וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפילה לפני המראה ודיילות בחיג'אב: לואוקוסט לפי חוקי השריעה

בשר חלאל בארוחה, תפילות מהקוראן לפני המראה, דיילות עטויות חיג'אב וכמובן שאלכוהול לא תמצאו בטיסה: תכירו את רייאני אייר, חברת תעופה חדשה במלזיה שטסה לפי חוקי השריעה. אינשאללה יצליחו

אתר רשמי

בווידאו: צפו ב"תפילת הדרך" לפני ההמראה של רייאני אייר

רייאני אייר חברת תעופה לפי חוקי השריעה במלזיה. Rayani Air, אתר רשמי
לטוס לפי חוקי השריעה. דיילת ברייאני אייר/אתר רשמי, Rayani Air

דיילות נאות עטויות חיג'אב שמגישות משקאות ללא אלכוהול וארוחות ללא בשר חזיר - זה מה שמצפה למי שיטוס בחברת הלואו-קוסט החדשה של מלזיה - רייאני אייר, שתטיס את נוסעיה לפי חוקי השריעה המקובלים באסלאם.

טיסת הבכורה של החברה המלזית התקיימה השבוע מהבירה קואלה לומפור לארכיפלג של לנגקווי (Langkawi), שנמצא בים אנדמן, אף הוא בשטחה של מלזיה, ומשמש גם כבסיסה של החברה.

לפני כל המראה יוקראו במערכת הכריזה תפילות מהקוראן, כשהאוכל שיוגש, כאמור, יהיה "חלאל", כלומר כשר לפי השריעה ושנשחט בשם אללה (ללא חזיר ושאר בעלי-חיים שאסורים לשחיטה על-פי הדת). על הדיילות המוסלמיות להיות מכוסות לפי המסורת המוסלמית, בעוד דיילות ודיילים שאינם מוסלמים יהיו חייבים להיות לבושים בצניעות.

עוד באותו נושא

שריעה איירליינס: גברים ונשים יופרדו בטיסות בערב הסעודית

לכתבה המלאה
רייאני אייר חברת תעופה לפי חוקי השריעה במלזיה. Rayani Air, אתר רשמי
סלפי עם דיילות בחיג'אב, מישהו? הצוות של רייאני אייר/אתר רשמי, Rayani Air
רייאני אייר חברת תעופה לפי חוקי השריעה במלזיה. Rayani Air, אתר רשמי
8 טייסים ו-50 דיילים בחברה. רייאני אייר/אתר רשמי, Rayani Air

תוכניות לפרוץ גם למזרח התיכון

רייאני אייר היא חברת התעופה המוסלמית הרביעית בעולם, שאוכפת את חוקי השריעה על צוות הדיילים שלה, בנוסף לאיראן אייר, רויאל ברוני איירליינס וערב הסעודית איירליינס, שכפי שפורסם בוואלה! אוסרת על גברים ונשים לשבת זה לצד זה בטיסה.

החברה שני מטוסים בלבד מסוג בואינג 737-400 שהיו שייכים למלזיה איירליינס, והיא מתכננת לרכוש שניים נוספים עד 2017. בחברה מועסקים 355 איש, ביניהם 50 דיילים ודיילות ושמונה טייסים. היעדים שאליהם תטוס רייאני אייר, כמו לנגקווי, קואלה לומפור, קוטה בהארו, קוצ'ינג וקוטה קינבאלו נמצאים במלזיה, אולם בחברה קיימות תוכניות להתרחב גם למזרח התיכון.

"אנחנו חברת התעופה המלזית הראשונה שמיישמת את חוקי השריעה במטוסים שלה, שמונחים לפי הרשויות הרלוונטיות", אמר מנהל חברת התעופה המלזית, ג'עפר זמהרי (Jaafar Zamhari). "אנחנו גאים בכך", הוסיף.

אינשאללה יצליחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully