וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הזוג שלא מפסיק להפתיע בסרטון אחרון, והוא היפה מכולם

1.2.2016 / 8:38

כשאתם מחכים שהחורף יעבור, יש מי שאצלו הקיץ אין סופי: הצלם ג'יי אלברז וחברתו הדוגמנית אלכסיס רן, שגרמו לנו לקנא בחייהם המושלמים, הוציאו את הסרטון היפה ביותר שלהם, וכנראה גם האחרון. אנחנו נתגעגע למנת האסקפיזם שהם דאגו לספק לנו ולמיליונים בעולם

צלמים זמניים מורשים

הם עושים זאת שוב, והפעם כנראה בפעם האחרונה: ג'יי אלברז וחברתו לחיים, הדוגמנית אלכסיס רן, שכבר הוציאו לנו, ולמיליונים אחרים בעולם, לא פעם את העיניים מקנאה בצילומים והסרטונים ממסעותיהם בעולם, עושים זאת שוב בסרטון מטריף ואולי היפה מבין כולם.


הסרטונים האחרונים של ג'יי ואלכסיס:
עם ביקיני ומצלמה: הזוג שגורם לכולנו לקנא עושה זאת שוב
מאוהבים ומטיילים: הזוג שחי את החיים שכולנו היינו רוצים
לראות ולא להאמין: ככה נראה הקיץ של הזוג היפה בעולם


בוידאו החדש שצילם וערך אלברז בן ה-21, החורף לא קיים והוא ואלכסיס, בת ה-20, חיים בעולם שכולו שמש, גלישה, צניחה חופשית, שקיעות ורומנטיקה בלתי נגמרת. לווידאו החדש הוא קורא "Home" (בית) וצולם כולו בהוואי הקיצית, מקום הולדתו של אלברז, כשהוא מצליח לנוח בין טיול לטיול.

בסרטון שפרסם אלברז ביוטיוב, כתב: "אם אתם מרגישים לפעמים שאתם לא שייכים, יש תמיד אנשים כמוכם ששותפים לאותו עניין ותשוקה. תמצאו אותם. זה מה שמרגיש לי להיות באמת חופשי". הוא גם הוסיף שזהו כנראה הסרטון האחרון שהוא מפרסם, אבל שיהיו פרויקטים נוספים שלו בעתיד, ושהוא מודה למיליונים המעריצים שלו ואוהב אותם.

דבר אחד בטוח - המסעות המדהימים של אלברז ורן בטוח ישפיעו עליכם לרצות לעזוב את הכל ולצאת לחופשה מטריפה ומאוהבת כמו של השניים האלה, ולנסות למצות את החיים עד תומם. אבל אז רק צריך לזכור: אסקפיזם הוא דבר יפה, כל עוד לא תמיד מנסים להגשים אותו.

צפו ב-5:14 שניות של בריחה לעולם של פנטזיות (טיפ: באמצע כביכול נגמר הסרטון, אבל ממשיך אחרי כמה שניות). רוצים עוד? האינסטוש של ג'יי מחכה לקליקים שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully