וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על סין: טיסה ישירה בהיינאן ב-686$. באל על 1,298$

14.3.2016 / 10:14

חברת התעופה הסינית שתחל לטוס לתל אביב מבייג'ינג בחודש הבא, שוב הורידה את מחירי הטיסות הראשונות ל-686 דולרים בלבד. באל על תשלמו בימים מסוימים מאות אחוזים יותר במחלקת תיירים שלא לדבר על 4,000 דולרים הבדל בעסקים. המלחמה על הנוסע הישראלי נמשכת

היינאן איירליינס/צילום: מערכת וואלה!

בווידאו: היינאן איירליינס מתחילה לטוס לארץ - מה מחכה לכם בטיסות לבייג'ינג?

חודש וחצי לפני פתיחת הקו הישיר לנתב"ג, חברת התעופה הסינית, היינאן איירליינס, ממשיכה את הבליץ על שוק הנוסעים הישראלי: טיסות בקו בייג'ינג-תל אביב יחלו מ-686 דולרים בלבד, בעוד אצל מתחרתה על הקו, אל על, תשלמו בתאריך השקת הקו החל מ-1,298 דולרים לטיסה זו - כמעט פי שניים מאשר אצל הסינים.

בסוף השבוע האחרון הודיעה היינאן על הוזלה נוספת של 55 דולרים בקו לישראל, לאחר שמחיר הטיסה עמד על 741 דולרים, כפי שפורסם בוואלה! לפני חודשיים. מדובר בכרטיס במחלקת תיירים שתקף לטיסות הראשונות שתבצע החברה החל מה-28 באפריל בתדירות תלת-שבועית באמצעות מטוסי איירבוס 330 עם 260 מושבים.

לפי בדיקת וואלה! תיירות, במהלך החודשים מאי-אוקטובר מציעה החברה הסינית באתרה טיסות במחיר התחלתי של 770 דולרים כולל מסים והיטלים - מחיר שאילץ את מתחרתה היחידה בקו, אל על, להוזיל בתאריכים נבחרים את טיסותיה למחיר התחלתי של 789 דולרים בחלק מימות השבוע (חוץ מהטיסות במוצ"ש שהן יקרות יותר משמעותית).

סיפור בדקה היינאן איירליינס טיסות לסין. היינאן איירליינס, מערכת וואלה!
בחודש הבא הם נוחתים פה. היינאן איירליינס/מערכת וואלה!, היינאן איירליינס

ההבדל בביזנס: מ-900 ועד 4,000 דולרים

ואולם בבדיקה שערכנו אתמול (13.3.16), נמצא כי מחירי הטיסות של אל על עדיין מוצעים במחירים גבוהים יותר לעומת היינאן איירליינס. כך, למשל, בטיסות שמציעה אל על ב-31-22 במאי וב-18-9 ביוני, מופיע באתר החברה מחיר של 898 דולרים ואילו בהיינאן מחיר קבוע של 770 דולרים ממאי ועד אוקטובר.

רצונה של היינאן לכבוש את השוק הישראלי לא מסתכם רק במחלקת התיירים. לנוסעי מחלקת העסקים היא מציעה מחיר התחלתי של 1,887 דולרים לכרטיס בין 28 באפריל ל-20 באוקטובר, בעוד באל על ישלמו נוסעי מחלקת העסקים מחיר של החל מ-2,789 דולרים (הבדל של יותר מ-900 דולרים), ומצאנו גם טיסות ביותר מ-5,000 דולרים ואפילו 6,248 דולרים בתאריכים זהים, כלומר הבדל של 4,361 דולרים.

ראוי לציין, שבחברת אל על הפנימו את הגעתה של החברה הסינית לישראל, ובחודשיים האחרונים ביצעה החברה התאמות שנועדו לשמר את היותה תחרותית בשוק שנחשב עד כה לנחלתה הבלעדית.

מנציגות היינאן איירליינס בישראל נמסר, כי חברת התעופה נערכת להציע לשוק הישראלי טיסות ל-70 יעדים באסיה במחירים נוחים וכי תפוסת המושבים מישראל בטיסות הראשונות היא משביעת רצון. "המטרה היא להיות תחרותיים הן ברמת המחיר והן ברמת המוצר לשתי מחלקות הטיסה".

מאל על נמסר ש"מחיר הטיסות של אל על לבייג'ין הוא החל מ-789 דולרים. המחירים הגבוהים שציינתם בכתבה הם על טיסות מבוקשות ומלאות ולכן המחיר מתעדכן בהתאם". לגבי הטיסות במחלקת העסקים נמסר ש"עבור טיסות מבוקשות לא ניתן להשיג את המחיר המוזל ולכן המחירים גבוהים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully