וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטייסות שהפכו לכוכבות רשת במאבק לשבור את הסטיגמה על המקצוע

8.10.2018 / 23:55

נשים טייסות מעוררות השראה ברשתות החברתיות ומעודדות צעירות בעלות חיבה לטיס ללכת בעקבות החלום שלהן. בואו ללמוד משהו מהטייסות שהפכו לכוכבות אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים

צלמים זמניים מורשים

בסרטון - טייסת ודיילת עושות את אתגר הקיקי

גם בעשור השני של המאה ה-21 ענף התעופה עדיין נשלט בידי רוב גברי, אולם בשנים האחרונות חלה עליה במספר הנשים הטייסות - הרבה בזכות הרשתות החברתיות דרכן טייסות מוסמכות מצליחות לעורר השראה בקרב נשים צעירות שכמעט ויתרו על החלום כי חששו שהוא גדול עליהן. באינסטגרם, לדוגמא, תמצאו כמות לא קטנה של נשים טייסות שמעלות תמונות שלהן מתא הטייס וממסעותיהן מסביב לעולם וצוברות על הדרך עשרות אם לא מאות אלפי עוקבים.

מיריל גוייר מהמכון לנשות התעופה בעולם ציינה שעל אף העלייה בכמות הנשים שפונות למקצוע, ההבדל היחסי בין הנשים לגברים עדיין עצום. לדבריה, ישנם כ-7,500 נשים טייסות בעולם, נתון יפה - אולם הוא מייצג כחמישה אחוזים בלבד מכמות הטייסים הכוללת, מה שמוכיח כי בעוד טכנולוגיות התעופה התקדמו מאז - המגוון באוכלוסיית הטייסים נותר בעינו. החדשות המנחמות הן שכיום ישנן 15,971 נשים שלומדות את המקצוע. במידה וכולן ישלימו את הלימודים בהצלחה, האחוזים צפויים לעלות ל-15. "סגירה של הפער בין המינים מתחילה עם היכרות אישית וקרובה לעולם התעופה ועם מודלים מקומיים לחיקוי", אמרה גוייר.

טייסת. צילום מסך
טייסות שהפכו לכוכבות רשת/צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully