וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרש את אירופה מבלי לשלם גרוש - רק בזכות סטוצים מטינדר

14.2.2018 / 10:45

רווק אמביציוזי ומקורי מבלגיה עשה שימוש באפליקציית ההיכרויות כדי לטייל ב-21 ערים אירופיות. הטקטיקה: סימון "לייק" לכל בחורה בטינדר, עד שימצא מקום להעביר בו את הלילה. "לא הייתי בררן במיוחד", הודה

Tindersurfing - Trailer

טינדר יכולה להוביל למערכת יחסים רציניים או סתם לעוד סטוץ מזדמן, אבל צעיר אחד עשה באפליקציית ההיכרויות שימוש אחר לחלוטין: אנתוני בוטה, בן 25 מבריסל, בלגיה, טוען כי בחודשים האחרונים הוא טייל בלא פחות מ-20 ערים אירופיות, וכל זה מבלי לשלם אפילו אגורה שחוקה.

אז איך הוא עשה את זה? פשוט הפעיל את האפליקציה, חיפש שידוך לטווח קצר שיסדר לו קורת גג כבדרך אגב, והמשיך ליעד הבא. עד כדי כך פשוט.

להערכתו של בוטה, הוא הכיר במהלך היורוטריפ המקורי הזה לא פחות מ-3,000 נשים בקירוב, ש-21 מהן הסכימו להלין אותו אצלן.

עוד בנושא
הגרושה הזו יוצאת רק עם עשירים שמממנים לה טיולים בעולם
גרמניה יצרה מדריך לתיירים: כך תעשו סקס עם התושבים שלנו

בוטה תכנן את כל זה מראש, כמובן. הוא סימן את הערים בהן השתוקק לבקר, ובכל פעם שהגיע לעיר מסוימת הפעיל את האפליקציה ונתן לקסם האישי שלו לעשות את שלו. בסופו של דבר הוא סימן וי על ביקורים באוסטריה, הונגריה, פולין, סלובקיה וצ'כיה. את המדינות (והערים) הבאות הוא שומר לטיול הגדול הבא.

"הטיול הזה לפעמים היה נהדר ולפעמים רחוק מזה. אבל למדתי המון על עצמי", הוא מכריז, ומסביר ל"דיילי מייל" את הטקטיקה המקורית שהגה - סימון 'לייק' על כל דייט אפשרי, רק כדי להגדיל את הסבירות שיוכל להתארח ללילה שלם. "לא הייתי בררן במיוחד, כי בסך הכל חיפשתי מקום לישון בו. אני תמיד מעדיף לצאת לדייטים עם נשים שיש לי משיכה כלפיהן, אבל זה לא תמיד מתאפשר. בטיול הזה לא חיפשתי דוגמניות, אלא רק בחורות חביבות שיסכימו לארח אותי".

דרך הפעולה של בוטה כדי לשכנע את הדייטים שלו לתת כתף למען המשימה הגרנדיוזית הייתה זהה: כדי לפתוח בשיחה עם הדייט המיועד, הוא שלח משפט פתיחה קבוע - "את ההתאמה הראשונה שלי בעיר".

לאחר מכן - בלי קשר לתגובה שקיבל - היה מפנה אותן לסרטון שהעלה ביוטיוב, ובו הסבר על המסע שרקם במוחו.
ה"דייט" הכי טוב שהיה לו במהלך הטיול, אגב, התפרס על פני לא פחות מחמישה ימים, בהם המזל שיחק לו והוא "נפל" על אחוזת פאר במינכן שנמצאת בבעלותה של רווקה שנענתה לאתגר.

סידור לא רע, אנחנו חייבים להודות.

בוטה מספר על הרגעים הטובים והפחות טובים במסע

בוטה מספר על "המארחת הכי חמודה שלי"

וזה הסרטון שהציג בפני כל הדייטים שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully