וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג הקמפינג: כל הציוד הכי מגניב וחדיש לחופשה שלכם בסוכות

7.10.2019 / 7:11

הימים הנעימים האלה, בשילוב חופשת החגים הארוכה, מבשרים שאפשר להתכונן לטיולי הסתיו שלכם. אז מצמיד נגד יתושים, דרך מזרן שמתנפח מעצמו ועד אוהל עם פתיחה מהירה - בדקנו ונתנו ציון לכל פריטי הטיולים הכי חדישים שישדרגו את הלילה שלכם בשטח

אוהל משפחתי Guro Panorama

מה הפריט: אוהל הקמה מהירה של חברת Guro Panorama, מרווח וגבוה (2 מטר) בעל מנגנון ה"בן רגע". אוהל משפחתי שיכול להתאים למשפחה עד 6 אנשים. האוהל עשוי משכבה אחת של בד פוליאסטר דוחה מים המספק הגנה של +UPF 50. אל האוהל מחוברים מוטות פלדה טלסקופיים והוא מגיע עם יתדות, חבלי מתיחה ומוטות פיברגלס עבים מהרגיל. משקל - 10 ק"ג.

מה בבדיקה: אוהל משפחתי הוא אחד הפריטים אם לא ה-חשובים בקמפינג שלכם, בטח כשרוצים ללון יחד. האוהל של גורו מאוד קל לפתיחה. למעשה, הפעם הראשונה תיארך כחמש דקות עד לעמידה סופית, אבל בפעם השנייה, אחרי שהבנתם את מנגנון הפתיחה, יהיה לכם אוהל עומד תוך דקה. גם הקיפול קליל, עם קיפול המנגנון בארבעת הצדדים, כך שהאוהל מתקפל לתוך עמו ולא צריך לדרוך עליו כדי להוציא אוויר וכו'. בפנים מרגיש די מרווח, אבל ל-6 מבוגרים יהיה די צפוף. למשפחה - בהחלט מרווח. בתוך האוהל יש כיס חביב, 3 חלונות ודלת. עם זאת, הרוכסנים שלהם אינם איכותיים מספיק ונתקעים פה ושם. המחיר סביר, דומה למקביליו בקטגוריה זו.

היכן להשיג: רשת "למטייל"
מחיר: 740 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4


עוד על קמפינג בוואלה! תיירות:
בלי לצאת מהמזגן: אתרי הקמפינג הכי מפנקים בארץ
בלי לשלם ובלי המונים: אתרי הקמפינג הסודיים שלי
מחינם ועד יקר: 9 אופציות לקמפינג ברחבי הארץ

אוהל משפחתי Guro Panorama. למטייל,
פתיחה קלה מאוד וגם קיפול. אוהל משפחתי Guro Panorama/למטייל

מיטת שדה OUTDOOR

מה הפריט: מיטת שדה מתקפלת, עשויה בד פוליאסטר עמיד במיוחד. מגיעה עם שק אחסון לנשיאה ומתאימה לשימוש למשקל של עד 100 ק"ג. משקל: 5.5 ק"ג. מידות: אורך 185 ס"מ, רוחב 168 ס"מ.

מה בבדיקה: לתוך האוהל המשפחתי בהחלט אפשר להכניס מיטה למי שלא מסתדר עם מזרני שטח. מדובר אומנם בפינוק שלא מחייב אבל בהחלט אפשר כשהמיטה מתקפלת. היופי שלה הוא שפשוט שולפים מהשק, פותחים והמיטה עומדת ומוכנה לשינה - זה הכל. המיטה מוגבהת מהקרקע ובסיס הרגליים שלה רחב ויציב. החיסרון שלה הוא אורכה שמגיע ל-1.85 מטר בלבד, כשיש מזרנים שארוכים ואף רחבים ממנה ולכן אנשים גבוהים - צפו ללינה עם רגליים בחוץ. גם המחיר כמעט 300 שקלים) לא ממש נמוך לפריט שלא ממש נחוץ בקמפינג אבל שוב - לבתולי מחנאות אולי כדאי להתחיל בלינה בטוחה.

היכן להשיג: חנויות ריקושט
מחיר: 299 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

מיטת שדה OUTDOOR. קל גב,
נפתחת מאוד בקלות אבל לא לאנשים גבוהים. מיטת שדה OUTDOOR/קל גב

מזרן שטח EXPLORER של WILDCAT

מה הפריט: מזרון שטח Explorer של WILDCAT מתנפח מעצמו. מזרן השטח מייצג את הדור הבא של המזרנים לקמפינג או תרמילאות, בזכות מנגנון ייחודי המזרן מתנפח "מעצמו" על ידי פתיחת שסתום. תחתית המזרן מצופה בבד "דביק" מיוחד המונע מהמזרן להחליק. עובי - 5 ס"מ, אורך - 1.90 מטר, רוחב - 60 ס"מ, משקל - 1.7 ק"ג.

- מדברים איתכם בשטח: ערוץ הקמפינג של וואלה! תיירות

מה בבדיקה: מזרן הוא בהחלט חלק חשוב בכל קמפינג, בטח עם ילדים. המזרן המתנפח של WILDCAT בהחלט מתנפתח מעצמו תוך דקה קלה עם שחרור השסתום והמידות שלו (אורך ורוחב) מצוינות ללינה באוהל, גם לאנשים גבוהים, אבל העובי לא מגיע בניפוח מקסימלי ל-5 ס"מ, אלא בקושי ל-4 ס"מ, וכולנו יודעים שהעובי הוא מה שחשוב... עם זאת, כדי למקסם את הפוטנציאל שלו תנו כמה נשיפות כשהוא מגיע לשיא הניפוח שלו (85%) ותקבלו עובי מקסימלי. בנוסף, הניפוח אומנם עצמאי אבל כדי לגלגל אותו תיאלצו ללחוץ עליו ולהוציא את האוויר. ערכת תיקון שכוללת דבק ומדבקה מגיעה עם המזרן. בסך הכל מזרן טוב מאוד לשטח, לא לטרקים עקב גודלו הגדול, אבל ניתן לגלגלו ולהכניס לרכב וגם המחיר נוח עבור האיכות וגודל המזרן.

היכן להשיג: רשת "למטייל"
מחיר: 160 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

עוד בוואלה!

אירוח פרי סטייל: החאנים הכי מדליקים לחופשה בארץ

לכתבה המלאה
מזרן שטח EXPLORER של WILDCAT. למטייל,
עושה את העבודה מעצמו. מזרן שטח EXPLORER של WILDCAT/למטייל

פנס לד מאוורר לאוהל של Guro

מה הפריט: פנס לד לאוהל של Guro עם 3 מצבי תאורה ומאוורר לתלייה בתוך האוהל, או הצבה על רגלית על משטח יציב. המאוורר מאפשר לשפר את תנועת האוויר בתוך האוהל. טעינה של סוללות ליתיום דרך כבל USB זהה לשל טלפון סלולרי. המאוור יכול לשמש גם מטען גיבוי להטענת הטלפון הסלולרי בתנאי שטח. משקל - 750 גרם.

מה בבדיקה: פריט חביב לקמפינג שעיקרו אוורור בימים חמים ותאורת לילה. אבל אל תצפו לקירור האוהל, אלא רק לאוויר שזורם בצורה סבירה כשמקרבים לגוף. באוהל משפחתי לא מורגש כך כך. ולכן, הפנס הוא קודם כל פנס טוב שעושה אור חזק שמאיר את האוהל או סביבתו. זמן טעינה - 6 שעות, משך הארה (אור חזק) - 5 שעות, (אור רגיל) - 12 שעות. מעבר לכך, הטעינה שלו דרך כבל USB מבורכת, אקולוגית וחסכונית. גם האפשרות שהפנס הופך למטען להטענת סלולר נחמדה. עם זאת, מחיר די גבוה (יותר מ-250 שקלים) עבור פנס כזה, הופכים אותו למוצר בהחלט נחמד אך לא הכרחי.

היכן להשיג: חנויות ריקושט
מחיר: 259.90 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

פנס לד מאוורר לאוהל של Guro. אתר רשמי, אתר רשמי
עושה יותר מדי רוח מאשר מה שהוא באמת. פנס לד מאוורר לאוהל של Guro/אתר רשמי, אתר רשמי

ערסל בצורת ירח

מה הפריט: ערסל המצנח נוצר לראשונה בשנת 1996 ונבחן בכל סוגי האקלים ברחבי העולם. הערסל נוצר על ידי מטיילים עבור מטיילים, ומיועד עבור שינה מעל גובה האדמה ובכך נותן הגנה מפני חרקים וזוחלים. הערסל עשוי משי מצנח העמיד לריקבון. הערסל מגיע עם ווים וטבעות ממתכת אל-חלד. מגיע בגדלים שונים - יחיד, כפול, קינג סייז, וגדול במיוחד וכולל נרתיק צד.

מה בבדיקה: אין כמו ערסל בקמפינג או סתם פיקניק בחיק הטבע - השדרוג הוא ודאי. התפעול של ערסל הירח נוח ופשוט - מוציאים מהתיק הקטן (בצורת ירח גם הוא) ופשוט פורשים ומחברים לחבלים (שלא כלולים). בקצה הערסל שתי טבעות (אחת בכל צד) לקשירה לחבלים. הערסל נוח לקיפול חזרה לתיק, מתייבש מהר ומספיק חזקה כדי להחזיק אדם (בגרסה היחידה) או שניים בגרסה הזוגית. אם כבר הלכתם על ערסל ירח, כדאי לקנות את הזוגי - גם אם תהיו עליו לבדכם, יהיה לכם יותר מקום. המחיר לא זול אבל ראוי לערסל איכותי שמתקפל כה קטן וחוסך מקום.

היכן להשיג: חנויות ריקושט
מחיר: 199 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

ערסל בצורת ירח. ריקושט,
ישדרג את הקמפינג. ערסל בצורת ירח/ריקושט

פנס ראש נטען LED Lenser Neo

מה הפריט: פנס ראש נטען LED Lenser Neo NEO 6R, המיועד לתאורת שטח ומצבי הגובה שניתנים לכיוונים מתאימים גם לקמפינג. משמש גם לריצות לילה. הפנס נטען נטען על ידי כבל USB וממלא את הסוללה שמצויה בחלק האחורי. הפנס מאיר 30 מטרים קדימה בצורה בעוצמה של 240 לומנס ומגיע עם רצועת חזה לרצים. יש בפנס גם תאורה אחורית מהבהבת למי שמגיע/רץ מאחור. לפנס 5 מצבי גובה (ריצה בירידה, ריצה בעלייה, מניעת סינוור, שטח, עיר). כפתור ההפעלה מאד נוח, וכבל החיבור מונע הדלקה בשוגג בתוך התיק. משקל - 95 גרם.

מה בבדיקה: אל מבחר פנסי הראש והחברות גדולות, כמו "פצל" ו"בלק דיימונד", מצטרף הפנס הזה של לנסר ומפתיע לטובה. ראשית, העוצמה חזקה (מבין שלושה מצבים) וההפעלה שלו קלה ופשוטה, כשהחלק הכי חשוב כמעט בפנס הוא היותו סביבתי ומונע בזבוז סוללות - גם טוב לסביבה וגם לכיס. הטענה בכבל USB אורכת כ-4 שעות ומספיקה לעד 40 שעות באור חלש ושש שעות באור מקסימלי. הפנס קל על הראש, אולם החלק האחורי שלו, שבו נמצאת הסוללה, מפריע מעט וצריך להתרגל אליו בהתחלה. מחיר נוח יחסית למוצר, כבל הניתוק שלא מאפשר הדלקה לא רצונית שלו והתרומה לסביבה הופכים אותו לפנס ראוי בהחלט.

היכן להשיג: רשת "למטייל"
מחיר: 199 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

פנס ראש נטען LED Lenser Neo. למטייל,
לא צריך יותר להשתמש בסוללות חד-פעמיות. פנס ראש נטען LED Lenser Neo/למטייל

תיק טיולים אדוונצ'ר 35 ליטרים של שורש

מה הפריט: תרמיל טיולים מדגם אדוונצ'ר (ADVENTURE) של שורש בנפח של 30 ליטרים + אפשרות להגדלה של 5 ליטרים (קיים גם גודל קטן יותר של 23+ 5 ליטרים). התיק מגיע בצבעים כחול קוראל ושחור כתום.

מה בבדיקה: זהו תיק הטיולים הרציני הראשון של חברת שורש, וכיף לראות שחברה ישראלית יכולה להוציא תיק טיולים איכותי שיכול לתת פייט לא רע לחברות תיקים מוכרות בעולם. זה אומנם לא תיק ברמה של "דויטר" או "אוספריי", אבל מדובר בתיק חכם עם תאי אחסון רבים - מהתא המרכזי שגדל ונפתח לעוד 5 ליטרים כמו קיטבג ועד תאים קטנים בצד, באמצע ובחגורת האגן התומכת. התיק פרקטי ונותן מענה טוב ליום טיול, יש לו כמובן יציאה לצינורית של שקית שתייה ועוד רצועות בתחתית התיק לאחסון נוסף של שק שינה, מזרן מתקפל ועוד, כמו גם כיסוי גשם בתא תחתי. בנוסף, שני תאים גדולים בצד לאחסון יציב של בקבוקים - דבר שלא מעט חברות תיקים נכשלות בו בעיצוב התרמיל. מערכת הגב סבירה, לא מעבר לזה, ללא רשת שמפרידה בין הגב המזיע לתרמיל עצמו, אבל עם ספוגים תומכים. פרט נוסף חשוב ולא שגרתי שיש באדוונצ'ר, הן גומיות אלסטיות שמתווספות לרצועות ההתאמה שניתן לקפל אותן מבלי שיתנדנדו כך באוויר או יתקעו בעצמים שונים תוך כדי הטיול. עיצוב מאוד יפה בשני צבעים על-מגדריים ומחיר סביר לתוצרת - הופכים אותו למשתלם בהחלט.

היכן להשיג: חנויות המטיילים
מחיר: 30+5 ליטרים - 399 שקלים, 23+5 ליטרים - 349 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

תיק אדוונצ'ר כחול 28 ליטר. אלי גיטלמן,
המון תאי אחסון ואפשרות להגדלה הנפח. תיק אדוונצ'ר של שורש/אלי גיטלמן

צמיד נגד יתושים "פאראקיטו"

מה הפריט: צמיד נגד יתושים Parakito, מגיע עם שתי טבליות ובמגוון צבעים. כל טבליה מעניקה הגנה למשך 15 ימי שימוש רצופים, והצמיד מתאים למגוון פעילויות, כולל לאחר מגע עם מים, ומתאים לכל אזור גיאוגרפי, מזג אוויר טרופי וממוזג. מיוצר ברכיבים טבעיים בלבד, תמציות שמנים טבעיים ובאישור משרד הבריאות הישראלי. הצמיד מותר לשימוש לנשים בהיריון, לילדים ומומלץ לבעלי עור רגיש עם נטייה לאלרגיות ולגירויים. נטול כימיקלים, טבלית, אינה באה במגע ישיר עם העור.

מה בבדיקה: הצמיד הוא עוד אמצעי במלחמה במעצבנים הקטנים שמתלווים לא פעם ללינת השטח. הוא נחמד ואופנתי אפילו ובעיקר עושה את העבודה לילדים שמסרבים להתמרח, אבל הוא לא תחליף לתכשירי מריחה נגד יתושים, אלא בנוסף. קשה לדעת מה הרחיק את היתושים - הצמיד או תכשירי המריחה, אבל ניתן לו את הספק שהוא לא הזיק. החסרון שלו הוא הטבליה שאומנם טובה ל-15 ימים, אבל בקמפינג הישראלי שאורך גג שלושה ימים, תיאלצו לרכוש טבליות גם לפעמים הבאות שתצאו לטייל, וכל אחת עולה כ-25 שקלים.

היכן להשיג: רשת "למטייל"
מחיר: 100 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

צמיד נגד יתושים פאראקיטו. למטייל,
פריט חמוד, אבל יש יעילים וזולים ממנו. צמיד נגד יתושים פאראקיטו/למטייל

סט כלים לבישול של OUTDOOR

מה הפריט: סט של 3 סירים בגדלים שונים (:1.2 ליטר, 0.9 ליטר, 0.5 ליטר), מחבת, 2 צלחות, 5 קעריות, כף בישול ואכילה של חברת OUTDOOR. משקל כולל: משקל 1,270 גרם. בנוסף, קומקום נפרד לתה/קפה בנפח של חצי ליטר.

מה בבדיקה: ערכה נחמדה מאוד למטיילים בטיול של כמה ימים או בקמפינג, אינה שוקלת הרבה ודי שימושית למטייל בודד או זוג פלוס ילדים. הסירים והמחבת מצופים באלומיניום ANODIZE, שהיא פלדת אל-חלד ושאריות המזון אינן נדבקות אליה. לכל סיר ומחבת מחוברות ידיות נשיאה והרמה מהאש שהן מודולריות ומתקפלות. הצלחות והקעריות די קטנות ואינן נוחות כל כך לאכילה, אבל מדובר בתנאי שטח והן בהחלט עושות את העבודה. לכל הערכה מצורף ספוג לשטיפה. סך הכל ערכה טובה לטרק של כמה ימים שנוח לשים בתיק ובמשקל קל יחסית, אבל יקרה. הקומקום שהוא חלק מהערכה ועושי מאותם חומרים, אך נמכר לחוד, הוא תוספת נחמדה אבל לא מחייבת כשיש פק"ל קפה, בטח לא במחיר שלו (99 שקלים).

היכן להשיג: חנויות המטיילים
מחיר: 299 שקלים לערכה, 99 שקלים לקומקום.
ציון מ-1 עד 5: 3

סט סירים לקמפינג OUTDOOR REVOLUTION. סטודיו קל גב,
פרקטי למטרקים ונוח לנשיאה. סט לבישול של OUTDOOR/סטודיו קל גב

צידנית 28 ליטרים של קולמן

מה הפריט: צידנית חזקה בנפח 28 ליטרים עם בידוד ThermOZONE של קולמן (Coleman), מכסה קשיח כולל שני מחזיקי גביע, ידית אחיזה, פתיחה קלה, מכסה צירים וסגירה מאובטחת. מידות חיצוניות: 45X34X38. משקל: 2.6 ק"ג

מה בבדיקה: צידנית קלאסית, לא כבדה מדי כשהיא ריקה ואינה גדולה מדי לסחיבה או אחסון בכל רכב. הנפח של 28 ליטרים אומר שהיא קלאסית לכל פיקניק של עד יומיים, לאחסון של שתייה, גבינות חומוסים וכו', לא יותר (לא כולל קרח). מנגנון הנעילה-פתיחה שלה מוכר וכולל ידית שעוברת מצד לצד ונועלת-פותחת את הצידנית בצורה ארמטית. גם הגומחות שאליהן ניתן להכניס כוסות משקה הן טריק נחמד. הצידנית מספיק קשיחה כדי שתשמש ככיסא, אומנם לא ממש נוח, אבל עוד חפץ לישיבה כשאתם בשטח. הקירור שלה בהחלט עושה את העבודה, אבל לא ל-48 שעות כפי שטוענים אצל היצרנים, בטח לא עבור קרח. ידית הנשיאה המרכזית (והיחידה) נוחה במידה מסוימת, אבל חסרות ידיות נשיאה צדדיות שהיו מקלות על שני אנשים לשאת אותה.

היכן להשיג: חנויות המטיילים
מחיר: 289 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

צידנית משפחתית 28 ליטר של המותג קולמן. יח"צ,
נחמדה ליום פיקניק ומשמשת גם ככיסא. צידנית 28 ליטר של קולמן/יח"צ

תיק מים לילדים Spry

מה הפריט: שלוקר/תיק מים לילדים Spry של חברת שורש, הכוללת שקית שתייה Widepac שמותאמת לילדים עם שקית שתייה בנפח ליטר וחצי ושסתום נשיכה Helix. התיק כולל מערכת גב מרשת תלת מימדית לאוורור ונידוף זיעה, תא נפרד עם בידוד טרמי לנשיאת המימייה, מערכת רצועות כתף ארגונומית עם ריפוד נושם, רצועת חזה מתכווננת, לולאות גמישות המאפשרות איסוף השרכים של הרצועה, נקודת חיבור לפנס, מחזירי אור לנראות גבוהה. תא קטן למזון או חפצים קטנים. גובה: 32 ס"מ, רוחב: 18 ס"מ, משקל: 338 גרם. מגיע בשני צבעים סגול וירוק-כחול.

מה בבדיקה: תיק טוב לילדים קטנים מאוד שמטיילים, או יוצאים לטיול יומי. שקית השתייה של שורש מכילה 1.5 ליטרים, ובאמת שאין צורך להעמיס יותר על ילדים, בטח שלא במשקל. השקית נשלפת מתא עם סקוצ', וזה קל ונהדר. התיק מאובזר בתאים רבים, אולם קטנים כך שחוץ מפרי, כמה סוכריות ואולי במבה קטנה, אין מקום לפריטים גדולים או ארוכים. מערכת הגב ספוגית ואינה קשיחה או מופרדת מהשקית, כך שהבליטה של שקית שתייה מלאה בהחלט מורגשת על הגב ופחות נוחה. הרצועות נוחות וקלות, כולל אפשרות הארכה או קיצור שלהן והפקק של צינורית השתייה מקובע לרצועת הכתף, מה שאומר שהוא לא יילך לאיבוד, ואצל ילדים זה חשוב. גם מחזירי האור על התיק טובים ותורמים לבטיחות, במיוחד בזמן טיולים חורפיים כשמחשיך מוקדם. המחיר - כמעט 200 שקלים (חצי מתיק איכותי של 30 ליטר) - מדי יקר לשלוקר ילדים ולכן גם ציון בינוני.

היכן להשיג: חנויות המטיילים
מחיר: 199 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

תיק שלוקר של שורש לילדים. שורש, אתר רשמי
יופי של מוצר, אבל יקר מדי. תיק מים לילדים Spry/אתר רשמי, שורש

מגבת טיולים מתקפלת של שורש

מה הפריט: מגבת מיקרופייבר גדולה וקלת משקל של חברת שורש, הניתנת לקיפול מהיר וכוללת תיק נשיאה קטן. נוסחת ייצור ייחודית מבטיחה שהיא לא תפתח ריחות לא נעימים. משקל - 160 גרם, 110X65 ס"מ.

מה בבדיקה: מגבת טיולים היא פריט טוב שיש לך בתיק, בטח בטיולי מעיינות או לינת שטח. המיקרופייבר מתייבש מאוד מהר בשמש וזה טוב, אבל המגבת דקה כמובן וזה פחות נעים על הגוף, אבל עושה את העבודה. הקיפול די קל והנרתיק מצוין, עם רוכסן איכותי וידית לתלייה. מחיר לא זול (85 שקלים) למוצר כה קטן, אבל כאן גם היתרון שלו.

היכן להשיג: חנויות המטיילים
מחיר: 85 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

מגבת טיולים מתקפלת. שורש, אתר רשמי
קטנה ויעילה. מגבת טיולים מתקפלת/אתר רשמי, שורש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully