וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבלי להתכלב: כך תשנו בווילה עם בריכה בחו"ל מבלי לשלם על זה

1.8.2018 / 10:12

לא, לא מדובר ב"קאוצ'סרפינג" או החלפת דירות - אתר TrustedHousesitters.com משדך בין בעלי בתים מכל העולם, שצריכים מישהו שיטפל בחיית המחמד שלהם כשהם בחופשה, לבין אוהבי בעלי חיים שרוצים לטייל בחינם ולספק חברה לחיות. ויש אפילו בתים בישראל

זה נשמע כמעט כמו עקיצה: לינה של כמה לילות בווילת-ענק פרטית ומעוצבת לעילא עם בריכה פרטית באזור נאפה שבקליפורניה, או בדירת יוקרה מעוצבת בסגנון פריזאי עם נוף לים בלונג ביץ' שבלוס אנג'לס - שתיהן ללא כל תשלום. שני הבתים הללו ורבים אחרים בכל רחבי העולם מציעים לכם לבוא להתארח בהם מבלי שתצטרכו לשלם על כך אפילו שקל אחד. מה כן תצטרכו לעשות? להאכיל חתול, או לטייל עם כלב.

האתר TrustedHousesitters.com שם לו למטרה לשדך בין בעלי בתים שצריכים מישהו שיטפל בחיות המחמד שלהם בזמן שהם בחופשה, לבין אוהבי בעלי חיים שמעוניינים לטייל בחינם בעולם ולא אפכת להם בתמורה לספק חברה וטיפול אוהב לכלב, חתול, איגואנה, או כל חיית מחמד אחרת. באתר, הבנוי בסגנון המזכיר במעט את Airbnb, כבר נמצאים בתים מכל רחבי הגלובוס - מהאיים הקריביים עד ועד לונדון, מקוסטה ריקה ועד ברלין או ניו יורק, ואפילו בישראל.

מדובר בעסקה המשתלמת לשני הצדדים: בעלי הבתים יכולים לצאת לחופשה שלהם בראש שקט, ולדעת שיש מי ששומר על הבית ומטפל ביצורים האהובים שלהם, שיכולים להישאר בבית וליהנות מתשומת לב ודאגה במקום לסבול בפנסיון יקר לחיות מחמד. המטפל מקבל בתמורה מקום לפי בחירתו לישון בו בחינם, כמעט לגמרי. האתר מאפשר לשמרטפים לבצע לא רק חיפוש גיאוגרפי או לפי תאריכים, אלא גם לפי סוג בעלי החיים שהם מוכנים לטפל בהם: כלב, סוס, חתול, דגים, זוחלים או אחרים.

ולמה רק כמעט בחינם? כי בעוד חיפוש הבתים שניתן לשהות בהם ולשמור על חיות המחמד הוא בחינם, על מנת ליצור קשר עם בעלי הבית (או לחפש דוג-סיטר לחופשה הבאה) יש לבצע הליך הרשמה ולרכוש מנוי שנתי בעלות של מאה אירו. על מנת לוודא אמינות, הנרשמים נדרשים גם לענות על שאלון אישי, לספק לאתר תעודה מזהה ולעבור תהליך אימות זהות לפני שיוכלו להתחיל ולפנות אל הצעות האירוח-תמורת-טיפול השונות. בדומה ל-Airbnb, גם TrustedHousesitters.com מבוסס על דירוגים וביקורות משתמשים.

גם בישראל כבר שמעו על המיזם

משך השהות המוצעת באתר משתנה בין בעלים לבעלים והיא נעה בין יומיים ועד שנה שלמה. כמה אוהבי בעלי חיים כבר דיווחו, כי התפטרו מהעבודה על מנת לטייל באמצעות האתר ברחבי העולם בזול ולהיות מוקפים כל הזמן בחיות. כיוון שבעלים של חיות מחמד גרים בכל מקום ובכל רמת חיים, מי שמצטרף למאגר המטפלים באתר מקבל גישה לבתים מדהימים כמו אחוזות עם בריכות שחייה פרטיות, בתי-חווה מטורפים, סוויטות ופנטהאוסים - אפשר למצוא את כל סוגי הנכסים, כאשר המשותף לכולם הוא שהם גם בית לבעלי חיים מסוגים שונים.

כך למשל, לבד מהווילה בנאפה הכוללת בריכת שחייה חיצונית ומוקפת בעצים ונוף כפרי, נמצא באתר גם בית יוקרה ענק על גבעה בעמק הכרמל שבסן דייגו עם בריכה פרטית ונוף ירוק, ובו דרים לבד מכלבים גם שני סוסים. בדרום קליפורניה נמצא בית בעיצוב בסגנון ניו אורלינס יוקרתי, שמגיע גם הוא עם בריכה חיצונית ועצי דקל, אבל את הבריכה שלו יש לחלוק עם שני כלבים. ההיצע, מטבע הדברים, מתחלף ומתעדכן באופן תדיר.

מי שמעוניין בחופשה בישראל, ישמח לדעת שגם כאן שמעו על TrustedHousesitters.com, וכעשרה ישראלים לערך כבר הציעו עד היום לשמרטפים לבעלי חיים, לשהות בביתם בחינם תמורת הטיפול בהולכים על ארבע. כך למשל, הוצעו שתי דירות שונות במרכז תל אביב, אחד לשבוע ואחרת לשבועיים, הוצע בית פרטי בירושלים למשך חודש שלם, וילה בקיסריה הוצעה גם היא לחודש ובית על החוף בנתניה הוצע לשבוע - כל זאת רק תמורת האכלה וטיול יומי עם כלב.

עוד באותו נושא

טיול עם כלבים ברמת הגולן: אפשרי, אבל לא פשוט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully