וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שיוצאים לברנינג מן: 10 דברים שאתם חייבים לדעת

23.8.2018 / 17:00

פסטיבל המוזיקה והאומנויות המפורסם בעולם - הברנינג מן - יתקיים בסוף אוגוסט בנבאדה ויימשך לתוך תחילת ספטמבר. ישראלים רבים כבר ביקרו בתופעה העולמית, ואם גם אתם מתכוננים להיות "ברנרים", הנה כמה דברים שאתם חייבים לדעת לפני

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: צפו מה קורה כשמצלמה נוחתת מהשמיים לתוך מסיבה בברנינג מן 2015

יותר מ-50 אלף איש יתקבצו בתחילת השבוע הבא (26.8.18) במדבר נבאדה שבארה"ב לרגל פתיחת "ברנינג מן" - פסטיבל המוזיקה והאומנויות המפורסם בעולם, שיימשך עד ה-3 בספטמבר. במשך שבוע שלם יקומו לתחייה מיצגים ארעיים יצירתיים ויועברו אינסוף פעילויות מרובות משתתפים בתנאי מדבר קשים במיוחד. "לנסות להסביר מה זה למי שלא היה שם, זה כמו לנסות להסביר לעיוור מלידה כיצד נראה צבע מסוים", נכתב באתר הפסטיבל.

לא מעט ישראלים כבר ביקרו באירוע הבינלאומי שמושך אליו משתתפים מכל העולם, וחלק מהם אף הקים פה את ה"ברנינג מן הישראלי" - המידברן - שכבר הפך לאירוע מכובד בפני עצמו בקרב קהילת הברן העולמית.

מי שמתכנן לבקר השנה בעיר הזמנית במדבר "בלאק רוק", כבר בטח סגר את כל הפרטים האחרונים: מה לקחת, איך להגיע, איפה לשהות וכיצד להתנייד. אבל מה עם ההכנות של הרגע האחרון? מגזין "לונלי פלאנט" שוחח עם כמה בוגרי ברנינג מן (ברנרים) מנוסים ואסף עשר המלצות לימים האחרונים שלפני היציאה לדרך אל עבר ברנינג מן 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully