וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מה מצאה "בת הים" היפיפייה בזמן שצללה באוקיינוס

27.4.2018 / 0:11

ג'וליה ווילר צברה מעריצים רבים באינסטגרם לא רק בזכות יופיה המהמם, אלא בעיקר בשל יכולות הצלילה שלה והתמונות המדהימות שהיא מצלמת מתחת למים. לאחרונה היא נתקלה בתגלית יוצאת דופן

iamjuliawheeler

ג'וליה ווילר בת ה-32 היא דמות מוכרת ופופולרית ברשתות החברתיות. 83 אלף העוקבים שלה באינסטגרם צמאים לתמונות שלה, ולא רק בזכות יופיה המהמם, אלא גם ובעיקר בשל התמונות המטריפות שהיא מצלמת מתחת למים בזמן שהיא צוללת. באחת הצלילות האחרונות היא נתקלה בתגלית יוצאת דופן, כזו שהצליחה להוציא את המעריצים שלה מדעתם.

עוד בנושא

צפו: אדם צולל בתוך אוקיינוס של זבל
הצוללנית ש"לוחשת לכרישים" תחבה את ידה אל לוע כריש

ג'וליה צללה לא רחוק מהיבשה באיזור קווינסלד, אוסטרליה בשונית המחסום הגדולה - מערכת השוניות הגדולה ביותר בעולם, (למעלה מ-2,900 ק"מ), כשנתקלה לפתע בהריסות של ספינה ששקעו במצולות. "וואו, זה נראה מדהים, אני מת לנסוע לשם", הגיב לסרטון המופלא שלה אחד הגולשים. "אני נואשת להגיע לשם", כתבה אחת אחרת.

ג'וליה היא צוללנית מוכשרת ואפילו יש מי שכינה אותה "בת ים אמיתית" בזכות היכולת שלה לעצור את נשימתה במשך ארבע דקות וחצי. "כשהייתי מאוד צעירה אהבתי לעצור את הנשימה באמבטיה", סיפרה, "בבית הספר אהבתי לשחות, וגרתי על החוף אז תמיד הייתי באוקיינוס. כשגדלתי ראיתי 'בת הים הקטנה' וחלמתי להיות כמוה. זה נדוש, אבל היא לכדה לי את הדמיון וביליתי הרבה זמן במים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully