וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר מצא את אורחי המלון המעצבנים ביותר. אתם ביניהם?

התנהגות מרגיזה של אורחים אחרים בבתי מלון היא בעיה חובקת עולם, אז אתר "אקספדיה" ערך מחקר ובדק מהן ההתנהגויות של אורחים במלונות שנתפסות כמרגיזות ביותר. אז איזה אורחים הכי מעצבנים (רמז: הורים כדאי שתשלטו על הילדים שלכם) והאם אתם ביניהם?

משפחה אורחים בחדר מלון. ShutterStock
משפחות שלא מפקחות על הילדים - אתם הכי מעצבנים, לפי הסקר/ShutterStock

את החוויה הזו אתם בטח מכירים: הגעתם למלון, עשיתם צ'ק-אין ועכשיו אתם מצפים שבכך תתחיל החופשה המרגיעה שלה ציפיתם. אבל בכל פינה בבית המלון אתם נתקלים באותם תיירים אחרים שמפגינים התנהגות בלתי-נסבלת, ונראה שהם יעשו הכל על מנת להפר לכם את השקט והשלווה.


עוד על מלונות בוואלה! תיירות:
שירות בחדרים: המלון שמספק זונות וקונדומים לאורחים
5 הונאות מלון שכל ישראלי חייב להכיר
למה ה-wifi יקר? התלונות שמטריפות עובדי מלון


התנהגות מרגיזה של אורחים אחרים בבתי מלון היא בעיה חובקת עולם, והיא היוותה השראה עבור חברת התיירות אקספדיה לערוך מחקר מקיף, שבדק מהן ההתנהגויות של אורחים במלונות שנתפסות כמרגיזות ביותר. אתר הנסיעות ביקש מ-1,022 אמריקאים לדרג את ההתנהגויות המתסכלות והמרגיזות ביותר שבהן הם נתקלו מצד אורחים אחרים במלונות, והתוצאות ללא ספק מוכרות לכל מי שמרבה בנסיעות לצרכי תיירות.

אז מי הם האנשים הגרועים ביותר שנפגוש בחופשות שלנו? בראש הרשימה מתמקמים הורים שאינם מפקחים על ילדיהם, כאשר 67 אחוזים מהמשיבים אמרו שילדים שמשתוללים סביבם ללא כל השגחת מבוגר הם התופעה הכי מרגיזה שבה הם נתקלים. במילים אחרות, אתם אולי חושבים שהחמוד שלכם רק "מוציא אנרגיה" ושזה מקסים, אבל אנשים אחרים בבית המלון ודאי שונאים אתכם על כך.

במקום השני, עם 64 אחוזים, ציינו האמריקאים לרעה את "המרעישים בפרוזדור" - אותם אורחים שמדברים בקולי קולות ועושים רעש במסדרונות חדרי המלון - ומכריחים אותנו לשמוע אותם גם כאשר אנחנו מחפשים קצת שלווה בתוך החדר.

את השלישיה הראשונה סוגרים "המתלוננים הקטנוניים", כאשר 54 אחוזים מהנשאלים ציינו כי אורחים שמתנהגים בגסות ובזלזול לצוות המלון ומטרידים אותם על עניינים פעוטים - מוצאים אותם מהשלווה.

מנכ"ל אקספדיה, ג'ון מורי, אומר שהמסקנה העיקרית שעל כולנו ללמוד מהסקר היא שעלינו לשקול תמיד כיצד ההתנהלות שלנו משפיעה על אחרים סביבנו. "לקמצוץ של התחשבות בעמיתך לחופשה יכולה להיות השפעה עצומה", הוא אומר. "התחשבות כזו תשפר לבסוף באופן ממשי את חוויית הנסיעה הכוללת של כל אחד מאיתנו".

קונסיירז' פקיד קבלה בית מלון. ShutterStock
אל תתעסקו בקטנות. מתלוננים קטנוניים דורגו במקום השלישי והלא מכובד/ShutterStock

אז מהם הדברים הכי מעצבנים בחופשה? הנה הדירוג המלא

1. הורים שאינם מפקחים על ילדיהם - 67%

2. אנשים שמרעישים בפרוזדור - 64%

3. מתלוננים קטנוניים - 54%

4. אורחים שחוגגים בקול בחדרים סמוכים - 52%

5. ויכוחים קולניים בציבור - 26%

6. מסיבות בריכה - 22%

7. קולות של קיום יחסי מין - 21%

8. זוגות שמתגפפים בג'קוזי הציבורי - 20%

9. שיכורים - 12%

10. אנשים שמקשקשים במעלית - 6%

  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully