וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממיקונוס ועד ליסבון: הקווים החדשים של ארקיע ואל על

13.9.2018 / 10:25

עוד ועוד קווי נפתחים כבר מהחודש מישראל לעולם, ביניהם לאי המסיבות של הסלבס מיקונוס, טיסה יומית לליסבון מאפריל וגם יעד חדש לריינאייר בגרמניה ב-30 אירו לכיוון. סתיו באוויר

אתר רשמי

בווידאו: גם ג'יג'י חדיד מבלה במיקונוס. בקרוב גם אתם?

מעבר לקווים החדשים שמתוכננים להיפתח בשנה הקרובה מישראל, נתיבי תעופה נוספים הוכרזו בשבוע האחרון על ידי כמה מחברות התעופה בעולם, ביניהן גם הישראליות. והפעם מדובר על יעד נוסף אצל השכנה האהובה עלינו, יוון, ויעד נוסף שעושה קאמבק - פורטוגל.

חברת ארקיע הודיעה אתמול (ד'), כי תחל לטוס בין שדה דב שבתל אביב לאי מיקונוס, הנחשב לאי המסיבות של סלבס מכל העולם. עם זאת, הטיסות יימשכו לפרק זמן קצר, כשהטיסה הראשונה תצא כבר החודש (22 בספטמבר) והאחרונה תתבצע בסוף העונה (אוקטובר). הטיסות ייחודשו לקראת האביב וחופשת הפסח באפריל 2019. מחיר כרטיס הלוך ושוב יתחיל ב-484 דולרים בחגים והטיסות יבוצעו במטוסי אמבראר.

גם סאן דור של אל על פותחת קו חדש ליוון - הפעם לסלוניקי - שאליה תשוב החברה הבת לטוס כבר מ-14 באפריל הקרוב. הטיסות יתבצעו פעמיים בשבוע במטוסי בואינג 737. כמו כן, סאן דור תחל לטוס פעמיים בשבוע מנתב"ג לעיר זלצבורג שבאוסטריה מה-8 באפריל 2019.

מלון קאבו טאגו מיקונוס. אתר המלון, מערכת וואלה! NEWS
אי המסיבות היוקרתי מחכה לכם מהסתיו. מלון קאבו טאגו, מיקונוס/מערכת וואלה! NEWS, אתר המלון
רחוב צימיסקי סלוניקי ביוון. עומר ילין, מערכת וואלה! NEWS
כובים עוד יעד יווני בטיסה ישירה. רחוב בסלוניקי/מערכת וואלה! NEWS, עומר ילין

לליסבון בכל יום

ובתוך כך, גם פורטוגל חוזרת להיות על המפה עבור ישראלים, שלא יצטרכו להגיע אליה דרך ספרד. חברת התעופה הפורטוגלית TAP חוזרת לישראל, ותחל להפעיל מ-1 באפריל 2019 טיסה יומית בקו שבין ליסבון ותל אביב.

הטיסות יופעלו במטוסי איירבוס A321 שלהם 168 מושבים. על ידי פתיחת הקו, גם הגישה למדינות דרום אמריקה תהיה קלה יותר, היות והחברה, הנמנית עם ברית התעופה "סטאר אליאנס", טסה גם למספר יעדים ביבשת אמריקה.

גם ריינאייר ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל, והודיעה כי תחל לטוס בין נתב"ג לעיר לממינגן (בוואריה) שבגרמניה. הטיסות יחלו להמריא החל מהחודש הבא בתדירות של שתי טיסות שבועיות. לפי החברה, המחיר ההתחלתי של השקת הקו יעמוד על 30 אירו לטיסה (כיוון) בתאריכים שונים. כמובן שעל כל מזוודה או תוספת אחרת תאלצו לשלם במסגרת נהלי חברות הלואו-קוסט.

עוד באותו נושא

לפצח את השיטה: לטוס ריינאייר בלי לשלם על האקסטרות

לכתבה המלאה
ליסבון פורטוגל. ShutterStock
בכל יום טיסה מישראל. אנדרטת התגליות, ליסבון/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully