וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאללה קרחנה! אלו חופי המסיבות השווים בעולם

12.8.2018 / 11:20

ים של אלכוהול, ביקיני והוללות אל תוך הלילה: אתר Beach-Inspector דירג את 5 חופי המסיבות הטובים בעולם - מהחוף שבו הרוקדים צובעים את גופם בצבעי אולטרה-סגול ועד המועדונים היוקרתיים עם שמפניה שזורמת כמים. וגם: איזה חוף מוכר בתאילנד נכנס לחמישייה?

בווידאו: צפו בכמה ממסיבות החוף הטובות בקו פנגן, תאילנד

אז מה, שוב חופשה רגועה מול הים? לא בטוח שזה מתאים לכולם. כידוע, צעירים (וגם צעירים פחות) מרחבי העולם מחפשים כל העת את חופי המסיבות הטובים בתבל.
הדיילי סטאר מדווח כי כעת, אתר התיירות Beach-Inspector מפרסם את תוצאותיו של דירוג רחב היקף שנערך במשך כשלוש שנים על ידי סוקרים מומחים ברחבי העולם, למציאת החופים הטובים ביותר בקטגוריות שונות - מחופים שיוצרים אפקט "וואו" בלתי נשכח (דירוג שאליו גם התברגה ישראל במקום מכובד) ועד חופים בעלי אווירה מיוחדת.
ואלו חמשת החופים הטובים בעולם למסיבות וחיי לילה:

פלאייה דן בוסה (Playa d'en Bossa), ספרד

אמרתם איביזה, אמרתם די.ג'ייז מובילים, ריקודים וחיי הוללות. חוף זה אהוב במיוחד על תיירים בשל העובדה ששוכנים בו כמה מהמועדונים המובילים בעולם, בהם Ushuaia, Space ועוד.

האד יואן (Haad Yuan), קו פנגן, תאילנד

תאילנד ידועה במסיבות הפול-מון שלה, והאי קו פנגן הוא אחד המקומות המשובחים לחוות זאת בעוצמה. מסיבה זו, החוף מושך אליו מבקרים רבים מהעולם. גם אתר התיירות TripAdvisor העניק לו דירוג מצוין. התפאורה כוללת חוף מרהיב לצד ג'ונגל פראי וציורי. כאן גם נהוג לצבוע את הפנים או הגוף בצבעי אולטרה-סגול, מה שמוסיף ממד סוריאליסטי למסיבות, המתקיימות עד אור הבוקר.

עוד באותו נושא

הקאמבק של הקיץ: 10 החופים הכי שווים בארץ

לכתבה המלאה

גולדן סנדס סנטר (Golden Sands Central), בולגריה

קשה להאמין, אבל כאן, ברצועת החוף המכונה "הריביירה הבולגרית", מתחוללת סצנת מסיבות שוקקת להפליא, עם מועדונים, ברים ובתי קזינו הפועלים מסביב לשעון. בשעות היום, זהו גם מקום מומלץ להתרגעות עם קוקטייל מול הים.

פלאייה דה פלמה (Playa de Palma), מיורקה, ספרד

האי הספרדי מיורקה נחשב למתוחכם למדי, יחסית למקומות אחרים שמארחים מסיבות סוערות. אך בדומה לחופים אחרים בקטגוריה זו, הוא מאכלס מועדונים רבים על החוף, בהם מתארחים די.ג'ייז נחשבים. זאת לצד אירועים מיוחדים שמתקיימים פה. האי אף משופע במלונות יוקרה, כך שחיי הלילה כוללים לא רק אירועי חוף אלא גם מסיבות בריכה שבהן השמפניה זורמת כמים.

האד רין (Haad Rin), קו פנגן, תאילנד

החוף האד רין הוא היעד התאילנדי השני שזכה להתברג בחמישייה הפותחת של דירוג חופי המסיבות הטובים בעולם. זהו חוף אהוב במיוחד עם תרמילאים, כמו גם על חובבי מוזיקה. הוא מציע שפע בלתי נדלה של מועדונים משובחים ברמה עולמית, בהם ה-Vinyl וה-Zoom. ואם אתם נחים לרגע מכל הטראנס והבאסים שהולמים כאן אל תוך הלילה, תוכלו ליהנות מצפייה במופעי אש וריקוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully