וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו פוזה יש לה: בת 24 עזבה את הכל כדי לעשות יוגה בעולם

15.1.2018 / 11:22

יקתרינה טרנינה, בת 24 מרוסיה, רצתה לעשות שינוי בחייה המעייפים בסיביר, ולראות עולם. אז היא החליטה לטוס לתאילנד וניצלה את היותה מדריכת יוגה כדי לתרגל תנוחות בלוקיישנים מרהיבים. מאז הפכה אושיית רשת. תנשמו עמוק

לרובנו יש חלום לראות את העולם, חלקנו גם הגשים זאת בדרך כזו או אחרת, אבל הרקדנית הרוסייה, יקתרינה טרנינה (Ekaterina Terenina), עזבה את חייה בעיר אירקוטסק (Irkutsk) שבסיביר ויצאה להגשים את חלומה: לראות את העולם בשילוב הדבר שהיא הכי אוהבת לעשות - יוגה.

עתה, היפהפייה בת ה-24 הפכה להיות כוכבת רשת, כשהיא מתעדת את המסע שלה ממקומות שונים בעולם בעודה מצולמת בפוזות שונות של תרגול יוגה בלוקיישנים מרהיבים.

"רציתי לעשות שינוי מזה זמן רב"

היא החלה לטייל בעולם ב-2015, בתחילה לתאילנד, היות וניסתה להגיע לארה"ב אך לא קיבלה ויזה. "משהו היה חייב להשתנות בחיי", היא אומרת לדיילי מייל הבריטי, "הייתי עייפה ולא עניין אותי כלום, לא היו לי חיים אישייים והייתי חסרת בטחון עצמי".

כששקעה במעין דכאון, הבינה שהיא צריכה לעשות שינוי. "רציתי לעשות שינוי מזה זמן רב, אבל לא היה לי את האומץ לעזוב את המועדון שבו רקדתי, כיוון שהוא סיפק לי משכורת יציבה", מוסיפה מדריכת היוגה.

אבל מאז שהגיעה לתאילנד, היא כבר הספיקה לתור ולעשות יוגה במספר מדינות, ביניהן נפאל, אינדונזיה, ספרד, איטליה, מונטנגרו ועוד, וגם הפכה אושיית רשת ויש לה כבר יותר מ-12 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה.

הנ כמה מהצילומים שתמצאו בו, שיגרמו לכם להתחיל לעשות יוגה, או לפחות לחשוב על החופשה הבאה שלכם.

עוד באותו נושא

קחו נשימה עמוקה: הטייסת השבדית שמתרגלת יוגה בכל העולם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully