וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחו נשימה עמוקה: הטייסת השבדית שמתרגלת יוגה בכל העולם

1.11.2016 / 8:43

עשרות אלפי אנשים כבר עוקבים בשקיקה אחרי תנוחות היוגה של מאלין ראיידקוביץ', שאותן היא מבצעת במקומות הכי יפים בעולם ומגיעה אליהם בזכות עבודתה כטייסת. צפו בצילומים המהפנטים שלה

flymeyoga

בין הטיסות מסביב לעולם בבואינג 737 לתירגול עמידות ידיים מרשימות - הרגליים של מאלין ראיידקוביץ' כמעט ולא נוגעות בקרקע. בזמן שרוב מתרגלי היוגה נאלצים להסתפק בחדר כושר מיוזע בשביל לתרגל את תנוחת הכלב המביט למעלה, הטייסת המכורה ליוגה הזו מציגה תנוחות מושלמות על רקע נופים עוצרי נשימה - אליהם היא מגיעה במסגרת עבודתה.

מאלין בת ה-29 נולדה בשבדיה וחיה כיום בקרואטיה שם היא עובדת כטייסת בטיסות מסחריות. ברגע שהיא מגיעה ליעד הנכסף היא מחליפה את מדי הטייס במכנסי יוגה, נכנסת לפוזיציה - ואז משתפת את התמונות עם 45 אלף העוקבים שלה באינסטגרם.

לדבריה, היא התאהבה ביוגה לאחר שעברה תאונת גלישה ב-2008, שהותירה אותה עם כאבי גב. "ניסיתי הכל והדבר היחיד שממש עזר לי היה יוגה", היא אמרה ל"דיילי מייל", "זה עזר לי להבין את עצמי יותר טוב ולהיות אדם טוב יותר לזולת". היא הוסיפה ואמרה, שהיוגה לימדה אותה "להיות אסירת תודה על כל יום ולהיות חזק ללא קשר למה שקורה - וזה ממכר".

אז גם אנחנו התמכרנו לצילומים המהממים שלה מהעולם, בהם היא מתרגלת את הגוף ואת הנפש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully