וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי, ניימאר והדיילות: צפו בסרטון הבטיחות עם כוכבי ברצלונה

23.12.2015 / 8:09

אל חברות התעופה שמקרינות סרטוני בטיחות מקוריים בטיסה, מצטרפת עתה אחת מחבורת התעופה הטובות בעולם, קטאר איירוויס, שגייסה לעזרתה את קבוצת הכדורגל הפופולרית של ברצלונה. מה לא עושים כדי לראות את מסי לצד דיילת יפה. צפו

אתר רשמי

סרטוני בטיחות בטיסה עולים שלב במקוריות שלהם, ועתה גוייסה גם קבוצת הכדורגל הפופולרית, FC ברצלונה, כדי להעביר לנוסעים את כללי הטיסה החשובים.


עוד סרטוני בטיחות מיוחדים בוואלה! תיירות:
נא להדק בגדי-ים: צפו בסרטון הבטיחות הנועז של הדיילות
לטוס בשיק: צפו בסרטון הבטיחות החדש של אייר פראנס
ים, גולשים ודוגמניות בביקיני: ככה טסים בקיץ באייר ניו זילנד


מי שאמונה על הסרטון המקורי הפעם היא חברת התעופה של קטאר, קטאר איירוויס, שנחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם וגם אחת העשירות שיש. קטאר איירוויס היא גם הספונסרית של קבוצת הכדורגל הספרדית, כך שהשילוב באוויר בא לה די בטבעיות.

הסרטון המשעשע מתרחש בכמה מקומות שונים, ביניהם תא עיתונות ביציע של ברצלונה, אוטובוס של הקבוצה, היציע באצטדיון הכדורגל שלה (הקאמפ-נואו) וכמובן המגרש עצמו. מטוס, אגב, לא רואים כמעט בכל הסרטון, והכוכבים האמיתיים של הסרטון הם השחקנים מסי, פיקה, ניימאר, סוארז ואחרים.

שם תגית ונושא: סרטון בטיחות קטאר איירוויס עם כוכבי ברצלונה. Qatar Airways, אתר רשמי
שירות עד לאצטדיון. הדיילות בקאמפ-נואו, האצטדיון של ברצלונה/אתר רשמי, Qatar Airways
שם תגית ונושא: סרטון בטיחות קטאר איירוויס עם כוכבי ברצלונה. Qatar Airways, אתר רשמי
עפים על עצמם. שחקני ברצלונה בסרטון הבטיחות של קטאר איירוויס/אתר רשמי, Qatar Airways

פיקה החתיך עובר באצטדיון, מסכות החמצן נופלות

בנוסף לשחקנים, גם הקהל משתתף בסרטון אבל כדיילים ודיילות שמדגימים את נהלי הבטיחות, כמו חגירת חגורות בטיחות, למשל. בין הסצנות המשעשעות בסרטון ניתן לראות אוהד כדורגל שמעשן בשירותים באצטדיון, המוגנים בגלאי עשן, כשבאמצע נכנס השופט ומוציא לו כרטיס אדום וברקע הקריין מדבר על האיסור בעישון במטוס.

סצנה אחרת מציגה את השחקן החתיך פיקה, כשהוא פוסע באצטדיון מול עשרות מעריצות שחלקן זקוקות לחמצן ועומדות להתעלף, אך אז בדיוק נופלות מסכות החמצן והן נושמות לרווחה, כשהמגן מחייך לו בסיפוק.

זה לא חדש שחברות תעופה משתמשות בסרטון הבטיחות כדי לשווק את עצמן ברשתות חברתיות ובאינטרנט בכלל. אייר ניו זילנד, למשל, היא אמנית בכל הנוגע לסרטוני הבטיחות שלה ובכל שנה לערך מוציאה סרטון מיוחד ושונה. הסרטונים האחרונים שלה נוצרו סביב אייקונים שקשורים לניו זילנד, כמו טיסת "שר הטבעות", או שימוש בדוגמנויות ספורט אילוסטרייטד לצד דיילות ניו-זילנדיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully