וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 טיפים מעולים לשמירה על הבית כשאתם בחופשה

אל תפרסמו תמונות מהחופשה בפייסבוק, בקשו משכן לרוקן את הדואר והניחו מקל של מטאטא לצד חלונות ההזזה בסלון. קבלו שישה טיפים לשמירה על בית נקי מפורצים בעת שאתם מבלים בחו"ל

אילוסטרציה פריצה לבית. ShutterStock
אתם אולי בחו"ל, אבל לא הגנבים/ShutterStock

אתם עוברים היטב על רשימת הציוד והמשימות שכרוכות בנסיעה לחו"ל, אבל אולי שוכחים את הדבר החשוב לכם ביותר: הבית שלכם.

מסתבר שמקרי פריצה לבתיהם של נופשים בחו"ל, אינם כה נדירים. ואם לוקחים בחשבון את העובדה שמדי שנה, נרשמות קרוב ל-8 מיליון יציאות של ישראלים לחו"ל, מדובר בעניין שיכול להפוך לבעיה של ממש.

לכן, כאשר זה נוגע לבית שלכם, עדיף להיות על הצד הבטוח ככל שניתן. רשת פוקס ניוז האמריקאית מציעה שישה טריקים חכמים לשמירה על בית בטוח בעת שאתם נופשים הרחק ממנו.

חופשה דיסקרטית

נכון, לעתים קשה להתנגד לכך, אבל השתדלו שלא להפיץ ברשתות החברתיות את העובדה שאתם מבלים ברגע זה בחופשה מהנה בחו"ל. הדבר נכון גם לגבי מערכת המייל האוטומטית בסגנון "אני בחופשה", כי תמיד יכול לקרות מצב שמישהו עלול לנצל את ההזדמנות, ולקפוץ לביקור לא ידידותי.

השכן שמרוקן את הדואר

אל תשכחו לבקש משכן שאתם סומכים עליו, לאסוף את דברי הדואר שלכם כשאתם בחופשה (וגם להשליך את ערימת הפרסומות שנתחבות אליה). כידוע, תיבות דואר מלאות הן רמז עבה מאוד שמספר לכולם שאתם נמצאים הרחק מהבית מזה זמן-מה.

עוד באותו נושא

זהירות: 7 ההונאות שכל תייר חייב להכיר

לכתבה המלאה
תיבת דואר. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
דאגו שמישהו יוציא את הדואר שלכם/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

הטריק של דלתות ההזזה

בין אם אתם מתגוררים בבית פרטי בעל דלתות הזזה בסלון ובין אם בדירה שבה חלונות הזזה גדולים במרפסת, הקפידו לא רק לנעול אותם, אלא גם להעניק להם חיזוק מבפנים בעזרת מקל של מטאטא או כלי דומה.

תעתועי אורות

אם האורות בביתכם דולקים, פורצים רבים לא ייקחו את הסיכון שבפריצה פנימה והיתקלות עם בעלי בית. אז השאירו אורות. וכדי שלא לבזבז חשמל, ניתן לעשות שימוש במינימום האורות האפשרי, ואף לבצע זאת באמצעות טיימרים המכוונים לשעות ספציפיות. בהקשר זה, רצוי מאוד גם שהמכונית שלכם תחנה במקומה הרגיל, כאילו שאתם בבית.

בית מואר גנבים. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
תשאירו אור בבית, לא כל הגנסים יקחו את הסיכון לפרוץ/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

התקינו מערכת אבטחה

מומחים בענף האבטחה מציינים כי הסיכוי שבית נטול מערכת אבטחה (שמירה, אזעקה ואמצעים נוספים) ייפרץ, גדול בהרבה מאלו של בית מאובטח. אתם יכולים להשקיע את כספכם במצלמות זולות ופשוטות או במערכת אבטחה יוקרתית - העיקר שתעשו זאת כמו שצריך.

הדברים הכי בסיסיים

נדמה שאין צורך לציין זאת, אבל גם בכך יש מי שנופלים: אז לפני שאתם זזים לנמל התעופה, זכרו לוודא שכל החלונות והדלתות, ללא יוצא מן הכלל, נעולים היטב. השארתם חלון צדדי נסתר כדי שייכנס אוויר צח הביתה? ותרו על הרעיון. אווררו את הבית כאשר תחזרו.

יש לכם עוד טיפים לשמירה על הבית בזמן חופשה? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully