וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נאסר עלי לעלות לרכבת ההרים - בגלל שהחזה שלי גדול מדי"

15.11.2016 / 6:17

צעירה מלונדון בעלת חזה בגודל 36L נאלצה לבצע "מצעד בושה" לאחר שעמדה בתור הארוך לעלייה לרכבת הרים בלונדון וגילתה שהיא לא עומדת בתנאי הבטיחות. שרצועות הביטחון לא יכולות לאבטח אותה ולכן אסור לה לעלות. "הם צריכים להבין שלא לכולן יש חזה בגודל B"

י וטיוב

בווידאו - זו הרכבת שעליה נאסרת עליה עם חזה גדול

טניה וויליס, אמא לילד בת 22, טוענת שנאסר עליה לעלות לרכבת הרים בפארק שעשועים בגלל שהחזה שלה גדול מדי. לדבריה, לאחר שעמדה בתור ארוך של מאות האנשים בכניסה בפארק ת'ורפ שבאנגליה בכדי לעלות על רכבת ההרים "קולוסוס", נאמר לה שרצועות הביטחון לא יכולות לאבטח אותה בשל החזה שלה ולכן אסור לה לעלות. "הם צריכים להבין שלא לכולן יש חזה בגודל B" היא אמרה לדיילי מירור השבוע, "חלקנו יותר גדולות מזה".

טניה וויליס. פייסבוק, צילום מסך
"הייתי צריכה לחזור אחורה ב"מצעד בושה"". וויליס/צילום מסך, פייסבוק

סיפורה של וויליס פורסם בכל כלי התקשורת הבריטית, להם אמרה: "אני לא שמנה, אבל מסתבר שהכסאות והחגורות ברכבת ההרים לא מותאמים לנשים עם חזה גדול. זה היה מאוד משפיל שמנעו ממני כניסה והייתי צריכה לחזור אחורה ב"מצעד בושה" מול כולם ולראות את משפחתי נהנית מהצד". הצעירה תושבת לונדון, שלובשת חזייה בגודל 36L, טוענת שלאחר מכן ניסתה לעלות למתקן אחר – קרוסלת ענק בשם "ראש", אולם שם נתקלה באותה התנגדות. "זה הרס לי את היום ואפילו לא קיבלתי החזר כספי", אמרה - כרטיס כניסה לפארק אגב עולה כ-30 אירו.

בתגובה לפרסומים בתקשורת אמר דובר הפארק שהם מבקשים ממנה ליצור איתם קשר בכדי לפצות אותה, אולם הבהיר ש"אם חגורות הביטחון שלנו לא נסגרות בצורה מאובטחת – אנחנו לא נרשה לשום אורח לעלות על המתקנים. מדובר בביטחון שלהם. המתקנים לא יכולים לנסוע אם הרצועות לא סגורות כהלכה ונעולות. לכן יש לנו הוראות ברורות בכניסה לכל מתקן לגבי מי יכול לעלות ומי לא".

עוד באותו נושא

הגודל קובע: דוגמנית חושפת את כל הצרות שיש לנשים עם חזה גדול

לכתבה המלאה

רכבת ההרים "קולקסוס" היא אחת מהאטרקציות האהובות בלונדון בכלל ובפארק בפרט. באתר של הפארק נכתב כי העלייה לרכבת ההרים מותרת – רק למי שגובהו מעל 1.40 מ', הוא נועל נעליים והיקף החזה שלו הוא פחות מ-130 ס"מ. לא ברור האם ההבהרה הזו נכתבה לפני או אחרי שהמקרה פורסם בתקשורת.

עוד בנושא

רכבת ההרים קולסאוס. צילום מסך
זה מה שהיא הפסידה/צילום מסך

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully