וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בחרתם: זה היעד שהישראלים הכי אהבו השנה. ואיזו חברת תעופה?

ליאור כהן

28.12.2016 / 1:52

דקה לפני ש-2017 נוחתת פה עם יעדים וטרנדים חדשים, שאלנו אתכם באמצעות אתר "למטייל" על ההעדפות החופשה שלכם בשנה האחרונה. אז איזו מדינה הכי מבוקשת? עם מי הכי אהבתם לטוס? ובאיזה יעד בחרו 47%? הנה מה שהכי אהבתם ב-2016

קלאב מד פינולו וילאס באיים המלדיביים/צילום: Club Med

בווידאו: האיים המלדיביים - היעד החלומי שנבחר ע"י הגולשים ל-2017

שנת 2017 כבר במרחק נגיעה, אז רגע לפני שנתחיל לחלום על החופשה החלומית הבאה, אתר "למטייל" בשיתוף וואלה! תיירות, סיכם שנה של טיולים מדהימים ברחבי העולם.

במסגרת המצעד השנתי, בחרו הגולשים את היעדים והטיולים השווים ביותר לדעתם לשנת 2016. המצעד כלל עשר קטגוריות מרכזיות מעולם התיירות והתעופה כמו החופשה העירונית הכי טובה, היעד הכי שווה לטיול עם ילדים, חברת התעופה הכי טובה ועוד. בסיום הפעילות, שהתקיימה כשלושה שבועות, השתתפו עשרות אלפי גולשים, כאשר אחד מהם יזכה בהגרלה בחופשה זוגית חלומית בקלאב מד מלדיביים.

אז איך נראתה שנת 2016 בעולם הטיולים עבור הקהל הישראלי? לפניכם התוצאות של "המצעד השנתי".

היעד השווה ביותר לשנת 2016

לפי דעת הגולשים היא הפיליפינים עם 19% מההצבעות. מדורגת מעט אחריה זנזיבר עם 15% מההצבעות. בהמשך, יעד יחסית מפתיע - מונטנגרו עם 10% הצבעות, אחר כך יפן עם 9% הצבעות, קובה עם 8% הצבעות, וייאטנם ומקסיקו מדורגות עם 7% מההצבעות לכל אחת מהן. תאילנד וגיאורגיה עם 6% מההצבעות כל אחת, פורטוגל עם 5% מההצבעות, כאשר סרי לנקה ורומניה סוגרות את הרשימה עם 4% מההצבעות, לכל אחת מהן.

עוד באותו נושא

ומה הכי אהבתם בשנה שעברה (2015)?

לכתבה המלאה
האי פלאוואן הפיליפינים. ShutterStock
היעד הכי שווה שלכם ב-2016. הפיליפינים/ShutterStock

יעד הבטן-גב של שנת 2016

הם האיים המלדיביים עם 33% מההצבעות. זנזיבר ממוקמת לא רחוק אחריה עם 31% מההצבעות, ובהפרש די גדול דורגו תאילנד ואיי סיישל עם 10% מההצבעות כל אחת. הפיליפינים עם 4% מההצבעות, מקסיקו וכרתים כל אחת עם 3% מההצבעות, קפריסין, קורפו, קוס וסיציליה סוגרות יחד את הרשימה עם 1% מההצבעות לכל אחת.

גם השנה, בדומה למצעד השנתי של למטייל בשנת 2015, האיים המלדיביים נבחרו ליעד המושלם לבטן-גב. קצת מפתיע, לאור העובדה שאם נשאל את רוב הישראלים לאן הם טסים לחופשה שכוללת שמש, ים והתהפכות מהבטן אל הגב, הם כנראה ישיבו יוון.

קלאב מד קאני המלדיביים. Kani 4&5ΨClub Med, מערכת וואלה! NEWS
שליש מכם רוצה לעשות כאן בטן-גב. קלאב מד קאני במלדיביים/מערכת וואלה! NEWS, Kani 4&5ΨClub Med

החופשה העירונית הכי שווה של שנת 2016

היא בברלין עם 24% מההצבעות. בפער די גדול אחריה ממוקמת ברצלונה עם 14% מההצבעות, אמסטרדם וניו יורק סיטי עם 12% מההצבעות לכל אחת, לונדון עם 8% מההצבעות, פראג עם 7% מההצבעות, רומא עם 5% מההצבעות, ורשה ובודפשט עם 4% מההצבעות לכל אחת, פריז עם 3% הצבעות, ואחרונות חביבות ליסבון ומדריד 2% מההצבעות כל אחת.

החומה ברלין. איתמר ברק, מערכת וואלה! NEWS
החופשה העירונית הטובה ביותר נמצאת בבירת גרמניה. החומה ברלין/מערכת וואלה! NEWS, איתמר ברק

החופשה המשפחתית הכי שווה של שנת 2016

היא ביער השחור עם 27% מההצבעות. בהפרש יחסית גדול אחריה מדורגת תאילנד עם 16% מההצבעות, בהמשך מדורגת הולנד עם 14% מההצבעות, ארה"ב עם 12% מההצבעות, יוון עם 9% מההצבעות, אוסטריה עם 5% מההצבעות, סרי לנקה וברצלונה עם 2% מההצבעות לכל אחת, וסוגרת את הרשימה - צרפת עם 1% מההצבעות.

היער השחור. ליאור כהן, מערכת וואלה! NEWS
המשפחות כבר הפכו את היעד הגרמני למועדף עליהם מזה שנים. היער השחור/מערכת וואלה! NEWS, ליאור כהן

אתר הסקי הכי שווה לשנת 2016

הוא ואל טורנס בצרפת עם 35% מההצבעות. בהמשך מדורגות אישגל ומאיירהופן שבאוסטריה עם 16% מההצבעות לכל אחד, אחריהם נמצאים אתרי הסקי בנסקו בבולגריה, סלה רונדה באיטליה וגרנד ולירה באנדורה עם 8% מההצבעות לכל אחד, וסוגרים את הרשימה האתרים טין ולז ארק שבצרפת עם 4% מההצבעות לכל אחד.

קלאב מד - ואל טורנס. קלאב מד,
אתר הסקי הצרפתי הוא מעל לכולם השנה. ואל טורנס/קלאב מד

חברת התעופה הכי טובה לשנת 2016

היא טורקיש איירליינס עם 23% מההצבעות. בהפרש לא גדול ממנה מדורגת חברת לופטהנזה עם 20% מההצבעות. אל על, שזכתה בשנה שעברה במקום הראשון, מדורגת השנה במקום השלישי עם 15% מההצבעות, אוסטריאן איירליינס עם 10% מההצבעות, איזי ג'ט עם 8% מההצבעות, KLM-AIR FRANCE עם 6% מההצבעות, אייר אירופה עם 4% מההצבעות, איבריה עם 3% מההצבעות, כאשר ארקיע, UP וישראייר סוגרות את הרשימה עם אחוז הצבעה לכל אחת מהן.

טורקיש איירליינס. Turkish Airlines,
הכי אהבתם לטוס איתה ב-2016. טורקיש איירליינס/Turkish Airlines

הטיול הכי שווה בישראל לשנת 2016

הוא עין גדי - נחל ערוגות ונחל דוד עם 29% מההצבעות. בהפרש די גדול מדורג נחל ג'ילבון עם 14% מההצבעות, נחל כזיב ומבצר מונפורט עם 13% הצבעות, נחל הזאכי שנפתח ממש לאחרונה עם 11% הצבעות, שוויצריה הקטנה - יערות הכרמל עם 9% מההצבעות, נחל אל על עם 8% הצבעות, עין עקב עם 7% הצבעות, נחל עמוד עם 5% הצבעות וסוגרים את הרשימה שפך נחל שורק וחוף פלמחים ונחל אלכסנדר עם 2% לכל אחד מהם.

נחל דוד עין גדי. איל שפירא, מערכת וואלה! NEWS
הטיול הכי אהוב על הישראלים. נחל דוד/מערכת וואלה! NEWS, איל שפירא

הטרק הכי שווה לשנת 2016

הוא סובב אנאפורנה בנפאל עם 20% מההצבעות. טרק הטונגרירו קרוסינג בניו זילנד מדורג שני עם 16% מההצבעות, הקילימנג'רו בטנזניה עם 15% הצבעות, שביל האינקה בפרו עם 14% הצבעות, טורס דל פאיינה בצ'ילה עם 13% הצבעות, טור דה מון בלאן באלפים עם 9% הצבעות, הגרנד קניון באריזונה עם 5% הצבעות, טרק האוברלנד באוסטרליה וקמינו דה סנטיאגו באירופה עם 4% הצבעות לכל אחד, שסוגרים את הרשימה.

טרק מוצ'ילר סובב אנאפורנה נפאל. איתי אמוזה, מערכת וואלה! NEWS
הטרק שהי אהבתם לצעוד בו. האנאפורנה, נפאל/מערכת וואלה! NEWS, איתי אמוזה

גאדג'ט הטיולים הכי שווה של שנת 2016

הוא סים איתור שזכה ל-27% מההצבעות. בהמשך, דורגה צילייה עם 22% מההצבעות, ספת חוף מתנפחת ממוקמת ממש אחריה עם 21% מההצבעות, תיק נגד גניבות עם 11% מההצבעות, קומקום סיליקון מתקפל עם 9% הצבעות, ערסל זוגי עם 6% הצבעות, וסוגרים את הרשימה פנס עששית סיליקון ואוהל לאדם יחיד עם 2% לכל אחד מהם.

מטייל טרק מוצ'ילר שביל קונגסלדן שבדיה. ShutterStock
סים איתור נבחר כציוד הכי נחוץ למטיילים בחו"ל/ShutterStock

מהו היעד החלומי לשנה הבאה

לסיום, ללא ספק וברוב מוחץ הפנטזיה של רוב משתתפי המצעד הם האיים המלדיביים, עם 47% מההצבעות. בהפרש ענק מדורגת יפן עם 7% מההצבעות, לפלנד ואיי סיישל 6% מההצבעות לכל אחת. קובה, הפיליפינים ואוסטרליה עם 5% מההצבעות לכל אחת, דרום אמריקה, טנזניה ומקסיקו כל אחת עם 4% מההצבעות, קוסטה ריקה ותאילנד עם 3% מההצבעות כל אחת, ואחרונה חביבה מדורגת הודו עם 2% מההצבעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully