וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר: צייד נחשים מציל אליגטור צעיר מנחש פיתון קטלני

25.6.2018 / 10:05

שני ציידי נחשים נקלעו במקרה לרגעיו האחרונים של אליגטור צעיר שכמעט הפך לטרף של נחש פיתון באורך שלושה מטרים. ברגע המכריע, אחד הציידים אחז בראשו של הנחש ושחרר את האליגטור לחופשי

Jack Hubbard

לאליגטור הזה יש הרבה יותר מזל משכל כנראה. הזוחל הצעיר מצא עצמו לכוד בגופו החלקלק של נחש פיתון עצום וממש ברגעיו האחרונים ניצל ושוחרר לחופשי בעזרת שני ציידי נחשים שעברו באזור.

ג'ק האברד פרסם בעמוד הפייסבוק שלו את מסע החילוץ הלא שגרתי של האליגטור. האברד וחברו, צייד הפיתון המקצועי מייק קימל, הגיעו לשמורת חיות הבר אברגליידס שבפלורידה בסוף השבוע האחרון במסגרת תכנית הפיילוט להעברת כל הנחשים מהאזור, עליה אחראית הנהלת המים המחוזית של דרום פלורידה.

באמצע הלילה, שני הציידים נתקלו במקרה באליגטור קטן לכוד בגופו של נחש פיתון באורך 3 מטרים. השניים הופתעו לגלות שהאליגטור עדיין נלחם על חייו וקימל מיהר להרים את השניים משם וניסה להפריד כוחות. כשאחז בראשו של הפיתון, זה נאלץ לשחרר את ארוחת הערב שלו לחופשי.

צייד נחשים הציל אליגטור מנחש פיתון. פייסבוק, צילום מסך
הגעתם בזמן: צייד נחשים מציל אליגטור/צילום מסך, פייסבוק
צייד נחשים הציל אליגטור מנחש פיתון. פייסבוק, צילום מסך
באומץ רב הוא פשוט הרים את השניים מהמים/צילום מסך, פייסבוק

עוד בנושא:

ב"אורלנדו סנטינל" מדווחים שבאזור מסתובבים הרבה נחשי פיתון בורמזי שבדרך כלל אורכם נע בין 2-3 מטרים ומשקלם מגיע עד 45 קילוגרמים. השניים ציפו לתפוס נחשי פיתון באזור, אבל הופתעו להיתקל באחד כזה דווקא בעת טרף. בפייסבוק רבים הראו התלהבות מהאומץ שהפגינו הציידים, אולם אחרים חשבו שלשניים לא הייתה זכות להתערב בטבע והביעו הזדהות עם הנחש שהפסיד את טרפו.

צייד נחשים הציל אליגטור מנחש פיתון. פייסבוק, צילום מסך
צייד הנחשים מפריד כוחות/צילום מסך, פייסבוק
צייד נחשים הציל אליגטור מנחש פיתון. צילום מסך
מייק קימל משוויץ באוסף שלו/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully