וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינאייר חושפת מחירים: 34 אירו לברלין, 30 אירו לוורשה

חברת הלואוקוסט הענקית, שתפתח בקרוב 15 קווים חדשים בין ישראל ואירופה, חושפת עתה את מחירי הטיסות: לברלין מאילת - רק 34 אירו, לוורשה רק 30 אירו. וכמה מת"א למילאנו - מתאים לכם 43 אירו? הנה כל הפרטים והמחירים

ריינאייר נחתה לראשונה בשדה התעופה של עובדה/צילום: רשות שדות התעופה

בווידאו: הנחיתה הראשונה של ריינאייר בישראל

חברת התעופה ריינאייר, חברת הלואוקוסט הגדולה באירופה, שהודיעה בחודש שעבר על כוונתה לפתוח 15 קווי תעופה חדשים בין ישראל ואירופה (בנוסף לארבעה הקיימים משדה התעופה עובדה), פרסמה היום באפליקצייה שלה את מחירי הטיסות מנתב"ג ליעדיה החדשים, ביניהם למילאנו וברלין.


לפני שממריאים:
*ריינאייר משתלטת על ישראל: פותחת 15 יעדי טיסה חדשים לארץ
*טיסה רגילה או לואוקוסט: מה באמת יותר עדיף?
*כל מה שצריך לדעת לפני שטסים לואוקוסט


בין היעדים החדשים שאליהם תטוס החברה מנתב"ג, ניתן למצוא את באדן באדן (פעמיים בשבוע), גדנסק (פעמיים בשבוע), קרקוב (פעמיים בשבוע), ברגמו-מילאנו (4 פעמים בשבוע), פאפוס (יומי), פוזנן (פעמיים בשבוע) ורוצלאב (פעמיים בשבוע).

בחיפוש שערכנו, מצאנו טיסות מאילת לברלין (כיוון אחד) בחודש נובמבר הקרוב ב-33.99 אירו בלבד!. ושימו לב לזה: טיסה מאילת לוורשה בחודש נובמבר השנה - רק 29.99 אירו. טיסה מנתב"ג למילאנו בחודש נובמבר מצאנו ב-42.99 אירו, ואילו לגדנסק מתל אביב ב-50.99 אירו. טיסה מאילת לברטיסלבה מצאנו ב-59.99 אירו בחודש נובמבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
34 אירו לברלין לכיוון אחד בנובמבר. מתאים לכם?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ומה עם 30 אירו לוורשה מאילת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא כל היעדים פתוחים להזמנות

ואם בקרקוב חשקה נפשכם החודש, תוכלו לטוס אליה ב-148.99 אירו מאילת, אבל בנובמבר המחיר צונח ל-60.99 אירו ליעד הפולני. טיסת לבודפשט מאילת מצאנו ב-148.99 אירו בסוף מרץ השנה, ואם תזמינו עכשיו למרץ 2018 - תשלמו רק 87.99 אירו לאותה טיסה.

טיסות מאילת לבריסל, פוזנן ולבאדן-באדן, שכאמור גם הם יעדים חדשים, לא הצלחנו למצוא לפי התאריכים שמוצגים ובחיפוש קיבלנו הודעה שכל הטיסות נמכרו.

יש לזכור, כי המחירים המצוינים באפליקציית החברה, כמו גם באתרה, אינם כוללים שלחית מזוודה לבטן המטוס, כמו גם שירותי אוכל והושבה. על כל שירות שכזה תשלמו כסף טוב, כיאה לשיטת הלואוקוסט, אז סביר להניח שהמחיר הזול שתשלמו על טיסה ב"אוטובוס האווירי" יעלה עוד כמה עשרות דולרים טובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully