וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לישון בטוריסט או בביזנס? הילטון ת"א מציעה 3 מחלקות, כמו במטוס

עירית רוזנבלום

3.5.2017 / 8:02

האופנה העכשיווית דורשת מלונות בוטיק יוקרתיים המותאמים לנוסע החדש, אז בהילטון ת"א המסורתי חילקו את 560 החדרים שלהם ל-3 מחלקות, כש"המחלקה הראשונה" פונה לתיירים ואנשי עסקים רוסים ולצידם בעלי ממון אמריקנים וצרפתים. כמה יעלה שם לילה?

מלון הילטון תל אביב/צילום: ליהי שורש עריכה: מאיה בן ניסן

בווידאו: מה שרואים מקומת היוקרה של מלון הילטון ת"א

תל אביב אינה סובלת ממחסור במלונות חמישה כוכבים, אולם דווקא בה אין מלון יוקרה במותג בינלאומי כמו וולדורף אסטוריה בירושלים וריץ קרלטון בהרצליה.

מותג המלונות הילטון היה בעבר שם נרדף למלון יוקרה. "מה אתה חושב, זה הילטון פה?" היתה טענה ידועה. במשך השנים המשיך הילטון לשמור על מוניטין, אך מותגים נוצצים ויוקרתיים יותר באו לעולם, ביניהם גם שניים ברשת הילטון עצמה: וולדורף אסטוריה וקונרד.

בתל אביב פועל זה שנים רבות מלון הילטון תל אביב, מהמצליחים בעיר, אולם הוא מלון קלאסי מסורתי, "פול סרוויס הוטל" מעידן המלונות הגדולים, בעוד בשנים האחרונות גוברת מגמת מלונות הבוטיק, מלונות המותאמים יותר לנוסע החדש, מעוצבים ברוח המקום ובעיקר - מציעים מגורי יוקרה לקהל שכיום מגורי הקבע שלו הם ברמה גבוהה בהרבה מזו שהיתה בעבר במלונות המפוארים ביותר.

עד שתצא לפועל התוכנית לבנות ליד הילטון תל אביב הקיים מגדל מפואר כמו הוולדורף אסטוריה, הגתה הנהלת המלון את הרעיון לעשות מלון בתוך מלון: 5 הקומות העליונות של הילטון תל אביב - שעברו חידוש מאסיבי בשנים האחרונות - שנמכרות מאז הפסח האחרון באתרי האון ליין כמו בוקינג, אקספדיה והוטלס כמלון נפרד, הוויסטה בהילטון תל אביב שמו, שפונה לעשירון העליון, ללקוחות שמחפשים מלון בוטיק יוקרתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
5 הקומות העליונות הפכו למלון בוטיק בפני עצמו. הילטון ת"א/מערכת וואלה!, צילום מסך
מלון הילטון. ליהי שורש, מערכת וואלה!
פונים לקהל אמיד. הנוף שתקבלו מקומת ה"וויסטה" בהילטון ת"א/מערכת וואלה!, ליהי שורש

"מוצר ברמה אחת או שתיים מעל להילטון הטיפוסי"

"כיום מקימים מלונות בוטיק כמעט בכל עיר בעולם. אנחנו מאמינים שקומות הוויסטה הן מוצר ברמה אחת או שתיים מעל להילטון הטיפוסי", אומר דובר רשת הילטון בישראל, מוטי ורסס. קהל היעד העיקרי של החדרים והסוויטות הללו הם התיירים ואנשי העסקים הרוסים - פלח שוק שירד מעט - ולצידם בעלי הממון האמריקאים והצרפתים.

עתה מחולק המלון בן 560 החדרים, בדומה למטוס, לשלוש מחלקות: עד קומה 10 חדרים רגילים, מעליהם שתי קומות של מנהלים (אקזקיוטיב) עם טרקלין עסקים ואחריהן - חמש הקומות האחרונות 13-17, ה"מחלקה הראשונה" של המלון, הוויסטה קלאב, עם הוויסטה לאונג' - טרקלין רחב-ידיים הממוקם בקומה ה-17.

החדרים והסוויטות של ויסטה פונים הן אל הים והן אל העיר, בעוד הטרקלין פונה חזיתית אל הים עם חלונות מהרצפה עד התקרה, הנותנים תחושה של בילוי על אוניית קרוזים. בקומה זו פועל גם דלפק קבלה פרטי ושירות קונסיירז' אישי.

עיצוב הלאונג' של הוויסטה נעשה על ידי האדריכל הטורקי סינאן קאפאדר, מי שעיצב גם את מלון וולדורף אסטוריה בירושלים, ושילב בו השפעות מערביות וים תיכוניות. בחדרים נעשה חיבור ל"עיר הלבנה" התל אביבית ורוח הבאוהאוס שורה על הריהוט.

לדברי ורסס, מחקר עולמי שערכה הילטון בשנים האחרונות הראה שהלקוחות מתרעמים כאשר החדרים במלון משמשים לקידום מכירות, כמו הדפסת הלוגו של המלון על מוצרים שונים ושאר מסרים פרסומיים אחרים. בהילטון הפנימו את המסר הזה והחלוקים, הכפכפים ואפילו המעלית, חפים לחלוטין ממסרים פרסומיים.

מלון הילטון. ליהי שורש, מערכת וואלה!
ללקוחות שמחפשים מלון בוטיק יוקרתי. הבריכה בהילטון/מערכת וואלה!, ליהי שורש
מלון הילטון. ליהי שורש, מערכת וואלה!
אוכל ושתייה חינם כל היום ייחכו לדרי הוויסטה. הבופה במלון/מערכת וואלה!, ליהי שורש

הבדל של 80 דולר בסך הכל

ומה המחיר? מחיר לחדר הוא החל מ-580 דולר (לעומת החל מ-420 דולר לחדר רגיל והחל מ-500 דולר לחדר בקומת המנהלים). הוא מאפשר לאורחים כניסה לכל השטחים של המלון, כולל הבריכה החיצונית, הספא התאילנדי, חמש מסעדות וטרקלינים (בתשלום) וכן ארוחת בוקר וכיבוד בלאונג': לאורך כל היום מוגשים בו ללא חיוב משקאות, כיבוד ותה מנחה, ובערבים ארוחת ערב שהוכנה תוך שימוש במרכיבים מקומיים טריים.

נשמע יקר, אולם מסתבר שהקומות הללו נמכרות אף יותר מהחדרים האחרים במלון. קרוב לוודאי עד שיפנו את מקומן לאופנה חדשה.

הכותבת עורכת את אתר Monitour

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully