וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרושה הזו יוצאת רק עם עשירים שמממנים לה טיולים בעולם

4.2.2018 / 8:44

גרושה בת 45 החליטה שנמאס לה מגברים בינוניים, וכעת היא מוכנה לצאת לדייטים רק עם עשירים שיממנו לה טיולים מסביב לעולם. באופן מפתיע זה עובד לה: עד היום גברים הוציאו 14 אלף דולר רק על דייטים ראשונים איתה

מחקר מצא: רוב תמונות הפרופיל בטינדר משעממות/סיפור בדקה

בווידאו: הומור בטינדר - עוזר או הורס? גלו בעצמכם

היא לא דוגמנית הורסת, היא גם לא ממש צעירה ואין לה חשבון בנק מנופח - ובכל זאת, אמה רוג'רס בת ה-45, מצליחה להשיג לעצמה דייטים עם גברים עשירים בלבד, שעד היום הוציאו עליה סכום של 14 אלף דולר. ושלא תחשבו - הסכום ההיסטרי הזה הוא רק עבור הדייטים הראשונים. לדבריה, הקשר עם 4 הגברים שהכירה לא המשיך למיטה ובטח שלא למשהו רציני.

רוג'רס, תושבת מיאמי, התגרשה לפני חמש שנים. אחרי שהתאקלמה בשוק הפנויים פנויות היא החליטה להירשם לאתר ההיכרויות MissTravel שאליו רשומים רק גברים עשירים שמוכנים לשלוח את הדייט שלהם בטיסה לכל יעד שיבחרו. רוג'רס לא חוששת ממה שיחשבו עליה: היא מודיעה בקול רם שהיא יוצאת רק עם גברים עשירים וזה עובד לה - עד כה היא יצאה לדייטים עם 4 גברים עשירים שלקחו אותה לטיולים מסביב לעולם. היא יצאה לשיט בים התיכון, טסה לטיול בסין, נהנתה מחופשה יוקרתית בניו יורק ואפילו עשתה סקי בקולורדו - וזאת מבלי להוציא על עצמה שקל, או דולר במקרה שלה. לדבריה, הרווקים העשירים שילמו מבחירתם על הטיסות, הלינה והקניות שלה - וכל זה רק כדי שתסכים לצאת איתם לדייט. פסיכי, אה?

אמה רוג'רס. צילום מסך
אמה רוג'רס יוצאת עם עשירים בלבד/צילום מסך

עוד בנושא:

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

שואלים איך כל דייט הסתיים בהוצאה של כ-12 אלף שקל? פשוט: כ-1,300 דולר לכל טיסה, כ-850 דולר לקניות ואטרקציות ועוד כ-1,000 דולר לארוחות במסעדות יוקרה. הגברים שמימנו עבורה את כל הכיף הזה נהנו מחברתה לדייט ראשון - אבל לדבריה היא לא המשיכה לצאת עם אף אחד מהם וגם לא שכבה איתם.

רוג'רס הסבירה את ההחלטה שלה להירשם ל"מיס-טרוול": "פניתי לאתרי היכרויות אחרי שהתגרשתי מבעלי ב-2013. למרות שאני מטיילת בעולם הרבה עם העסק שלי, אני אף פעם לא נשארת באותו מקום יותר מדי זמן, אז האפשרות לנסוע עם קצת חברה נראתה לי באמת אטרקטיבית. הייתי בקשר עם כ-20 גברים, אבל עד עכשיו יצאתי לדייטים רק עם 4 גברים וכבר הם הוציאו עליי כל כך הרבה כסף".

אמה רוג'רס יוצאת עם עשירים בלבד. Caters News Agency, צילום מסך
ארבעה גברים הוציאו עליה 14 אלף דולר על הדייט הראשון/צילום מסך, Caters News Agency

היא טוענת שהכסף זה לא העניין - אבל הוא גם גורם חשוב, "בשבילי זה לא רק בגלל הכסף. לא הייתי יוצאת עם מישהו שלא היה לנו חיבור מלכתחילה. ועדיין - לא הייתי שוקלת לצאת עם מישהו שאינו יציב כלכלית. זה פשוט משהו שאני לא רגילה אליו. אם הם לא יכולים לתת לי או אין להם מה להציע לי אז אני מאבדת עניין". היא הוסיפה: "בדרך כלל אני עושה סקייפ עם כל מי שאני מדברת איתו לפני הדייט כדי להבין אם הוא מתאים לי או לא".

רוג'רס, שמגיעה במקור מסידני, אוסטרליה, פנתה לאתר ההיכרויות אחרי שמצאה עצמה בודדה זמן רב וטוענת שהיום היא מאושרת יותר מאי פעם ולא מרגישה לבד. היא אמרה: "גברים לקוחים אותי לקניות של בגדים ותיקי מעצבים, סוגרים לי בתי מלון יוקרתיים ומזמינים אותי למסעדות המפוארות ביותר בעיר. אני רווקה בלי ילדים אז אני אוהבת שמפנקים אותי ואני לא רואה בזה בעיה. שום מערכת יחסים לא הפכה אצלי לרצינית וזה חבל כי האנשים שפגשתי עד כה היו ג'נטלמנים מושלמים. 'מיס-טרוול' ללא ספק העניקה לי חוויות טובות יותר מכל אתרי ההיכרויות האחרים שנרשמתי אליהם". היא הוסיפה: "חבריי ומשפחתי תומכים בהחלטה שלי לצאת לדייטים דרך האתר כי הם רואים כמה אני צעירה ברוחי ועד כמה אני נהנית מזה".

אמה רוג'רס יוצאת עם עשירים בלבד. Caters News Agency, צילום מסך
למה להתפשר על פחות? אמה רוג'רס מבלה בדייט ראשון/צילום מסך, Caters News Agency

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully