וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעיל הגאוני שישנה את הדרך בה אתם עולים למטוס

19.2.2017 / 10:15

מפחדים שיגנבו לכם את המזוודות? לא רוצים לשלם קנסות על חריגה במשקל? הכירו את "מעיל שדה התעופה", שמסוגל לשאת 15 ק"ג ומתקפל לכדי תיק נשיאה קומפקטי

kickstarter

לכולנו זה קרה: אתם אורזים בקפידה מזוודה ותיק, מגיעים לשדה התעופה - ומגלים שחרגתם מהמשקל המותר. מה תעשו? האם תשאירו חלק מהמטען שלכם בארץ זרה? האם תשלמו כמה עשרות דולרים רק כדי להשיב אותו ארצה? ההמצאה המבריקה שמיד תראו אולי תפתור את כל הבעיות הללו.

עוד בנושא:
נאס"א מזהירה מהנזק שיכול להיגרם למוח שלכם בזמן טיסות
נוסעת בת 21 טוענת: "נזרקתי מהטיסה בגלל מחשוף גדול מדי"

מעיל טיסה שיחליף את המזוודה. צילום מסך
תלבשו את המעיל הזה למטוס ולא תצטערו/צילום מסך

הכירו את "מעיל שדה התעופה", שמכיל לא פחות מ-14 כיסים ומסוגל לשאת משקל של עד 15 ק"ג. המעיל המבריק יכול להיות שימושי בעיקר כשמדובר בטיסות עם חברות תעופה לואו-קוסט, שבדרך כלל מגבילות את המשקל המותר בתיק הנשיא (הגבלת המשקל בריינאייר, למשל, היא 10 ק"ג ללקוח). ולא פחות חשוב: הוא מתקפל לכדי תיק נשיאה בעצמו, אם לא תרצו ללבוש את כל המשקל עליכם בדרך לשדה התעופה.

חברת "ג'וס פרומושן" האוסטרלית, המייצרת את המעיל, הסבירה: "כשהוא פתוח לגמרי, באפשרותו לשאת שני מחשבים ניידים, אייפד, שני זוגות נעליים, זוג מכנסי ג'ינס, חמש חולצות קצרות, מעיל ומצלמה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הייתם מסתובבים עם שני מחשבים ניידים, אייפד, שני זוגות נעליים, זוג מכנסי ג'ינס, חמש חולצות קצרות, מעיל ומצלמה - עליכם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנדי בנקה, שעיצב את המוצר המסקרן, הוסיף: "בבסיסו, המעיל הזה יכול לאפשר לכם לקחת למטוס כל מה שאתם צריכים לנסיעה של סופ"ש בלי לדאוג שהמזוודות שלכם יילכו לאיבוד, בלי לשלם מחיר נוסף".

נשמע לכם טוב? אתם מוזמנים לעזור לרעיון המבריק להפוך למוצר של ממש באתר גיוס ההמונים Kickstarter.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה הוא נראה מבפנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully