וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר אלמליח מאחורייך: הקמפיין המועתק של משרד התיירות

25.7.2016 / 8:31

40 מיליון שקלים השקיע משרד התיירות בקמפיין עולמי שמוכר חופשות קצרות בירושלים ותל אביב, לא כולל שם הקמפיין והאסטרטגיה הפרסומית, שכנראה "הושאלו" ממקור אחר. משרד התיירות: "לא העתקנו, הקונספט מוכר"

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: צפו בשיר אלמליח ובקמפיין המועתק של משרד התיירות

קמפיין חדש שהעלה בשבועות האחרונים משרד התיירות באמצעות לפ"מ ברחבי אירופה, בעלות של 40 מיליון שקלים, מעלה חשד להעתקה מסדרת צילומים של הצלם הרוסי המפורסם מוראד עוסמאן, שהעלה לאינטרנט תמונות וסרטון וידיאו שבהם מוצגת רעייתו כשהיא אוחזת בידו ומובילה אותו למקומות שונים בעולם.

הקמפיין, שאת הסרטון שלו פרסמנו בוואלה! ונועד לעודד שיווק חבילות נופש משותפות לערים תל אביב וירושלים, עלה לשידור במשדרי ספורט שנערכו בשבועיים האחרונים בערוץ היורוספורט וערוצים נוספים ואפילו בגמר טורניר היורו.

מוראד עיסמן - פולו מי. צילום מסך, ספק 500
קונספט מוכר. צילום מתוך סדרת התמונות של מוראד עיסמן/ספק 500, צילום מסך
שיר אלמליח - משרד התיירות. משרד התיירות, ספק 500
שיר אלמליח מתוך קמפיין משרד התיירות. השראה או העתקה?/ספק 500, משרד התיירות

שם הקמפיין "הושאל" מאנגליה ואירלנד

את הקמפיין מובילה הדוגמנית שיר אלמליח, תוך שהיא עוברת בין מוקדי תיירות מובילים בשתי הערים, אוחזת ביד של דמות נעלמה ומציגה את האטרקציות התיירותיות כמו חופי תל אביב, מסעדות, נמל תל אביב, הכותל המערבי ועוד.

את החשד להעתקה חשף בלוג התיירות TNET, כמו גם את העובדה ששם הקמפיין Two Cities One Break, הועתק אף הוא מקמפיין תיירות דומה שהעלו אנגליה ואירלנד, במטרה לעודד תיירים לבקר בהן שעלה בשם One Break - Two Cities.

במשרד התיירות מכחישים את החשד להעתקה של הקמפיין ומסבירים שמדובר בקונספט מוכר בעולם. לדברי המשרד, הנתונים שבידיו מוכיחים כי בתוך זמן קצר זכה הקמפיין לארבעה מיליון צפיות, לרבות גמר טורניר היורו. "משרד התיירות שם דגש על שימוש בפרסום ברשתות החברתיות ובמדיה הדיגיטלית כדי להגיע לקהלים חדשים ומגוונים ולשווק את התיירות לישראל", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully