וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לישון על המים: המלון הצף המדהים והקשר הישראלי

21.7.2016 / 8:29

בית מלון צף בשם "OFF" נפתח לאחרונה בפריז, כשהוא ממוקם על גבי דוברה מיוחדת שעוגנת על נהר הסיין. במלון בר, בריכה, מרינה למעגן סירות, 54 חדרים ו-4 סוויטות, כשאחת מהן עוצבה ע"י מעצב ישראלי. אז כמה יעלה לכם לישון שם? יותר זול מבארץ

צילום מסך

אל אחד מעורקי התחבורה והסמלים התיירותיים האלמותיים של פריז, נהר הסיין, מצטרף כעת פרויקט חדש שיהפוך את עיר האהבה לרומנטית אפילו יותר ממה שהיא כיום: מלון יוקרה חדש, הראשון בעיר הצף על המים.

בית המלון החדש נקרא "OFF" והוא ממוקם על גבי דוברה שהוקמה במיוחד עבורו ועוגנת על נהר הסיין בסמוך לתחנת גאר ד'אוסטרליץ ההיסטורית. הוא תוכנן על ידי צוות של מומחי ארכיטקטורה צפה ויש בו 54 חדרים, ארבע סוויטות, בר קוקטיילים וטאפאס, בריכת שחייה עם מתחם לאונג' באוויר הפתוח ואף מרינה קטנה למעגן סירות.

כיוון שהוא ממוקם בדיוק בין שתי גדות הנהר, "OFF" מציע נופים מדהימים אל עבר הסיין, והוא מהווה חלק מתכנית-אב לפיתוח גדות הנהר של פריז המשלבת פיתוח מודרני ושימור היסטורי. בית המלון יצטרף לאטרקציה נוספת הפועלת באופן קבוע ממבנה השוכן מעל המים - מועדון הלילה הפריזאי "קונקרט" שממוקם גם הוא על דוברה הצפה על הסיין.

מלון אוף OFF בפריז על הסיין. Hotel  OFF, מערכת וואלה! NEWS
414 אירו לזוג ללילה. הסוויטה שעיצבו לנצמן ומאוריציו גלנטה ב"OFF"/מערכת וואלה! NEWS, Hotel OFF
מלון אוף OFF בפריז על הסיין. Hotel  OFF, מערכת וואלה! NEWS
סוויטת ה-Horizon במלון "OFF" על הסיין/מערכת וואלה! NEWS, Hotel OFF

הנקודה הישראלית

אורחי המלון, שנפתח בסוף יוני השנה, יכולים להתענג על מי הטורקיז של הבריכה תוך שהם צופים בסירות פריזאיות חולפות על פניהם בדרכן על הנהר. אם יתחשק להם לשנות את הסביבה, הם תמיד יכולים לצעוד ממנו לאורך הגדה אל עבר מרכז העיר ולראות שם את מגדל אייפל או קתדרלת נוטרדאם.


עוד על מלונות מיוחדים בוואלה! תיירות:
טריפאדווייזר בחר: זה המלון הטוב בעולם ל-2016
קצת נחת: מלון ישראלי נבחר בין 10 המלונות הטובים בעולם
לנפוש בלי אף אחד: המלונות המרוחקים והמהממים בעולם


והמחיר? עבור לילה אחד במהלך סוף שבוע בחודש אוגוסט תיאלצו להיפרד מ-176 אירו לזוג אם תבחרו את החדר בסיסי, ועד 414 אירו לזוג ללילה בסוויטה המפוארת שעוצבה על ידי מאוריציו גלנטה וטל לנצמן, מעצב ישראלי שחי בפריז - והמחיר כולל גם ארוחת בוקר.

תוכניות הפיתוח של הבירה הצרפתית נובעות מרצונם של תושבי להשיב את הסיין למעמד של מרחב ציבורי לרווחת הפריזאים, כאשר עד היום לצד הגדה נסללו כבישים רבים והוקמו אזורי מסחר שיצרו קרע אספלט צר שהפריד בין הנהר לבין העיר. ראשת העיר, אן אידלגו, הבטיחה ששחייה בנהר תתאפשר עד לשנת 2024, והיא מקדמת פרויקט לניקוי המים ופיתוח גדות הסיין לכדי חוף עירוני.

עוד באותו נושא

טירוף! זהו המלון הגדול בעולם שנבנה במזרח התיכון

לכתבה המלאה
מלון אוף OFF בפריז על הסיין. Hotel  OFF, מערכת וואלה! NEWS
הבריכה במלון נושקת ממש לנהר הסיין/מערכת וואלה! NEWS, Hotel OFF
מלון אוף OFF בפריז על הסיין. Hotel  OFF, מערכת וואלה! NEWS
הסוויטה בעיצוב מונוכרום של לנצמן וגלנטה. מלון OFF/מערכת וואלה! NEWS, Hotel OFF

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully