וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכירו דירתם ב-Airbnb ויצאו להתחתן, חזרו ומצאו בה אורגיה

זוג קנדי שהתחתן בערב השנה האזרחית החדשה, השכיר חדר בדירתם לשני צעירים. כשחזרו נשואים ומאושרים, נדהמו לגלות אורגיה של חמישה אנשים, שקיות של קוקאין בסלון ושני זרים עירומים שרועים על הספה. בבוקר השאירו להם השוכרים מכתב התנצלות

צילום: youtube צילום תמונות: Calgary Herald

בווידאו: צפו בזוג אחר שהשכיר דירתם ב-Airbnb וגילה בה אורגייה, סמים, שתן וקונדומים

ליל הכלולות של בני זוג ממונטריאול שבקנדה, שנערך בערב השנה החדשה, נהרס לגמרי אחרי ששוכרי Airbnb ערכו בדירה שלהם אורגיה שכללה שימוש בקוקאין והרס של רהיטים.

ג'סטין סמית' ובעלה, פרנסיסקו פרס, נוהגים להשכיר באופן קבוע שני חדרים בדירה שלהם. בליל החתונה שלהם הם לא התכוונו להזמין אורחים נוספים, אבל שכחו בטעות להשבית את אופציית "Instant Booking" שמאפשרת למשתמשים באתר להזמין חדרים באופן מיידי ללא אישור בעל הבית.

סמית' סיפרה לאתר BuzzFeed, שלאחר שההזמנה בוצעה היא יצרה קשר עם האורחים בבקשה שיבטלו את ההזמנה, כיוון שמדובר בערב הכלולות שלה ושל בן זוגה, אבל אלה התחננו בפניה לשקול את הבקשה בגלל הקושי למצוא בעיר חדרים פנויים להשכרה בערב הסילבסטר. "אנחנו נהייה ממש ממש בסדר", הם הביטיחו, מספרת סמית'.

השוכרים הם בני זוג מאוטווה, בירת קנדה, בשנות ה-20 המוקדמות שלהם. סמית' אמרה כי היא ובעלה ערכו אירוע חתונה קטן של פחות מ-20 אנשים, ובכל מקרה תכננו להגיע הביתה מאוחר יותר באותו הערב. החדר הנוסף בדירה כבר הושכר על ידי אדם אחר, ולכן להרשות לזוג נוסף להעביר את הלילה בדירה לא נראה היה להם כמו עניין גדול. "ובנוסף, היינו צריכים את הכסף", הוסיפה.

השכירו את הדירה דרך AIRBNB בסילבסטר וגילו בה אורגיה. טוויטר, צילום מסך
לא ציפו לאורגיה בביתם ביום חתונתם. ג'סטין סמית' ופרנסיסקו פרס ביום חתונתם/צילום מסך, טוויטר

המשכירה: "סיפור חתונה מצוין שיישאר איתי לכל החייים"

סמית' ופרס חזרו הביתה בסביבות שתיים וחצי בלילה, והבחינו כי השוכרים, שבאותה השעה היו מחוץ לדירה, השאירו אחריהם בלגן עצום. הזוג הטרי החליט ללכת לישון אלא שאז הם שמעו את השוכרים שחזרו מהעיר מכינים קוקאין על שולחן הזכוכית בסלון ומסניפים אותו. "לא רצינו לגשת אליהם ולהעיר להם, נראה היה שזה לא שווה את הטרחה", אומרת סמית'. אבל כשהלילה התקדם, נשמעו בבירור קולות של קיום יחסי מין בחדר הסמוך. "לא ממש בקול רם, אבל בהחלט יכולנו לשמוע אותם. לא חשבנו ללכת לבקש מהם שלא לעשות את זה על המיטה שלנו", היא אומרת.

מה שסמית' ופרס לא הבינו באותה העת זה שהשוכרים שלהם כבר לא היו לבד, אלא הזמינו לפחות שלושה אנשים נוספים להצטרף אליהם. כאשר היא יצאה בבוקר אל הסלון היא מצאה שקיות ריקות קוקאין על השולחן ושני זרים עירומים שרועים על הספה שלה. אחד מהם אפילו איחל לה שנה טובה ושאל מי היא - וזה היה הרגע שבו היא איבדה את שלוותה. הזוג הטרי והכעוס דפק על דלת חדר השינה של השוכרים והתעמת עם הזוג מאוטווה, ואז למרבה ההפתעה התברר שיש איתם במיטה אדם נוסף.

סמית' חושבת שהאורגיה שהתרחשה בדירה שלה פשוט קרתה מעצמה, ולא הייתה משהו מתוכנן. "השוכרים אמרו שדברים פשוט יצאו מכלל שליטה, ושהם לא בטוחים מה הקשר בין שלושת האנשים האחרים - האם מדובר בקבוצת חברים, או סתם אנשים שהם פגשו בזמן שיצאו לבלות", אמרה.

חמשת משתתפי האורגיה החליטו לקחת את העניין לידיים והחלו לנקות ולסדר את הדירה. "הם עשו עבודה די טובה", מספרת סמית'. "הם הוציאו את כל הזבל והחזירו את הרהיטים בחזרה למקום. התרשמתי למדי". למרבה הצער, מי שלא שרד את הלילה היה השטיח בסלון, שככל הנראה עליו התרחש חלק מהאקשן של אותו הלילה - ומה שנשאר עליו היה בלתי ניתן לניקוי והוחלט לזרוק אותו. "לא נוכל להסתכל על השטיח הזה שוב אותו הדבר", אמרה סמית'.

בני הזוג פנו כמובן לאתר ההשכרות Airbnb, שאנשיו הציעו לשלם עבור השטיח ההרוס, כמו גם עבור עלויות ניקוי אחרות. באתר החליטו לשלם לבני הזוג תשלום אקסטרה עבור שלושת האנשים הנוספים שבילו את הלילה ללא הזמנה בביתם. עד לשעה 11:00 בבוקר השוכרים נעלמו מהדירה, לא לפני שהשאירו אחריהם מכתב התנצלות. "אנחנו ממש מתנצלים שהיינו אורחים כל כך גרועים, אין לנו תירוץ של ממש על ההתנהגות שלנו - אם לומר בכנות, היינו מחוקים לגמרי", נכתב בפתק. "מזל טוב לחתונה שלכם!", הוסיפו השוכרים הסוררים, שדירגו את הדירה בדירוג הגבוה ביותר האפשרי של חמישה כוכבים.

סמית', מצדה, אומרת שהתגברה על הכעס והיא עכשיו מוצאת את הסיפור בעיקר משעשע. "יש לי סיפור חתונה מצוין שיישאר איתי לכל החייים", היא מסכמת.

עוד באותו נושא

השכירו דירתם ב-Airbnb וגילו אורגיית סמים, שתן וקונדומים

לכתבה המלאה
השכירו את הדירה דרך AIRBNB בסילבסטר וגילו בה אורגיה. טוויטר, צילום מסך
מכתב ההתנצלות שהשאירו השוכרים לבעלי הדירה/צילום מסך, טוויטר
  • עוד באותו נושא:
  • Airbnb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully