וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: כריש תקף תיירת שהאכילה אותו וניסה לגרור אותה למים

2.7.2018 / 0:10

תיירת האכילה כריש במהלך נופש באוסטרליה, כשזה לפתע נשך אותה ביד וניסה לגרור אותה למים. היא מספרת שהייתה בטוחה שאיבדה את אחת האצבעות שלה כשניסתה להשתחרר ממלתעותיו

7NewsPerth

מליסה ברנינג בת ה-34 מפרת', אוסטרליה, יצאה לנופש במפרץ דגונג שבצפון מערב המדינה, כשבמסגרת הפלגה הצטרפה לחבריה בתחביב יוצא דופן של האכלת כרישים ביד. כשהפנתה את ידה לעבר אחד הכרישים, הוא נשך אותה, כמעט תלש לה את האצבע מהמקום וניסה לגרור אותה איתו אל תוך המים - כשכל הקטע המצמרר הזה מתועד במצלמה של אחד התיירים.

ברנינג ניסתה להאכיל כרישים מסוג Tawney Nurse (מפרקתן ננסי) הנחשבים בדרך כלל לרגועים וצייתנים יחסית. "זה קרה כל כך מהר. כל מה שחשבתי עליו באותו רגע היה שהאצבע שלי הלכה. הוא נגס בה וזה הרגיש כאילו היא נתלשת לי מהמקום", היא שחזרה את רגעי האימה בשיחה עם חדשות 7 של פרת'. כשחולצה ממלתעותיו של הכריש, היא חששה לבדוק מה עלה בגורל האצבע שלה, "נעמדתי ואמרתי לעצמי 'איבדתי את האצבע שלי'. אפילו לא יכולתי להסתכל עליה כי חשבתי שהיא איננה ושאם אסתכל אכנס להלם". רק כשסובביה הרגיעו אותה היא העזה להסתכל - ולמרבה המזל האצבע עדיין הייתה שם.

גיף כריש מושך אישה לתוך המים. אתר רשמי
כריש נשך את התיירת כשניסתה להאכילו/אתר רשמי
תיירת ניסתה להאכיל כריש. צילום מסך
נקמתו של הכריש/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

הכמעט אסון הזה הסתיים בנס, כשבתקשורת האוסטרלית דווח שזו למעשה הפעם הראשונה שאדם שננשך בידי כריש פשוט חוזר לביתו בלי כל טיפול רפואי. כן, על אף המלצות חבריה, ברנינג ויתרה על ביקור בבית החולים וחזרה הביתה בתקווה שהאצבע תחלים בעצמה. לצערה זה לא קרה: האצבע התנפחה והזדהמה קשות. רק אז היא פנתה לבית החולים ונאלצה לעבור ניתוח כדי לנקות את הפצע. אחרי צילום רנטגן גילתה גם שיש לה שבר בעצם. ברנינג מודה שעשתה טעות כשניסתה להאכיל את הכריש וממליצה לכל מי שחושב "לנסות את זה בבית" - לוותר מראש.

צפו בה משחזרת את רגעי האימה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully