וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע בארץ השאנטי: כך משכנעים את ההודים לבוא לארץ

7.8.2016 / 17:23

קמפיין בעלות של שישה מיליון שקלים נועד לקדם הגעת תיירים הודים לישראל. האסטרטגיה מאחורי הקמפיין: למכור להודים טיול בישראל כמסע ולא כנסיעה קצרה. משרד התיירות: "המטרה 100 אלף תיירים מהודו בשנת 2018"

הפקה: משרד התיירות

אחרי הקמפיין השנוי במחלוקת לקידום חופשות אורבניות משולבות בתל אביב וירושלים, שחשוד כמועתק מצלם רוסי מפורסם שיצא למסע צילום עם בת זוגו ברחבי העולם, עולה משרד התיירות בקמפיין תקשורתי נוסף, הפעם בהודו.

הקמפיין, בעלות של שישה מיליון שקלים, נועד לקדם הגעת תיירים הודים לישראל, מאחת המדינות אותן סימן משרד התיירות כשוק מקור לתיירות הנכנסת בשנים הקרובות.

בשנים האחרונות זינק מספר התיירים ההודים שיוצא את ארצם לחופשות בחו"ל ל-18 מיליון. ואולם, בשנת 2015 ביקרו בישראל כ-40 אלף הודים בלבד ובשנת 2016 לא נראה שמספרם יהיה גבוה יותר.

האסטרטגיה מאחורי הקמפיין היא למכור להודים טיול בישראל כמסע ולא כנסיעה קצרה. הסלוגן שנבחר הוא: On Most Vacations, you take a trip,
But in Israel, you take a Journey".

שר התיירות יריב לוין הוסיף משלו למערך הציפיות. "הפריצה לשווקים גדולים כמו סין והודו נקבעה על ידי כאחת המטרות המרכזיות של משרד התיירות. הקמפיין החוויתי שהשקנו בהודו מתאים במיוחד לאופיו וטעמו של הקהל ההודי והוא המשך לקמפיינים שאנו משיקים בסין. אני צופה גידול במספר התיירים המגיעים משתי המדינות הללו".

ממשרד התיירות נמסר: "המטרה היא להביא כ-100 אלף תיירים מהודו בשנת 2018, תוך מיקוד המאמץ על תיירים פוטנציאלים מקרב הקהל ההולך וגדל של בעלי האמצעים הכלכליים לתור יעדים רחוקים מהודו.

"המעמד הכלכלי הבינוני בהודו הולך וגדל בקצב מהיר.
בשנת 2015, יצאו כ-20 מיליון איש מהודו, והמספר צפוי לגדול בקצב מהיר לכ-50-40 מיליון בשנת 2020".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully