וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת לואוקוסט שטסה לארץ מציעה: 69$ מאירופה לארה"ב

נורוויג'ן אייר, שמפעילה טיסות מתל אביב לדנמרק, רוצה לזעזע את עולם התעופה ולהמשיך לטוס מעוד יעדים באירופה (חוץ מלונדון) לניו יורק ולוס אנג'לס במחיר של 69 דולרים לכיוון. עכשיו כל מה שצריך זה לחכות ל-2017 ולראות אם באמת זה יהיה המחיר שנשלם

מטוס חברת לואו-קוסט נורוויג'ן אייר. ShutterStock
תיקח אתכם לניו יורק ב-69 דולר? נחיה ונראה. נורוויג'ן אייר/ShutterStock

טיסות הלואו-קוסט כבר מופעלות בקו אירופה-ארה"ב, אבל נראה שחברת הלואו-קוסט נורוויג'ן אייר (Norwegian Air), שמפעילה טיסות בין שדה התעופה גטוויק שליד לונדון לכמה יעדים באמריקה, הולכת לשבור את שוק הטיסות המוזלות לצפון אמריקה.


עוד על לואו-קוסט בוואלה! תיירות:
כך תזמין טיסה בזול: מדריך הלואוקוסט לישראלים
חדש: ריינאייר תטוס מאירופה לישראל החל מ-29.99 אירו
49 ליש"ט ואתם בלונדון: מונרך איירליינס תטוס לישראל


החברה הודיעה לאחרונה שתמכור כרטיסים מאירופה לארה"ב במחיר של החל מ-69 דולרים בלבד לכיוון. עם זאת, יהיה עליכם לחכות קצת יותר משנה כדי לטוס במחיר הזה, היות ומכירת הכרטיסים תחל רק בתחילת 2017, כך לפי יו"ר החברה ביורן קיוס (Bjørn Kjos). לדבריו, המחיר לטיסה הלוך-חזור יעמוד על כ-300 דולרים בממוצע.

נורוויג'ן אייר נחשבת לחברת הלואו-קוסט השלישית בגודלה באירופה ובתכנון החדש שלה להפעיל טיסות מהערים האירופיות אדינבורו (סקוטלנד), בירמינגהם (בריטניה) וברגן (נורבגיה) אל שדות תעופה קטנים בארה"ב, שבהם תשלום אגרת הכניסה הוא נמוך מאוד ואין בהם כמעט שירותי טיסה בינלאומיים. למשל, שדה התעופה של מחוז ווסצ'סטר (Westchester County) במדינת ניו יורק, או שדה התעופה ברדלי (Bradley) במדינת קונטיקט.

כאמור, החברה כבר מפעילה טיסות בין אירופה (לונדון) לשלושה יעדים בארה"ב: ניו יורק, לוס אנג'לס ופורט לודרדייל במטוסי הדירמליינר שלה, בואינג 787, אולם התוכנית החדשה של חברת התעופה היא לקחת את נתח הטיסות בקויום אלו מחברות תעופה סדירות, וזאת על-ידי שבירת שוק הטיסות באמצעות מחירים מוזלים ביותר.

בעוד חברות תעופה כמו לופטהנזה מציעות לנוסעים מאות יעדים, דרך טיסות-המשך (קודשייר) ביעדים גדולים, נורוויג'ן מתרכזת בלטוס ישירות אבל לשדות תעופה קטנים יותר. "אני חושב שתראו את השפעת האפקט הזה בתוך חמש שנים", אמר קויס ל"טלגרף" הבריטי.

קו האופק של ניו יורק. ShutterStock
ניו יורק בהישג יד? נחכה ל-2017 ונראה/ShutterStock

ההפרש בין המחיר השיווקי למחיר האמיתי

נורוויג'ן אייר הזמינה כמאה מטוסי בואינג 737 MAX, הנחשב ל"מטוס הלואוקוסט" החדש של בואינג, והיא אמורה לקבל אותם עד 2017. אלו המטוסים החדשים בסדרת ה-737, והם מצוידים בכל הנדרש לטוס מעל לאוקיינוס האטלנטי ויתרוןנם הוא בגודל הקטן שלהם, היות והם יותר מתאימים לשדות תעופה קטנים, כמו בירמינגהם, מאשר מטוסים רחבי-גוף. בנוסף, הם גם חסכוניים יותר מאשר המטוסים הגדולים.

עם זאת, בעיה אחרת שעלולה לעמוד בפני חברת התעופה היא הצבת עמדות מכס ובידוק דרכונים בשדות התעופה הקטנים בארה"ב, שאינן קיימות כרגע, אולם לדברי קויס הוא משוכנע שניתן לעשות זאת.

נורוויג'ן אייר אינה חברת התעופה היחידה שמציעה בימים אלו לחצות את האטלנטיק במחיר זול. חברת וואו אייר (Wow Air) האיסלנדית הציעה לאחרונה טיסה בין פריז לבוסטון ב-99 דולרים לכיוון, וגם חברת התלואו-קוסט מבית לופטהנזה, "יורוווינגס", מציעה טיסות מוזלות לארה"ב.

אז כנראה שנצטרך לחכות קצת, אבל טיסות מוזלות באמת לארה"ב הן כנראה רק עניין של זמן. מה יהיה ההפרש בין המחיר השיווקי למחיר האמיתי שנשלם? את זה נצטרך לראות בזמן אמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully