וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתיכת נייר ו-30 שניות - זה מה שצריך כדי לפרוץ לחדר המלון שלכם

28.5.2018 / 10:55

חושבים שנעלתם את דלת חדר המלון שלכם (אפילו עם בריח כשאתם בחדר), ואתם בטוחים? חשבו שוב. סרטון מראה איך תייר פורץ חדר מלון נעול היטב בעזרת נייר בלבד. אז איזה טריק פשוט בכל זאת ימנע מהפורץ להיכנס? צפו

צלמים זמניים מורשים

עד כמה החפצים האישיים שאנחנו משאירים בחדר המלון בטוחים? לא יותר מדי, אם לשפוט לפי סרטון וידאו קצר ומטריד שהעלה לאחרונה ליוטיוב תייר ששהה במלון בארצות הברית, ובו הראה כיצד הצליח לפרוץ בזריזות את דלת חדר המלון שלו שהייתה נעולה פעמיים, באמצעים לא מתוחכמים יותר מאשר פיסת נייר.

"עם שימוש רק בתפריט הפיצה שהושם מתחת לדלת שלנו במהלך היום, הצלחתי לפתוח את דלת המלון שלנו ולהביס גם את המנעול הראשי וגם את מנעול הבטיחות בתוך פחות משלושים שניות", כתב האיש בתיאור הסרטון, שצולם בבבית מלון בעיר טמפה שלחופי החוף המערבי של פלורידה.

בווידאו הוא נראה מחליק את פיסת הנייר המקופל בין הדלת, לה בעלת מערכת נעילה סטנדרטית במלונות, ובין המשקוף. הנייר דוחף בקלות את המנעול ומביא לפתיחת הדלת שחסומה במנעול הבטיחות העליון - בריח. עוברות כמה שניות נוספות על מנת לסגור את מנעול הבטיחות בעוד הדלת פתוחה ולשחרר אותו - ובסך הכל פחות מחצי דקה לפתיחה מלאה של הדלת, וכניסה לחדר.

פריצה של דלת חדר מלון עם נייר. ,MM Developer
youtube, מערכת וואלה! NEWS
כל מה שצריך לפרוץ את חדר המלון זה רק חתיכת נייר/מערכת וואלה! NEWS, ,MM Developer youtube

גם הכספת בחדר לא בטוחה

ואם המסקנה מהווידאו הזה היא שכדאי לשים את הדכרונים, האייפונים והארנקים בכספת של חדר המלון - יש לנו עוד חדשות רעות. הווידאו הזה מצטרף לווידאו פופולארי נוסף ומטריד לא פחות שצולם בעבר, ובו הראה תייר קנדי כיצד הוא פורץ בקלות וללא כל מאמץ את כספת חדר המלון שלו רק בזכות רשלנות של צוות המלון.


עוד על בטיחות החופשה שלכם:
לפני שמזמינים: הכירו את הונאת המלונות שהפילה מיליונים
עלו ברשת: מלכודות התיירים שאתם חייבים להכיר
5 הונאות מלון שכל ישראלי חייב להכיר



התייר גילה כי הכספת בחדר שלו, כמו כספות רבות בסגנון דומה, יכולה להיות מכוילת באמצעות קוד PIN שמגיעה עם המערכת שלה כברירת מחדל ונועד לאפשר לצוות המלון לפתוח את הכספת במקרה חירום. רק שהמלון אמור היה להחליף את קוד ברירת המחדל ולבחור בעצמו קוד מתוחכם שידוע רק למנהלי המקום, אבל במקום זה הם השאירו אותו כפי שהגיע מהמפעל: 000000, והקלדה של הקוד הזה פתחה את הכספת באופן מיידי.

אז מה כן אפשר לעשות? הנה כמה טיפים. להשאיר שלט "נא לא להפריע" בזמן שאתם מחוץ לחדר ייצור את הרושם שיש בו אנשים, ויקטין את הסיכוי שפורצים יבחרו להיכנס דווקא אליו. חפצים אישים מומלץ לאכסן בתיק קטן עם מנעול מובנה, ואותו לשים במקום חבוי מן העין כמו מתחת למיטה או במדף גבוה בארון, שפורצים דחוקים בזמן לא ימצאו בקלות.

אם אתם חוששים לפריצה בשעות הלילה, אתם יכולים להצטייד במעצור דלת מהסוג הפשוט ביותר - משולש הגומי הלבן, שחסימה מוקפדת באמצעותו של הדלת מבפנים תהפוך את פתיחתה לקשה גם למי הצליח לפרוץ אותה בזמן שאתם ישנים, ותעניק שקט נפשי למי שחושש. קיימים בשוק גם גלאי תנועה ניידים המיועדים לתיירים, במיוחד כאלה המטיילים במקומות לא בטוחים. את המכשיר מתקינים באופן זמני על הדלת, והם מבטיחים צפצוף חזק במקרה שמישהו מנסה לפתוח אותה - כזה שיבריח כל פורץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully