וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע הושב ליד שני שמנים בטיסה - ותובע את חברת התעופה

7.5.2017 / 10:29

אדם בן 67 שטס עם אמריקן איירליינס מסידני ללוס אנג'לס, תובע מהחברה 100 אלף דולר וטוען לחבלות שנגרמו לגופו כתוצאה מההצטופפות והצורך לעמוד במרבית הטיסה, שארכה 14 שעות

מטוס של אמריקן איירליינס. GettyImages
שני האנשים לידו תפסו, לטענת הנוסע, את כל המרחב והוא נאלץ להידחק. אמריקן איירליינס/GettyImages

זה יכול להיות סיוט, ורק הציור של זה בראש מעלה מחשבות שנעות בין גיחוך לחוסר נוחות משווע. אדם שטס במשך 14 שעות לאוסטרליה עם אמריקן איירליינס תובע את חברת התעופה - מכיוון שהושב ליד שני אנשים עם משקל עודף. עודף מאוד.


עוד בנושא:
לידיעת השמנים: חברת תעופה שטסה לארץ תשקול הנוסעים
המושב מרווח ב-4 ס"מ: המטוס שיוצר לנוסעים שמנים
בקרוב: מטוסים עם שורות מושבים לנוסעים שמנים במיוחד


מייקל אנתוני טיילור, אוסטרלי בן 67, טוען שסבל מפציעות במהלך טיסה מסידני ללוס אנג'לס, לאחר שאולץ לשבת בין שני אנשים כבדי משקל. הפציעות נגרמו כתוצאה מחיכוכים שגרמו לשריטות וחבלות בגופו וכתוצאה מהצורך לעמוד במשך זמן רב בטיסה בשל חוסר ברירה.

טיילור, שתובע 100 אלף דולר, טס עם החברה בסוף 2015. כל 310 המושבים במטוס ה-777 היו תפוסים. הוא ישב ליד החלון, אמנם, אבל שני האנשים לידו תפסו, לטענתו, את כל המרחב והוא נאלץ להידחק ובשל כך נפצע. לטענתו, ביקש לעבור וזכה להתעלמות. מאמריקן איירליינס נמסר: "קיבלנו את התביעה ונגיב לאחר שנעיין בחומר".

שוטרים מפנים נוסע של יונייטד מטיסה. צילום מסך
חברות התעופה על הכוונת. דיוויד דאו, הנוסע שפונה בכוח מטיסה של יונייטד/צילום מסך

חברות התעופה בארצות הברית נמצאות לאחרונה על הכוונת. בשבוע שעבר סגר דיוויד דאו, הנוסע שפונה בכוח מטיסת יונייטד, על פיצוי כספי שהוגדר "ידידותי" עם החברה בסכום שלא פורסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully