וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה שלוש המילים שאסור לעובדי דיסנילנד להגיד לילדים

2.2.2018 / 6:01

מכירים את האנשים שמפעילים את הבובות במקום השמח עלי אדמות? מסתבר שכשהילדים שואלים אותם שאלות, כדאי מאוד שיהיו להם תשובות. וגם: "הצבעת דיסני" והרגעים הלא נעימים בקיץ האכזרי

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: דארת' ויידר מבקר בדיסנילנד

דיסנילנד נחשב למקום השמח ביותר עלי אדמות, אך כדי שכל השמחה הזו תצא לפועל מסתבר שיש צורך בפרוטוקולים די ברורים. על פי אחד האנשים שעבדו שם עד לא מזמן, יש שלוש מילים שלאנשים המפעילים את הבובות השונות אסור להגיד, ולא משנה מה.

"אני לא יודע".

הסיבה די פשוטה: ילדים שנכנסים לדיסנילנד רוצים להאמין שהם נכנסו לעולם מהאגדות, ולכל דבר צריך להיות הסבר. "אם מישהו שואל אותך שאלה, חייבת להיות לך תשובה ויהיה מה", אמר העובד לשעבר. "אם אתה לא יודע, תברר, אבל אל תגיד שאתה לא יודע. אם זו שאלה מטופשת, תמציא תשובה מטופשת".

כן, צוות העובדים צריכים להמציא לא פעם תשובות על המקום, ואם לוקחים בחשבון שהם מדברים עם מאות ילדים מדי יום, הם בוודאי צריכים להמציא לא מעט תשובות. "אם ילד שואל אותך מה טינקרבל אוכלת לפני הטיסה שלה לאורך הממלכה הקסומה בזמן הזיקוקים, כדאי שתחשוב על תשובה מהירה".

ויש עוד חוקים. למשל, אסור להצביע עם אצבע אחת. במקום זאת, העובדים צריכים להשתמש ב"הצבעת דיסני", ובה מעורבות שתי אצבעות - האמצעית והאצבע המורה.

אבל לא הכל ורוד. "בפלורידה חם מאוד, ולעבוד יום שלם בתלבושת מלאה יכול להיות אכזרי", אמר העובד. "אני גם הייתי צריך לנעול נעליים שחורות ויום אחד, בגלל שהיה כל כך חם, הסוליות נמסו לתוך האדמה. זה היה כיף".

אכן, נשמע כיף. לגמרי נשמע כמו המקום השמח עלי אדמות.

עוד בנושא

ברצלונה זועמת, ונציה נוקמת: 12 להיטים שכדאי להתרחק מהם ב-2018
המצאה יפנית חדשה: רכבת שנובחת כמו כלב ונוחרת כמו אייל
הפתרון לשכירות: האיש שחי בארמון חול כבר 22 שנה

דיסנילנד. GettyImages
להכל יש להם תשובה/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • דיסנילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully