וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפינג בחו"ל: האופציה הלוהטת והזולה לחופשה שלכם בעולם

ליאת שומן

31.7.2018 / 8:28

אנחנו אוהבים לשבור לכם סטיגמות, כמו למשל שקמפינג זה רק אוהלים ומקלחות קרות, או שקמפינג ושופינג בעיר הגדולה לא הולכים ביחד. אבל קמפינג בחו"ל זה הדבר הלוהט באירופה, ועכשיו הגיע גם הזמן שלכם להכיר אותו

אתר רשמי

בווידאו: צפו ברכב הקמפינג האולטימטיבי

חופשות קיץ וחגים בחו"ל מהוות תיק לא קטן, החל מהחיפוש הנוראי אחר חופשה ביעד חדש שלא ביקרתם בו עדיין, ועד האטרקציות והפעילויות שמגיעות למאות שקלים בחופשה אחת. ובכן, תנו לנו לחסוך לכם, כי הפעם אנו רוצים להכיר לכם חופשה אחרת, פסטורלית וחווייתית - קמפינג בחו"ל - האופציה הלוהטת לחופשה שלכם בעולם.


עוד על קמפינג בוואלה! תיירות:
בלי לשלם ובלי המונים: אתרי הקמפינג הסודיים שלי
קמפינג רטוב: 8 הצעות ללינת לילה במרחק נגיעה מהמים
בלי עם ישראל ופקקים: קמפינג ומסלולי טיול פחות מוכרים


אז נכון, זה אולי לא יתאים לכולם ויש מי שלא יוותרו על המלון וחמש ארוחות ביום, אבל אם אתם חובבי חופשות באווירה שונה ואם חוויתם קמפינג בארץ ועפתם על הקונספט - חופשת קמפינג בחו"ל זה בדיוק הכיוון שלכם בקיץ או בחגים הקרובים. ייתכן ותופתעו לגלות כמה שהיא יכולה להיות מפנקת.

באירופה ובארה"ב, חופשות קמפינג או חופשות בקרוואנים מהוות חלק מהשגרה, מה שיקל עליכם מאוד הן באבזור והן בהמלצות היכן להתמקם. ברחבי העולם ישנם מתחמי קמפינג מסודרים ונפלאים, המציעים שירותים שונים ובמיקומים שלא תקבלו בשום מלון יוקרתי אחר.

רק תבחרו את היעד שלכם

בחופשת קמפינג בחו"ל אתם לא צריכים לוותר על יעד החלומות, או לשנות תכניות של אטרקציות מיוחדות שהבטחתם לילדים, כי אומנם אתרי הקמפינג נמצאים באזורים פסטורליים יותר אך גם במרחק נסיעה קצר וסביר ממגוון האטרקציות והערים המרכזיות. כך למשל, מתחם הקמפינג קאלה לוואלדו (Cala Llevadó) בספרד נמצא במרחק של כשעה וחצי נסיעה מברצלונה ומספק לשוהים את אפשרות הבחירה בין אוהלים, קרוואנים, רכבי קמפינג מיוחדים או צימרים.

דוגמה נוספת הוא אתר הקמפינג אוטופיה ורסאי (Huttopia Versailles) בצרפת הנמצא במרחק של כ-15 דקות בלבד מארמונות ורסאי ומרחק של כשעה נסיעה ברכב מפריז. במתחם אפשרות בחירה בין אוהלים, מבנים מעץ או מבד, כשכולם מוקפים בנוף מיוער ומגוון אטרקציות ופעילויות קיץ כגון בריכת שחייה, אופניים, ספא, טיפוס על עצים, חץ וקשת ועוד.

עוד באותו נושא

בלי עם ישראל ופקקים: קמפינג ומסלולי טיול פחות מוכרים

לכתבה המלאה

קמפינג זה לא רק אוהלים

בשונה מחופשה מישראל, בחופשת קמפינג בחו"ל אתם לא חייבים להגיע עם האוהל מהבית, ובאופן כללי לא חייבים לבחור לינה אוהל בכלל, כיוון שמגוון האפשרויות העומדות לרשותכם רחב - החל מלינת קראוונים, יורטים, אוהלים ממוזגים ועד צימרים. כך למשל, מספק מתחם הנופש Campeggio Villaggio Weekend שבצפון-איטליה השוכן מספר דקות הליכה מאגם גרדה. מתחם הנופש מספק לאורחיו אוהלים מוכנים ומרווחים מחולקים לחדרים, אוהלי ספארי הנראים ממש כמו בית מבד, בונגלו מעץ, בקתות או חדרים של ממש על האגם.

הכי קרוב לטבע

זו באמת כבר עובדה ידועה, שחופשת קמפינג פשוט מביאה אתכם לבלות הכי קרוב לטבע שאפשר. אבל האם דמיינתם כמה קרוב?! תכירו את אתר הקמפינג Camping Jungfrau בשוויץ, שמעניק לכם בחירה בין אוהלים, קרוואנים, הוסטל, בונגלו או מבנים, וגם מביא אתכם לנקודת טבע מושלמת בעמק לאוטרברונן.

מתחם הקמפינג שוכן למרגלות ההרים המקיפים אותו, עם נקודות תצפית מושלמות ובעיקר טיולים בין 72 המפלים המרהיבים בהם התברך האזור הקסום.

חניון קמפינג נוסף באירופה שנמצא בלב הטבע, הוא Camping Europa Silvella, השוכן על שפת אגם גרדה שבאיטליה. באתר קרוואנים השוכנים בקו ראשון למים, מתחם אוהלים ומגוון פעילויות כגון שיט בקאנו, רכיבה על אופניים, בריכות שחייה, מסעדה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully