וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את רכבת ההרים הגבוהה, המהירה והתלולה ביותר בעולם

11.5.2016 / 20:01

פארק "סידר פוינט" חנך בסוף השבוע האחרון את רכבת ההרים החדשה שלו ששוברת שיאי גינס של מהירות, גובה והנסיעה במורד התלול ביותר בעולם. צפו באימה הזאת

יוטיוב, Cedar Point

קבלו בברכה את רכבת ההרים המפלצתית החדשה של פארק "סידר פוינט" שבאוהיו - ה-Valravn. רכבת ההרים הזאת היא הגבוהה, המהירה והתלולה ביותר בעולם - ומעבר לכך, לפני הירידה התלולה שלה (בזווית של לא פחות מ-90 מעלות), הרכבת עוצרת על המסלול שלה למשך 4 שניות לפני שהיא נופלת לתהום - ומציגה לנוסעים הלחוצים את הנוף המקסים של העיר ואת האדמה המאוד רחוקה אליה הם הולכים לצנוח בעוד רגע. אמיצים מספיק כדי לעלות?

אז כמה נתונים: רכבת ההרים החדשה נמצאת בפארק השעשועים "סידר פוינט" שבעיר סנדוסקי. הרכבת מגיעה לגובה של 68 מטרים ולמהירות של 120 קמ"ש. היא כוללת 2 ירידות תלולות ועוד 3 לולאות. התוספת החדשה לפארק נחנכה בשבת האחרונה, כשמנהלת התקשורת של הפארק, קריסטי באקני, ממליצה להגיע לבקר כבר עכשיו או אחרי שהילדים יחזרו לבית ספר. "הזמן הכי טוב להגיע אלינו הוא מעכשיו ועד תחילת יוני, כשיש פחות מבקרים בפארק", היא אמרה לאתר WOOD, "אתם גם יכולים לחזור בסוף אוגוסט אחרי שהילדים חוזרים לבית הספר. אתם גם יכולים לבוא תמיד".

מבט יוצא דופן על הרכבת

סגן הנשיא והמנהל הכללי של הפארק, ג'ייסון מקלור, התייחס ל-4 השניות המלחיצות שלפני הירידה במורד התלול, "ההבדל הגדול באמת הוא הרגע הזה שלפני הנפילה כשאתה תלוי באוויר במשך 4 שניות. אלה כנראה יהיו 4 השניות הארוכות ביותר בחייך".

פארק "סידר פוינט" נפתח לציבור ב-1870 ונחשב כיום לפארק השעשועים השני בוותק שלו בארה"ב. ה-Valravn היא רכבת ההרים ה-18 של הפארק, כשרק הסיקס פלאגס מג'יק מאונטיין עוקף אותן במספר הרכבות שלו (19 סה"כ). מישהו מתכנן לטוס לאוהיו בזמן הקרוב?

עוד באותו נושא

"רכבת הנאות" ובריכת נודיסטים: הכירו את פארק הסקס של ברזיל

לכתבה המלאה

צאו לנסיעה ברכבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully