וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעוררתם מאוחר? כך תמצאו חופשות זולות ברגע האחרון

1.4.2015 / 8:12

בין אם אתם מאלה שמחכים לדקה ה-90, או פשוט שכחתם שחג פסח והארוחות המשפחתיות תיכף מגיעות, יש כמה אתרים שיצילו אתכם בדקה האחרונה, ואולי אף יציעו לכם דילים זולים יותר

חופשה ברגע האחרון. ShutterStock
שוב חיכיתם לרגע האחרון/ShutterStock

שוב זה הגיע, ושוב אתם מופתעים. חג פסח, או בשמו השני, "החג שכולם נוסעים לחופשה, ואתם נשארים תקועים בבית ומסתכלים על התמונות באינסטגרם של אחרים, ומקללים". כן, שוב חיכיתם לדקה האחרונה ושוב אתם תקועים בארץ עם הדודה, המצות והחרוסת.

בדיוק בשביל אנשים כמוכם, וגם לכאלה שספונטניות היא השם השני שלהם, יועדו אתרים ואפליקציות שיעזרו לכם למצוא ממש ברגע האחרון כרטיס טיסה כמעט לכל יעד שתרצו, והמחיר אפילו לא מרתיע. אז רגע לפני שאתם שמים את הבגדים החדשים וצוללים לעולם שכולו משפחה, הנה האתרים והאפליקציות שכדאי שתכירו.

Expedia

אתר אקספדיה הוא אחד מהאתרים הוותיקים שקיימים לחיפוש חופשות ספונטיניות יותר וספונטיניות פחות באינטרנט. האתר מפעיל מנוע חיפוש של למעלה מ-400 חברות תעופה, ומאות אלפי בתי מלון, והוא מציע גם חיפוש של חופשות שייט, השכרת רכב, מסעדות ופעילויות בחופשה. דרך האתר תוכלו לברר היכן הכי זול לקנות כרטיס ליד שבחרתם והכל בממשק מאוד ידידותי למשתמש.

לאתר
להורדה באייפון לחצו כאן
להורדה באנדרואיד לחצו כאן

KAYAK

מיליארד חיפושים כבר נעשו באתר הזה שפחות מוכר לישראלים, אבל נחשב מהיימן וקל לחיפוש בכל העולם. באתר מלבד הצעות לטיסות ומחירי חופשה, תוכלו להרשם ולקבל התרעה כל אימת שמחיר החופשה שאתם חפצים בה יורד או עולה.

לאתר
להורדה באייפון לחץ כאן
להורדה באנדרואיד לחץ כאן

עוד באותו נושא

10 אפליקציות חינם שאתם חייבים לחופשה בחו"ל

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיול ברגע האחרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

last minute travel

מעל מאה אלף מלונות, אלפי ערים וכ-200 חברות תעופה, זה מה שמציע האתר שטוען כי דרכו תוכלו למצוא מחירי חופשה כמו שקונים סוכני נסיעות. גם פה כמו במנועי החיפוש הגדולים תוכלו למצוא טיסות, מלונות, השכרת רכב, אירועים מיוחדים, מופעים והכל ברגע האחרון.

לאתר האינטרנט
להורדה באייפון לחצו כאן
להורדה באנדרואיד לחץ כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
35 מיליון אנשים לא טועים/מערכת וואלה!, צילום מסך

Skyscanner

35 מיליון אנשים כבר משתמשים באפליקציית הטיסה הזאת ויש לכך כנראה סיבה טובה - מדובר ביישום יעיל במיוחד שיאפשר לכם לחפש טיסות משדה התעופה בו אתם נמצאים ובמטרה שטיסות אלו יהיו הזולות ביותר בשוק.

האפליקציה מספקת הצעות לטיסות של מאות חברות תעופה ברחבי העולם, ב-30 שפות, ולאחר בחירת תאריך הטיסה והחזרה ומספר הנוסעים, תוכלו לסנן לפי קטגוריות שונות כמו מחיר, חברת תעופה, משך הטיסה, מספר עצירות ועוד.

להורדה באייפון לחצו כאן
להורדה באנדרואיד לחצו כאן

Booking.com

ואם כבר נסעתם ברגע האחרון בוודאי תזדקקו גם למקום לישון בו. Booking.com הוא אחר מהאתרים הגדולים בעולם להזמנות מלונות, וככזה הוא מאפשר לכם לא רק למצוא מלונות זולים ברגע האחרון ובכלל, אלא הוא מספק חוות דעת מאומתת של מיליוני אנשים שהזמינו את החופשה שלהם איתם, וב-41 שפות. האתר אינו כולל הזמנת טיסות.

לאתר
להורדת לאייפון לחץ כאן
להורדה במכשיר האנדרואיד לחץ כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הישראלי היפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוליו

אומנם היא קיימת כבר מעל לשנתיים, אל חוליו היא אחת האפליקציות התיירותיות המצליחות ביותר בישראל והיא כבר עברה את ה- 700,000 ההורדות. כשהושקה עבדה האפליקציה כך שהטיסות הזולות שנמכרות בה (מי אמר אמסטרדם בפחות מ-200 יורו) מוצעות למשתמשים בשעה 22:00 בערב שלפני הטיסה, אחרי שסוכני הנסיעות וחברות התעופה בעצם אל הצליחו למלא את הטיסה. כיום היא כבר פתוחה כל היום, ולפי נתונים שפירסמו לאחרונה בעלי החברה, בעונות הנסיעה החמות בישראל נכנסים כ- 40,000 משתמשים ביום, ובחודשים הרגועים יותר כמחצית. מלבד טיסות ומלונות בארץ ובחו"ל האפליקציה בגרסה החדשה שלה מציעה גם הזמנת העברות משדה"ת למלון ובחזרה, אינדקס חברות לביצוע הזמנות של שיחות וגלישה מחו"ל ואפילו אפשרות למשתמשים שלה למכור חופשות שהזמינו לא יוכלו לצאת אליהן.

להורדה באייפון לחצו כאן
להורדה באנדרואיד לחצו כאן

destinia

זה די בוודאות אחד האתרים היחידם שאתם יכולים לקנות בו כרטיס הלוך חזור לניו יורק בביטקויין. כן, מה שאתם שומעים. אתר destinia הספרדי, שלו גם ממשק מאוד נוח בעברית, משווה דילים מכ- 500 חברות תעופה בכל העולם, מקבל את המטבע הווירטואלי, ולא רק אותו, כתשלום בחלק מהטיסות.

בנוסף, האתר מציע מלונות ברגע האחרון, שכרות רכב, חופשות סקי ושייט, ויחד איתם שירותים קצת פחות טריוויאלים כמו הזמנת חניה בשדה התעופה, מידע למטיילים על ויזות ואשרות כניסה לכל מדינה, וביקור בטרקלין VIP מפנק בשדה התעופה בזמן שאתם ממתינים בעלות של 18 יורו לאדם.

לאתר
להורדה במכשיר האייפון לחץ כאן
להורדה במכשיר האנדרואיד לחץ כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully