וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג הזה מטייל ברחבי העולם ללא בגדים - ודואג לתעד זאת

13.10.2017 / 0:04

הכירו את לינס וניק, זוג בלגי שהתאהב בקונספט של נודיזם ומאז עושה חיים ברחבי העולם, עירום כביום היוולדו: "הרבה אנשים רואים אותנו ומתפשטים בעצמם"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

במקום ללכת שוב לאייפל: פארק הנודיסטים הראשון בפריז נפתח ב'פארק בויס דה וינסנס'/צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

בסרטון – פארק הנודיסטים של פריז

מה יותר כיף מלטייל ברחבי העולם? לטייל ברחבי העולם ללא בגדים כמובן. טוב, אנחנו לא בטוחים שהמשפט הזה נכון, אבל אם לשפוט לפי הזוג הבלגי לינס וניק, הסיפור הזה הוא כנראה מאוד, מאוד כיף.

עוד בנושא:

אוסטרליה מתפשטת: חשבון האינסטגרם הנודיסטי
טרנד צילומי העירום החדש שעלול להכניס אתכם לכלא
מגדלנה מטיילת בעולם ומצטלמת בכל מקום בעירום

הכל התחיל לפני שמונה שנים, כשהשניים ביקרו בלוקסמבורג והלכו לספא. "זה היה רועש, היו המון אנשים, ולא מצאנו מה שחיפשנו", סיפר הזוג. "מאחורה הבחנו בחלק נודיסטי, שבו הכל היה שליו ושקט, אז החלטנו לנסות את זה. מאז, השתכנענו".

לפני כתשעה חודשים שני המטיילים הללו החליטו לפתוח בלוג ולתעד את החוויות שלהם מרחבי העולם. "הסיבה העיקרית היתה כדי להראות שנודיזם זה משהו עבור כולם, לא רק להיפים מזדקנים או סוטים. שמנו לב שרוב המידע ברשת היה לא מעודכן בכלל, מתנשא או עם רשימת חוקים טפשיים".

אז הם החלו לטייל, גם משום שבבלגיה אין הרבה חופי נודיסטים. "זה עדיין טאבו שם", סיפר הזוג, שבינתיים טייל בעיקר בארצות הבלקן. "לעתים אנשים מתקרבים אלינו ומסתובבים כשהם רואים שאנחנו עירומים. או שהם פוחדים להסתכל, ובמקרים כאלה תמיד נחמד להגיד להם שלום. אבל הרבה אנשים רואים אותנו ומתפשטים ומצטרפים אלינו".

  • עוד באותו נושא:
  • נודיסטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully