וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תבריחו משקאות יקרים בטיסות - וזה חוקי לגמרי

3.2.2017 / 6:21

האקר טיסות גילה שיטה "להברחת" משקאות דרך הבידוק הבטחוני בשדה התעופה והוא מבטיח שזה חוקי לגמרי ולא צפוי לסבך אתכם עם אנשי הבטחון, בערך. בכל מקרה - אין לראות בכתבה זו המלצה לפעולה

צילום מסך

בסרטון – הנוסע שנכנס עם המזוודה למכונת השיקוף

לפני כל טיסה מגיע הרגע הנורא הזה שאנחנו צריכים להשליך לפח דברים יקרים שרכשנו שלא יעברו את הבידוק הבטחוני, בעיקר כשמדובר במשקאות אלכוהולים יקרים שרכשנו בחו"ל. האקר טיסות המכנה עצמו "איש הנקודות" עלה על שיטה יחודית וחוקית(!) להעלות משקאות לטיסה, והאמת שזה נשמע די הגיוני שנצליח ככה לעבור את הבידוק הבטחוני כמעט ללא מפריע. בדגש על הכמעט.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להקפיא את המשקה האהוב עליכם ולהוציא אותו מהקפיא רגע לפני הנסיעה לשדה התעופה. על פי התנאים להעלאת נוזלים בטיסות "אל על", נפח אריזת המוצר אינו יכול לעלות על 100 מ"ל של נוזל. מאחר שהמוצר שלכם יגיע לבידוק הבטחוני במצב מוצק, הוא צפוי לעבור את הבדיקה בהצלחה ולחזור יחד אתכם לארץ המובטחת.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

גם אתם עושים זאת? זו התנהגות הכי שנואה בטיסה

לכתבה המלאה

אולם, לא סתם אף אחד לא חשב על הרעיון הזה עד עכשיו. הוא מלווה בבעיות שעלולות לעכב אתכם בעליה למטוס ומי היה רוצה לקחת על עצמו את הסיכון כשמדובר בטיסה שעולה גם ככה הרבה מאוד כסף? מלבד העובדה שהמשקה המוקפא שלכם עלול לא להחזיק מעמד במצב הצבירה הקפוא שלו עד שתעברו את כל התור של הבידוק הבטחוני (ולעיתים גם לעטוף אותו בשקיות קרח לא יחזיקו אותו בחיים), המשקה המוקפא יעבור בידוק במכונת השיקוף כמו יתר הדברים שלכם, ועלול לסבך אתכם עם אנשי הבטחון שיתהו מה יש במשקה הזה שהיה לכם כל כך חשוב לכם להקפיא ולעלות לטיסה. כתבנו לכם את היתרונות והחסרונות. השאר נתון לשיקול דעתכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully