לא יושבים בחיבוק ידיים ודואגים לקבל את פניהם של תושבי ארץ הקודש בחיבוק חם.

נפתח לכם התיאבון לחופשה?
מעולה! פיוז-טי מעניק לכם הזדמנות לזכות בחופשה בול בטעם שלכם! התחילו לשחק

וואלה! NEWS בשיתוף פיוז-טי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully