וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפנט ומבחיל: צפו בנחש הארוך העולם בולע אייל בשלמותו ומתרחב לגודל מפחיד

29.3.2018 / 0:14

צפו בתיעוד נדיר של נחש פיתון טורף אייל בשלמותו אחרי שלא ניזון במשך שנה. גודלו של האייל דורש מהנחש להתרחב למימדים עצומים ולשלוף החוצה את קנה הנשימה שלו כדי לא להיחנק. זהירות - התיעוד קשה לצפייה

Discovery UK

נחש פיתון מרושת - שיכול להגיע לרוחב של אדם ולאורך של שמונה מטרים - נצפה אוכל אייל בשלמותו לאחר שלא ניזון מזה שנה. האייל במשקל 30 קילוגרמים צפוי להזין אותו לשנה נוספת. למה לאכול בכמויות קטנות אם אפשר להסתפק בארוחה אחת גדולה ומשביעה?

בתיעוד נדיר של ערוץ דיסקברי הבריטי, בתוכנית Wildest Islands Of Indonesia נראה הנחש, שמסוגל לבלוע אפילו תנין שלם, יוצא למסע טרף ביערות אינדונזיה והולך על טרף גדול במיוחד: עדר איילים. בסרטון שצולם בשעות הלילה, נראה הטורף המסוכן אורב לאיילים ולמרות שאלה נראים מאוד עירניים, הוא משתמש ביכולת ההסוואה המדהימה שלו כדי להגיע קרוב מספיק לאחד מהם ולנעוץ בו את שיניו. הנחש נראה עוטף את הטרף שלו, עוצר את זרימת הדם לאיבריו של האייל וחונק אותו תוך דקות.

נחש פיתון מרושת בולע איל. אתר רשמי
נחש בולע אייל בשלמותו/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

תמונות מעוררות בחילה: נחש פיתון מקיא אייל בשלמותו

לכתבה המלאה

האייל כל כך עצום שהנחש נאלץ לשלוף החוצה את קנה הנשימה שלו כדי שלא יחנק בזמן שהוא בולע אותו, תהליך שצורך ממנו מספר שעות. לאחר שהפיתון סוף סוף מסיים את אתגר הבליעה האינטנסיבי שלו, הוא מתחיל לעכל אותו. לבו והכבד שלו גדלים בכמעט 40 אחוזים כדי שיוכל להפעיל את הכוח הנדרש לעיכול החיה, מה שצפוי לקחת לו שבוע נוסף.

הפיתון המרושת אינו ארסי והוא נפוץ בדרום-מזרח אסיה. למרות שלרוב הוא נמנע מעימותים עם בני אדם, תועדו בעבר מקרים בהם פיתון הרג ואף אכל בני אדם, בעיקר ילדים.

צפו בתיעוד המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully