וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במצעד הביקיני: כך מתקבלות דיילות לעבודה בסין

כ-1,000 נערות שסיימו תיכון צועדות על מסלול בביקיני, כחלק מתהליך קבלתן לעבודה הנחשקת של דיילת אוויר או דוגמנית בסין. בנוסף, על הדיילת העתידית להיות בעלת קול מתוק, 1.68 מטר לפחות וללא צלקות. סקסיזם נוסח המזרח

צילום מסך

הנה ההוכחה שסקסיזם, או מ?ינ?נו?ת כפי שנהגה בעברית, עדיין קיים גם בכל הנוגע לתחום התעופה, לפחות בסין. כאלף בנות שסיימו לאחרונה את התיכון במדינה האסייתית, צעדו בבגדי ים ביקיני במטרה ולנסות להתקבל לעבודה בשני מקצועות נחשקים: דוגמניות ודיילות אוויר, כך לפי העיתון People's Daily Online שמתפרסם במדינה.


לפי הפרסומים, סוכנות הדוגמנות "אוריינטל ביוטי (Oriental Beauty) אירגנה את המצעד כדי לעזור לחברות תעופה במדינה לגייס "כשרונות" חדשים. לא ברור אם המתמודדות נבחנו גם על כישורי פינוי נוסעים במצב חירום, שזוהי תכליתם האמיתית של דיילים ודיילות בטיסה, אולם נראה שהדבר העיקרי שבזכותו הן נבחרות היה להיראות טוב ביקיני.


עוד על דיילות בוואלה! תיירות:
דיילת פוטרה עקב צילומים נועזים שלה במגזין
צילומים נועזים של דיילות בביקיני דלפו לרשת
דיילת חושפת סודות: מסתבר שקל לעשות סקס במטוס


הנבחנות ניגשו לאודישן לדוגמנות וצוות אוויר בעיר צ'ינגדאו שבמחוז שאנדונג במזרח סין, כשבשבוע שעבר הסתיים הסמינר הלאומי ה-11 "המקצועי" לדוגמנויות ודיילות אוויר, וכאמור משך אליו יותר מאלף מתמודדות. לפי דרישות הקבלה לעבודה, על כל אחת מהמתמודדות להיות לפחות בגובה 1.68 מטר, כשאם מתמודדת בגובה 1.65 מטר, אבל יפה בצורה יוצאת דופן, היא עדיין יכולה להתקבל. בנוסף, עליהן להיות "רזות, בעלות קול מתוק וללא צלקות במקומות שאמורים להיות חשופים".

ציידי כשרונות מתחום התעופה והדוגמנות ישבו בקהל וסימנו לעצמם את המתמודודות בעלות הפוטנציאל לעבוד עבורם, כשלכל בחורה הוצמד מספר שיקל על הזיהוי שלה.

בנוסף, לפי הפרסום, התחרות סייעה לאוניברסיטאות וקולג'ים להתמקד ולערוך סלקציה לפי קריטריונים, ולעזור לנערות להציג את מרכולתן. הנשים שיבחרו בתחרות, יישלחו לבית ספר לדיילות, שם יעברו את ההכשרה המתאימה לפני שיתחילו לעבוד באוויר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להיות דוגמנית או דיילת אוויר? הנערות הסיניות במצעד הביקיני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל בחורה שתתקבל לעבודה צריכה להיות מינימום בגובה 1.68 מטר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא רק בגדי ים. במסגרת התחרות הנערות גם לובשות מדי דיילות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully