וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנסאירו מבטלת את הקו לארץ: אירופלוט תטוס במקומה

14.10.2015 / 8:22

אחרי פשיטת הרגל של טרנסאירו, החליטה ממשלת רוסיה כי מתחרתה הלאומית אירופלוט תטיס את הנוסעים מישראל וממנה עד 15 בדצמבר. לפי ההערכות, מדובר על כ-20 אלף נוסעים שמחזיקים בכרטיסי טיסה של החברה

טרנסאירו איירליין. ShutterStock
טרנסאירו. טיסותיה לארץ יועברו לחברת אירופלוט/ShutterStock

חברת התעופה הרוסית טראנסאירו צפויה להפסיק ביממה הקרובה את טיסותיה בקו מוסקבה-תל אביב כחלק מהליך פשיטת הרגל אליו נכנסה בשבועות האחרונים.

טרנסאירו שנחשבת לחברת התעופה הפרטית הגדולה ברוסיה, הפעילה במהלך השנים האחרונות 2-3 טיסות יומיות לנתב"ג ובעונות החורף הוסיפה טיסות ממוסקבה לנמל עובדה שבדרום.

בהודעה שפרסמה החברה לפני שבועיים היא הודיעה כי בכוונתה לטוס עד 15 בדצמבר ונכון לאותה שעה, הפסיקה למכור כרטיסי טיסה. ואולם בצעד יוצא דופן היא המשיכה להפעיל את טיסותיה לארץ עד לעצירת הקו באופן רשמי ב-24 השעות הקרובות.

מי שמונתה להחליפה היא חברת אירופלוט, מתחרתה הלאומית, שהתבקשה על ידי ממשלת רוסיה להטיס את נוסעי טרנסאירו שמחזיקים בידם כרטיסי טיסה לפחות במהלך החודשיים הקרובים.

אירופלוט כבר מפעילה שתי טיסות יומיות בין מוסקבה לתל אביב אולם כעת בכוונתה להגדיל את מספר הטיסות שיבוצעו בקו. אירופלוט כבר הגישה למשרד התחבורה בקשה רשמית להוסיף עוד שתי טיסות יומיות באמצעות מטוסי A320.

לפי הערכות, מספר הנוסעים שמחזיקים כרטיסי טיסה של טרנסאירו בישראל מסתכם בכ-20 אלף, שמרביתם ממתינים להמריא ליעדים ארוכי-טווח בטיסות המשך שביצעה חברת התעופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully