וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו את דירוג החופים היפים בעולם, כולל אחד מישראל

26.7.2018 / 9:53

אחרי סקרי עומק קפדניים שנערכו במשך כשלוש שנים, מציג אתר Beach Inspector את החופים היפים בעולם, ובהם גם חוף אחד ישראלי, עם ציון 10 בהתאמה למשפחות (אבל ציון 2 בהתאמה לפלירטוטים)

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: החוף הישראלי שנכלל בין החופים הטובים בעולם

דירוג החופים היפים בעולם נחשף לאחרונה, על ידי מיזם מסקרן בניצוחו של אתר התיירות הגרמני Beach Inspector. במשך כשלוש שנים, סקרו עורכי וכתבי האתר למעלה מ-1,500 רצועות חוף ברחבי הגלובוס.

אסקפיזם זה אנחנו: וואלה! תיירות בפייס

הסוקרים, שהגיעו פיזית אל כל החופים, בחנו כל פרט ופרט - מאיכות המים ועד רמת הידידותיות של החוף לילדים קטנים. למעשה, נבחנו בפירוט לא פחות מ-120 פרמטרים שונים, ששוקללו בסופו של התהליך.

בין הקריטריונים שנבחנו לעומק ניתן למצוא אופי, מצב וסוג החול, מצב השירותים והמקלחות, ביקורת המסעדות (אם קיימות בו), הנוף, הקהל, הידידותיות למשפחות, ואפילו מידת ההתאמה של החוף למציאת פלירט.

הסוקרים בילו בכל חוף יום או יומיים, ערכו רשימות קפדניות וצילמו קטעי וידאו רבים ועשרות תצלומים. "הדירוג שלנו מבוסס על נתונים מדויקים, על עובדות יבשות", אמר מייסד אתר Beach inspector, קאי מיכאל שאפר, לכתב הדיילי מייל. "דירוגים אחרים מתבססים על כמויות של לייקים או הערכות שונות, אך הדירוג שלנו אובייקטיבי לחלוטין".
באופן זה, דורגו חופי העולם לפי חמש קטגוריות: החופים המתאימים ביותר למסיבות, החופים הטובים ביותר לספורט ימי, חופים בעלי אווירה מיוחדת במינה, חופים קלאסיים וחופים שעונים לקטגוריה "וואו".

ריף הדולפינים: כן למשפחות, פחות לפלירטוטים

ובקטגוריית ה"וואו" ממתינה הפתעה מקומית: חוף "ריף הדולפינים" באילת מככב בין חופי העולם. וכך תואר החוף בסקר: "החוף נראה כמו נווה מדבר שבו בתי עץ שלוכדים את העין. הדולפינים עצמם אינם כלואים. הם נשארים פה רק כי הם מחבבים את המקום - ממש כמונו!"


עוד על חופים בוואלה! תיירות:
המפרץ הסודי שלי: רצועת החוף הכי יפה שלא הכרתם
הקאמבק של הקיץ: 10 החופים הכי שווים בארץ
נבחרו החופים הטובים בעולם של TripAdvisor


עוד צוין כי "זהו חוף יוצא דופן. הטיפול בדולפינים ראוי ומלא כבוד, וישנה הקפדה על כל פרט. בבית העץ יש בריכות המשמשות להירגעות ותרפיה. ניתן להזמין סיור שנרקול או צלילה ולחוות את המפגש עם הדולפינים בסביבה הטבעית שלהם. זוהי חוויה בחתי נשכחת הן לילדים והן למבוגרים".
באשר למדדים המרכיבים את הדירוג, הרי שמחינת התאמה למשפחות, החוף קיבל את הציון 10 מתוך 10. ציונים נוספים לחוף:
התאמה למסיבות והתאמה לספורט ימי: ציון 1 מתוך 10
הירגעות: ציון 7
יופי: ציון 5
רומנטי: 7
יוקרתיות: 5
מתאים לפלירט: 2

ואלו החופים המובילים בקטגוריית ה"וואו":

עוד באותו נושא

הנשיונל ג'יאוגרפיק דירג: אלו החופים הטובים ביותר בעולם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully