וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדבר הבא של Airbnb: חבילות נופש מוזלות בעולם

28.10.2015 / 6:47

אתר השכרת הדירות הפופולרי, שעשה מהפכה בכל הנוגע לדירות בחו"ל, יוצא עתה עם פיילוט חדש של חבילות נופש שלמות הכוללות לינה, אטרקציות, סיורים והסעות. היעד הראשון: סן פרנסיסקו בארה"ב. אז אם החופשה שלנו עומדת להיות זולה מתמיד?

מערכת וואלה!

האם החששות הכי גדולים של סוכני הנסיעות והמלונאים בעולם כולו עומדים להתממש? אחרי שניסו באינספור דרכים בארץ ובחו"ל לעצור את התפשטות טרנד השכרת הדירות לתיירים, ולהוציא אל מחוץ לחוק את אתר האינטרנט הפופולרי Airbnb ללא הצלחה, נראה שכעת הגיע המאבק הגדול ביותר: בימים האחרונים החל האתר בפיילוט במסגרתו הוא מציע ללקוחותיו השוכרים דירות בסן פרנסיסקו לרכוש גם טיולים וסיורי פנאי ברחבי העיר.


עוד על Airbnb בוואלה! תיירות:
מה באמת יותר משתלם: דירה ב-Airbnb או חדר במלון?
האם Airbnb באמת פוגעת בתיירות בישראל?
צפו: מה יש בפרסומת של Airbnb שמטריפה את כולם?


לפי התוכנית החדשה, Airbnb מתכננת להרכיב את החבילות בהתאמה אישית ולהיעזר בבעלי הנכסים המתגוררים בערי התיירות המובילות בעולם, שמשכירים את ביתם לתיירים דרך האתר. לפי שעה, לא ידוע מה יהיו מחירי הטיולים אבל לפי הודעת Airbnb, בכוונתה לגבות תשלום סמלי ולא מרתיע כדי להתחרות במפעילי התיירות ומדריכי הסיורים המקומיים.

כמו כן, הם יכללו העברות מנמל התעופה למקום הלינה שאותו שכרו, באמצעות האתר כמובן. בסן פרנסיסקו, למשל, מציע האתר שלושה טיולים: מסע בעקבות אוצרות הטבע של העיר, טיול קולינארי וטיול הכולל הכרה של במקומות הבילוי של העיר. כזכור, Airbnb החלה לפני שנה להציע ללקוחותיה גם הצעות לבילויים ורכישה של שוברים למסעדות, אטרקציות תיירותיות, מוסדות תרבות ומופעי מוסיקה.

בעבר בדק האתר הפופולארי אפשרות להציע ללקוחותיו גם שירות להזמנת טיסות אך הקפיא את התוכניות על רקע ריבוי אתרי ההזמנות בתחום התעופה הפועלים כיום בעולם המאפשרים הזמנה מהירה במחירי הרגע האחרון.

ב-Airbnb מסרבים בינתיים להתייחס לתוכניות ההרחבה ורק מסרו בתגובה כי "האתר עושה ככל שביכולתו כדי לתרום לחוויית הטיול של לקוחותיו".

Airbnb הוא מיזם התיירותי המצליח בעולם כיום ושוויו מסתכם ב-25 מיליארד דולר. המיזם מתבסס על רעיון כלכלה שיתופית, המאפשר לכל בעל נכס להשכיר אותו לתיירים לתקופת זמן קצרות.

הצלחת האתר הובילה לשורת תביעות משפטיות שהגישו רשתות מלונות מובילות בעולם ואיגודים מקצועיים, בדרישה למסות את משכירי הדירות באתר ולמנוע אפליה כלכלית מול עסקי האירוח החוקיים.

גשר שער הזהב, סן פרנסיסקו. ShutterStock
היעד הראשון שבו יתחיל הפיילוט של Airbnb. סן פרנסיסקו/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • Airbnb
  • חופשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully