וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליד המים או במדבר: לוקיישנים לקמפינג בהתאמה אישית

3.10.2017 / 10:04

אז איך אתם רוצים את הקמפינג שלכם? מול הים? בלב היער? או אולי במרחבי המדבר? סקרנו עבורכם את המקומות הכי מגוונים לנטות בהם את האוהל בארץ. רק תבחרו וצאו לדרך

צלמים זמניים מורשים

בווידאו כמה מאירועי סוכות השנה ללא תשלום

אמור לי מה הקמפינג שלך, ואומר לך מי אתה. יש את מי שלא יוותרו לעולם על המדבר, ויש מי שרק קמפינג מול גלי הים יגרום להם להירגע באמת. יש את המסתתרים בלב היער, ולעומתם - המתחככים עם כולם סביב הכנרת. אז כדי שכולם יהיו מרוצים - קבלו הצעות לקמפינג בהתאמה אישית.


לעוד טיפים, מקומות והצעות - היכנסו לערוץ הקמפינג של וואלה! תיירות
צילייה או אוהל: כל מבצעי הקמפינג לחג הסוכות


והמחירים? אלו נוטים להשתנות מעת לעת, ונעים בין כמה עשרות שקלים לאדם ללילה ועד כ-100 שקלים לאדם. ועוד עניין טכני לסיום - בחלק מחניוני הקמפינג חל איסור על השמעת מוזיקה רועשת, אך לא בכולם. שווה לברר מראש.

קמפינג לצד פלגי מים

חניון דג על הדן: גם שייט קיאקים, גם מסעדה וגם מתחם קמפינג במקום אחד. השילוב המנצח הזה מצוי לצד נחל החצבאני השופע מים כל הזמן, ומציע טיולים נעימים לגדותיו. במתחם הקמפינג, בקרבת הנחל, יש שירותים ומקלחות, נקודות חשמל (להטענת טלפונים בלבד), שולחנות פיקניק, נקודות מנגל ועוד. את הרכב מחנים במרחק של כמה עשרות מטרים מהמתחם, אך ניתן להסתייע בעגלות ייעודיות לנשיאת הציוד.
לדעת עוד: הגעה ממחלף הגושרים, על כביש 99, 04-6950225.

גני חוגה: גני חוגה, אחד מפארקי המים האהובים בעמק המעיינות, מציע באופן טבעי גם מתחם קמפינג. במקום עשרות דונמים של מדשאות, בריכות מים יפות ושפע של אטרקציות לילדים. בנוסף, יש פה מזנון, שולחנות פיקניק, מקלחות ושירותים, מוקדי קומזיץ, נקודות חשמל ועוד. ניתן להשכיר מזרנים ואף אוהלים משפחתיים.
לדעת עוד: על כביש 90, צפונית לבית שאן. 04-6581111.

חורשת טל: אחד מחיוני הקמפינג הפופולריים בצפון, מתהדר בשטח עצום שבו מדשאות לרוב, פלגי מים שגשרונים חוצים אותם, מוקדי פיקניק ונקודות סתלבט רבות, שפע של צל ועוד. והכל בלב גן לאומי רחב ידיים. במקום ברזי מים, שירותים, מקלחות, תאי קירור (בתשלום נוסף) חיבור לחשמל, מזנון ועוד.
לדעת עוד: מקריית שמונה – על כביש 99, ולפי השילוט, מזרחית לצומת המצודות. 04-6942440.

עוד באותו נושא

קמפינג רטוב: 8 הצעות ללינת לילה במרחק נגיעה מהמים

לכתבה המלאה
גני חוגה. מתוך הפייסבוק של גני חוגה, אתר רשמי
עשרות דונמים של מדשאות ובריכות מים יפות. גני חוגה/אתר רשמי, מתוך הפייסבוק של גני חוגה

קמפינג מול הים

חניון הלילה בגן לאומי אכזיב: כאן, בגליל המערבי, דרומית לראש הנקרה ומול רצועת חוף פראית, תגלו צמדי מתחמי קמפינג לצד מדשאות מטופחות, בריזה נון-סטופ, אווירה נעימה ובעיקר – העובדה שהאוהל שלכם נמצא במרחק קצרצר ממפרץ נהדר. במקום יש שירותים, מקלחות, ברזיות, נקודות חשמל, שולחנות פיקניק וגם מוקדי מנגל.
לדעת עוד: על כביש 4, כחמישה ק"מ צפונית לנהריה. 04-9823263.

חניון הלילה בחוף דור-הבונים: לא רק לינה מול גלי הים מציע האתר הפופולרי הזה, השוכן במפרץ ענקי, אלא גם קירבה לשמורת הטבע החופית הצמודה, שתאפשר לכם יופי של טיול בוקר נעים. בחניון מותר להדליק מדורות (במוקדים ספציפיים) ויש בו קיוסק, שירותים, ברזיות, מקלחת, נקודות חשמל ועוד.
לדעת עוד: בצומת הבונים שעל כביש 4 פונים מערבה למושב הבונים וממשיכים לפי השילוט. 04-8252266

חניון הלילה בחוף פלמחים: מדרום לקיבוץ פלמחים, בחוף שהיה עד לפני שנים ספורות מוזנח למדי, משתרע כיום גן לאומי שבו חוף מוכרז, שבילי טיול נעימים על רכסי הכורכר וגם מתחם קמפינג ממש מול הים. במקום יש קיוסק, שולחנות פיקניק, מוקדי מדורות ומקלחות חוף.
לדעת עוד: הגעה מכביש 4311, דרומית לקיבוץ פלמחים. 03-7265633.

שמורת חוף דור הבונים. איל שפירא, מערכת וואלה! NEWS
קירבה לשמורת הטבע החופית הצמודה. שמורת חוף דור הבונים/מערכת וואלה! NEWS, איל שפירא

קמפינג סובב כנרת

חוף גופרה: בצד המזרחי של הכנרת שוכן אחד החופים הנעימים באזור, הן מבחינת האווירה והן מבחינת המתקנים המצויים בו. יש פה מינימרקט, הרבה סככות צל, טיילת נחמדה לצד האגם הלאומי ורצועת חוף יפה עם לוק קצת פראי. במקום מתחמי קמפינג "רגילים" לצד מתחם VIP בעל פרטיות ומרחב רב יותר. במקום שולחנות פיקניק, נקודות חשמל, מקלחות ושירותים, מקררים שניתן לשכור וגישה נוחה לרכב.
לדעת עוד: כ-2 ק"מ מצפון לקיבוץ עין גב, על כביש 92. 04-6731942.

חוף אמנון: חוף המטופח והמוסדר, הרובץ בקצה הצפוני של הכנרת, מציע מדשאות לרוב וגישה נוחה אל המים. במקום מקלחות, שירותים, נקודות חשמל, שולחנות פיקניק, מזנון, עצים רבים שמעניקים צל ועוד. מותר להכניס כלבים (עם מחסום על הפה). זוהי גם נקודה מצוינת לצאת ממנה לטיול בגולן.
לדעת עוד: על כביש 87, כ-2 ק"מ ממערב לגשר אריק. 55477*
החוף הירוק - חוקוק: החוף הנקי, נטול מוזיקה רועשת ובעיקר נטול מנגלים, הוא חוף ציבורי עם שירותי הצלה שבו מתחם קמפינג וגם אזורי משחק עם מתקנים לילדים. במקום טיילת נאה, ספורט ימי, שולחנות פינג-פונג, שמשיות, ציוד קמפינג להשכרה וכמובן - שירותים ומקלחות.
לדעת עוד: על כביש 90, צפונית לגנוסר. 04-6323360.

קמפינג סובב כנרת חוף גופרה. איל שפירא, מערכת וואלה! NEWS
יופי של מתקנים להעביר את הלילה. קמפינג בחוף גופרה/מערכת וואלה! NEWS, איל שפירא

קמפינג בלב היער

חוות משמר הכרמל: במרומי גבעה רמה בכרמל, העטופה בתפאורה מיוערת לעילא, מצויה חווה זו שבה מתחם קמפינג, לצד מסלולי טיול קצרים ושרידים ארכיאולוגיים. במקום שולחנות פיקניק, נקודות מנגל, נקודות חשמל, שירותים (גם נגישים לנכים) ומקלחות וכן מטבח שדה מאובזר.
לדעת עוד: מכביש 721, כקילומטר מערבית לקיבוץ בית אורן. 04-8220005.

עין זיתים ביער ביריה: אתר הקמפינג היחיד ברשימה זו שאינו בתשלום, מצוי בלב אחד היערות הגדולים בישראל, המשופע במסלולי טיול, פינות פיקניק, שרידים ארכיאולוגיים ופינות חמד מבודדות. בחניון עצמו יש מתקני שעשועים לילדים, שולחנות פיקניק, ברזיות ושירותים ירוקים. כאן לא תמצאו מקלחות או חיבור לחשמל.
לדעת עוד: הגעה מכביש 85 (עכו-צפת) ומשם צפונה לכביש 886.

יער הפיות: יער של אלונים ממתין למי שמגיע ללון במקום המיוחד הזה, המציע אירוח אקולוגי וידידותי לסביבה. במקום יש מטבחי שדה (צמחוניים) מאובזרים וניתן להביא פויקה (אך לא מנגל). בנוסף, בריכות שכשוך חמודות, מקלחות, ברזיות, שירותי קומפוסט, מעגלי אבנים ועצים למדורה, מזרנים להשכרה ושפע של שבילי טיול אינטימיים.
לדעת עוד: הגעה מכביש 721 לבית אורן ומשם לפי השילוט. 058-6437171.

יער הכרמל. איל שפירא, מערכת וואלה! NEWS
קמפינג לצד מסלולי טיול קצרים. יער הכרמל/מערכת וואלה! NEWS, איל שפירא

קמפינג מטר מהטיול

פארק הירדן: אחד היתרונות הבולטים של אתר זה הוא היותו גם מתחם קמפינג וגם מתחם טיולים משפחתיים קלילים. זה אומר שמתעוררים ומיד יוצאים אל מסלול בוקר לצד פלגי המים, באדיבותו של נהר הירדן לכנרת, המצויה מדרום לכם. המסלולים קצרים, משולטים היטב ושזורים בהפתעות כגון אמות מים וצמחייה עשירה. במקום מקלחות ושירותים, ברזיות, מתחמים מוצלים, מטבח חיצוני גדול, מנגל, שולחנות פיקניק ועוד.
לדעת עוד: הגעה מכביש 87 בצפון הכנרת וממנו לכביש 888. 04-6923422.

חאן בארות: בלב מכתש רמון שוכן אתר האירוח רחב הידיים, שכבר הפך לשם דבר - בעיקר בזכות השקט המדברי והגישה המידית לשפע מסלולי טיול בדרגות קושי שונות. במקום משטחי לינה לאוהלים פרטיים, שעליהם מצלות סככות, וגם אפשרות ללון במאהל בדואי משותף. במקום שירותים ומקלחות, שולחנות פיקניק, נקודות חשמל ומתחמים למדורות. ניתן לשכור מזרנים ולרכוש ציוד קמפינג.
לדעת עוד: הגעה בכביש 40 ממצפה רמון למכתש, וצפונה לפי השילוט. 08-6280404 (שלוחה 1).

חניון יהודיה: צפוני, מרוחק, מבודד ופראי. חניון הלילה של שמורת הטבע יהודיה שבגולן הוא כל אלו, אך גם במקרה זה, היתרון הגדול הוא העובדה שהוא מצוי בשמורה ענקית, לצד כמה ממסלולי הטיול היפים בגולן, בהם נחל זוויתן, נחל יהודיה ואחרים. במקום שירותים ומקלחות, בזריות, מזנון, נקודות חשמל וסככות.
לדעת עוד: ממזרח לצומת יהודיה, על כביש 87. 04-6962817.

נחל זויתן. זיו ריינשטיין,
לצאת מהחניון ישר למסלול. אחת הבריכות בנחל הזויתן/זיו ריינשטיין

רק אתם והמדבר

חץ בשקט: בגובה של כ-900 מטרים מעל פני הים, סמוך למצוק היורד למכתש רמון, ממתין לכם מתחם אירוח שבו אזור קמפינג (לצד מאהל משותף, למי שמעוניין). האווירה מדברית לעילא, והמרחב מואר בלילה באמצעות נרות. בעלי המקום יוכלו להפנות אתכם לאטרקציות נלוות, כגון סדנאות הישרדות, טיול ג'יפים, תצפית אסטרונומית, סנפלינג, יוגה ועוד. במקום פינת קפה, מטבח שדה, מקלחות ושירותים ועוד.
לדעת עוד: הגעה מדרך מצפה הכוכבים במצפה רמון. 052-6611561.

מצוקי דרגות: באכסניית המטיילים מצוקי דרגות, גבוה מעל ים המלח, ניתן לבחור מבין שפע של אפשרויות לינה – מחושות וחדרי אירוח ועד מאהלים ואוהלים משלכם. באופציית הקמפינג עומדים לרשותכם שירותים, מקלחות, מטבחון עם כיריים ומקררים, שולחנות פיקניק ואף הזמנת ארוחת בוקר.
לדעת עוד: הגעה מכביש 90, צפונית למצפה שלם, ולפי השילוט. 1700-70-71-80.

חאן השיירות: אחד ממתחמי הקמפינג הידועים בהר הנגב, מצוי בלב מרחבים פתוחים ומציע לא רק לינת שטח (כולל במאהלים משותפים), אלא גם גישה לאטרקציות מדבריות רבות כגון טיולי גמלים. ניתן גם להזמין מראש ארוחות בסגנון בדואי. במקום מקלחות ושירותים, מזרנים ומחצלות, אזור למדורות ופינות מנגל ועוד.
לדעת עוד: הגעה מכביש 40, דרומית לשדה בוקר. 08-6535777.

לעוד טיפים, מקומות והצעות - היכנסו לערוץ הקמפינג של וואלה! תיירות

קמפינג מצוקי דרגות. צילום: מצוקי דרגות, מערכת וואלה! NEWS
גבוה מעל ים המלח. מצוקי דרגות/מערכת וואלה! NEWS, צילום: מצוקי דרגות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully