וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לא הסכימה הדיילת הזו לעשות, שזיכה אותה בסטירה?

נוסעת שלא אהבה את העובדה שדיילת בפיליפינים ביקשה ממנה לאכסן את הכבודה בתא שמעל למושב, חיכתה לסוף הטיסה, וכשכל הנוסעים ירדו מהמטוס סטרה לדיילת והשאירה אותה עם סימנים אדומים בפניה. עתה היא עלולה לשבת בכלא 3 שנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא עובדת בשביל אף אחד. הדיילת וסימני הסטירה על פניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דיילות הן ממש לא מלצריות באוויר, או משרתות של נוסעים. אבל יש עדיין מי שטועה לחשוב כך, כפי שמעידים סימני סטירה על פניה וצווארה של דיילת בחברת תעופה פיליפינית.

הדיילת בחברת תעופת הלואוקוסט, "סבו פסיפיק", התבקשה ביום שבת האחרון לעזור לנוסעת לאחסן את כבודת היד שלה בתא שמעל המושב, אולם האירוע נגמר בסימני סטירה כואבת על צווארה ופניה של הדיילת.

הדיילת אכן עזרה לנוסעת, שלא אהבה את העובדה שהיא צריכה להיפטר מהתיק שלה במהלך הטיסה, אולם הטיסה שהמריאה ממנילה ונחתה אחרי 90 דקות בעיר דבאו במדינה, התנהלה ללא בעיות מיוחדות.

עם הנחיתה, הנוסעים החלו לרדת מן המטוס, כשהנוסעת נשארה ישובה. גם צוות המטוס נקרא לרדת מהטיסה, כשאז סטרה הנוסעת לדיילת שסייעה לה לאחסן את הכבודה. בפוסט שהעולה לאחר מכן לפייסבוק ונמחק, הסבירה הדיילת שהנוסעת כעסה על הדיילים שסירבו לשאת את התיקים שלה, והשוותה אותם לנהגי אוטובוס.

חברת התעופה שוקלת עתה להגיש תלונה נגד הנוסעת, שעלולה להיות מוחרמת מטיסות בחברה למשך כל חייה. בהודעה שהוציאה החברה, היא טוענת שהיא תומכת בדיילת תמיכה מלאה. "סבו תתמוך תמיד בצוות שלה, כשמישהו מהם מותקף, פיזית או מילולית, על-ידי נוסעים מופרעים", נכתב בהודעה.

לפי החוק הפיליפיני, תקיפה של דיילת עלולה לעלות לנוסעת בשלוש שנים מאסר בכלא ו/או קנה של 10,500 דולרים. אז כדאי תמיד להימנע מאלימות, בטח כשזה באוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully