וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך משרד התיירות משווק את ישראל בעולם

2.11.2015 / 19:23

יריד התיירות הבינלאומי WTM נפתח היום בלונדון, ומשרד התיירות משווק את ישראל, "ארץ הבריאה", בעזרת דוגמנים עם מעט מאוד בגדים ושף של מסעדה מצליחה. זה מה שיביא את התיירים לכאן?

goisraelofficial

הבוקר נפתח בלונדון יריד התיירות הבינלאומי, המקצועי (WTM - World Travel Market), שיימשך ארבעה ימים. ביריד צפויים לבקר כ-50 אלף אנשי מקצוע מתעשיית התיירות העולמית, וביניהם סיטונאים, סוכנים, תיירנים ונציגי חברות תעופה מ-186 מדינות.

כל אחת מהמדינות תציג את מרכולתה התיירותית בביתן ממותג, שבו יקבלו אלפי המבקרים מידע על אפשרויות הטיול במדינה, כשכל דוכן יינסה להיות הבולט והמסקרן ביותר. המבקרים בביתן הישראלי השנה נהנים מאטרקציה של הדגמת בישול ישראלי על ידי שף המסעדה הירושלמית הידועה "מחניודה" - יוסי אלעד.

בנוסף, דאגו במשרד התיירות לצייד כמה דוגמנים בלבוש זעיר מאוד, כשהם עונדים סרט שעליו הכיתוב: "Israel - Land Of Creation", כלומר "ישראל - ארץ הבריאה" (בתרגום חופשי), כשמוטו נוסף הוא ש"יש דברים שצריך לעשות פעם בחיים", והכוונה, כאמור, היא לבקר בישראל.

"אנחנו מרגישים ש'העסקים כרגיל' כי תעשיית התיירות היום מודעת לכך שמצבי חוסר יציבות קיימים בכל העולם", אמר מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי, למרות שבירושלים מתלוננים בעלי העסקי על צניחה רצינית בתיירות ומעריכים שבעקבות אירועי הסכינאות האחרונים יהיו הפסדים של מילונים לתיירנים.

גודל הביתן הישראלי, הממוקם באולם אירופה, הוא כ-400 מ"ר. הביתן שעוצב לאחרונה מחדש וממותג באופן בולט, מאגד חברות וגופי תיירות ישראלים ביניהם מלונות, סוכני נסיעות, חברות תעופה ונציגי עמותות תיירות ועוד. בביתן הישראלי יציגו גם 20 גורמים מסחריים - סוכני נסיעות ומלונאים, וכן חמש עמותות אזוריות: ירושלים, תל אביב, חיפה, גליל ואילת. המבקרים ביריד צפויים להיחשף ליותר מ-4,000 מציגים מהעולם.

יריד תיירות בלונדון 2016. צילום: משרד התיירות,
"דברים שיש לעשות פעם בחיים". דוגמן בביתן הישראלי, היום בלונדון/צילום: משרד התיירות
יוסי אלעד יריד תיירות בלונדון 2016. משרד התיירות, מערכת וואלה! NEWS
מבשל לכם חופשה. יוסי אלעד מ"מחניודה" ביריד התיירות בלונדון 2016/מערכת וואלה! NEWS, משרד התיירות
סרטון קידום תיירות לישראל. משרד התיירות,
וכך נראה הביתן הישראלי ביריד התיירות WTM שיימשך 4 ימים/משרד התיירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully