וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבדים אוהבים אותנו? בחרו בתל אביב לעיר הכי מומלצת ל-2018

21.12.2017 / 6:59

"העיר הזו אינה דומה לשום מקום במזרח התיכון" כתבו חברי המערכת של מגזין תיירות נחשב בשבדיה, העורכים מדי שנה את פרויקט היעדים החמים לשנה הקרובה. ומי לקחו את המקום השני והשלישי?

עורך מגזין שבדי שבחר בת"א כעיר הטובה ל-2018 בתוכנית בוקר/צילום: משרד התיירות

בווידאו: עורך המגזין מכריז על ת"א כעיר הטובה ל-2018 בתוכנית בוקר בשבדיה

מגזין התיירות השבדי הפופולרי," וואגאבונד" (Vavabond), הכריז לאחרונה על תל אביב כעיר התיירות הטובה בעולם לשנת 2018. בקטגוריית המדינות, קטפה אלבניה את המקום הראשון.

זוהי השנה השמינית ברציפות שבה עורך המגזין הוותיק את רשימת יעדי התיירות החמים בעולם, לקראת השנה החדשה. השנה, מערכת המגזין סקרה 35 יעדים ב-6 קטגוריות:

1. המדינות הטובות בעולם
2. הערים הטובות בעולם
3. יעדי האקסטרים הטובים בעולם
4. חופי הים הטובים בעולם
5. היעדים הקולינריים הטובים בעולם
6. היעדים שמעניקים את התמורה הטובה ביותר לכסף

כאמור, אלבניה ניצבת במקום הראשון מבין המדינות - מדובר ביעד שהופך לטרנד חם, גם בזכות הנופים הדרמטיים, המשלבים פסגות הרים נישאות וחופי ים זהובים. במקום השני נמצאת בוטסואנה, המתהדרת לא רק בטיולי ספארי יוקרתיים אלא גם ברמת ביטחון גבוהה יחסית ליעדים אחרים באפריקה. במקום השלישי - שווייץ, המזכירה לעתים טיול בעולם האגדות, עם פסגות הרים יפהפיות ומערך רכבות יעיל.

תל אביב. ShutterStock
"העיר הזו אינה דומה לשום מקום במזרח התיכון". תל אביב/ShutterStock

על ת"א: "סובלנית, נינוחה וחילונית"

כאשר נימקו חברי המערכת את הבחירה בתל אביב, הם כתבו "העיר הזו אינה דומה לשום מקום במזרח התיכון". עוד נכתב כי "זוהי עיר סובלנית, נינוחה וחילונית. זוהי גם עיר אופנתית מאוד. היא משתרעת על רצועת חוף באורך של 8 ק"מ, והיא הכי 'קולית' במזרח התיכון".

במקום השני בקטגוריית הערים נמצאת גרנדה שבדרום ספרד, המתהדרת באתרי מורשת עולמית, ובמקום השלישי - טוקיו, המציעה חוויה עירונית תוססת ואולטימטיבית, השזורה באופנה, קולינריה וטכנולוגיה.

בראש קטגוריית החופים ניצבת סרדיניה, שבה "החופים הטובים ביותר בים התיכון כולו". אחריה טובגו ובליז. באשר ליעדים המעניקים את התמורה הטובה ביותר לכסף - וייטנאם במקום הראשון, ואחריה עיר הנמל פורטו שבפורטוגל ומדינת קרלה שבהודו.

  • עוד באותו נושא:
  • שבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully