וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיונל ג'יאוגרפיק ממליץ: ירושלים היא אחד מיעדי האביב הטובים בעולם השנה

25.3.2018 / 20:19

אתר התיירות הנודע מאפסן את הפוך ומוכן לאביב, ובחר את 14 היעדים הכי טובים השנה לחופשה באביב, כשירושלים נמנית עמהם. אז מה כתבו עלינו ואיזה מקומות נוספים ברשימה המכובדת, שאולי יתנו לכם כמה רעיונות לפסח הקרוב

עין חניה/אסף פרץ, רשות העתיקות

בווידאו: עין חניה - אחד המעיינות העתיקים ששופצו לאחרונה בירושלים

גם בקרב עורכי אתר התיירות של הנשיונל ג'יאוגרפיק העולמי מרגישים שמתחמם, ומציעים לגולשיהם להתנער משמיכות הפוך ולאפסן אותם ולהכין את הדרכון בהישג יד לקראת חופשה ביעדים שמשיים.

האתר בחר ב-14 יעדים אביביים שהכי מומלץ לטייל בהם השנה, כשגם ישראל נמנית ביניהם ובמיוחד העיר ירושלים. על בירת ישראל נכתב ש"לחגוג את חג הפסחא עם אלפי צליינים בירושלים, זו חוויה חד פעמית בחיים". ההמלצה פונה לקהל עולי הרגל שחוגג את השבוע הקדוש בנצרות, שמתחיל ב"יום ראשון של הדקלים", שאת מסלולו כדאי להתחיל מהר הזיתים. "ביום שישי היכנסו דרך שער האריות בעקבות דרכו האחרונה של ישוע ב'ויה דולורוסה' ואל תפספסו את טקס 'שבת האש' בכנסיית הקבר ביום שבת הקדוש". לאחר מכן ממליץ האתר לבקר בארמון המלך הורדוס שעל המצדה, או לשוט בסירה בכנרת. "הטמפרטורות באביב הישראלי יכולות להשתנות בדרמטיות, ולא מעט פעילויות של השבוע הקדוש נערכות בחוץ", מוסיפים באתר, "לכן אל תשכחו לארוז גם ביגוד לגשם".

בין שאר היעדים שהומלצו באתר, ניתן למנות את נהר קולומביה שבאזור מדינת אורגון בארה"ב, נמיביה, יפן ופריחת הדובדבן, מלון פוגו באיי פוגו שבקנדה, נהר האמזונס העליון שבחלק של פרו, איי סיישל, החוף המזרחי של סרי לנקה, קולומביה, פנמה, מרוקו, מדגסקר, איי סבלבארד (Svalbard) בנורבגיה, והולנד.

בית בשכונת ימין משה, ירושלים. ShutterStock
יפה מאוד באביב שלנו. שכונת ימין משה בירושלים/ShutterStock
אגם, הרי האטלס, מרוקו. ShutterStock
הרי האטלס במרוקו/ShutterStock
מרכז העיר מדיין, קולומביה. ShutterStock
העיר מדיין בקולומביה/ShutterStock
חוף אנס סורס ד'ארגנט סיישל. ShutterStock
חוף באיי סיישל/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully