וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הסרטון שקורא לעולם להצביע לנטע, ומראה את נופי ישראל

9.5.2018 / 14:35

השיר הישראלי באירוויזיון רק עלה לגמר, ומשרד התיירות רוכב על גל ההצלחה ופרסם קליפ הקורא להצביע לנטע ברזילי, במטרה להביא את התחרות לישראל ואיתה את התיירים. "דמיינו, אירוויזיון 2019 בישראל", נכתב בקליפ. מה דעתכם?

צלמים זמניים מורשים

הבאז סביב השיר של נטע ברזילי, שעלתה אמש (ג') לגמר תחרות האירוויזיון בליסבון, לא דועך לרגע, ונראה שיש מי שרוכב על גל ההצלחה.

משרד התיירות פרסם סרטון ביוטיוב, הקורא לאזרחי אירופה להצביע לשיר של ישראל, תוך כדי שהוא משתמש בקמפיין התיירות שהוא השיק ב-2016 בהובלת הדוגמנית שיר אלמליח. כזכור, בקמפיין שבו השקיע משרד התיירות 40 מיליון שקלים, הוא קרא לתיירים לבוא ל"סיטי ברייק" (חופשות קצרות) בתל אביב ובירושלים.

בסרטון, שבו מצולמת שיר במספר לוקיישנים בישראל, מופיע הכיתוב: "דמיינו, אירוויזיון 2019 בישראל", ולקראת סוף הקליפ הקצר בן ה-30 שניות, מופיע הכיתוב משירו של נדב גדג' באירוויזיון 2015: "This Is How We Do It" ופנייה - "הצביעו לנטע - 'טוי'' ישראל".

לפי משרד התיירות, זהו שיתוף פעולה ראשון עם המשלחת הישראלית, כשהמטרה ברורה: שהאירוויזיון יגיע בשנה הבאה לישראל, ואיתו אלפי התיירים. אבל עד שזה יקרה, על נטע לקחת את המקום הראשון בתחרות הגמר ביום שבת הקרוב, וכדי שזה יקרה גם אתם יכולים לעזור במאמץ הלאומי ולשתף את הקליפ לכמה שיותר אנשים ואתרים.

Go נטע!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully